21.02.2017

[TINI] WSTĘP DO SINGLA "FINDERS KEEPERS"

[TINI] WSTĘP DO SINGLA "FINDERS KEEPERS"

Kolejny weekend, który zapoczątkowała nam Martina Stoessel masą adrenaliny, jaka ku mojemu zdziwieniu - zmieściła się w jednym, kilku minutowym filmie na jej kanale. O czym mówię? Otóż, nie każdy z Tinistas jest na bieżąco z tym, co słychać u naszej rozwijającej się wokalistki, jednak ja, za zasługą subskrybowania wokalistki na YouTube, od razu się dowiaduję o jej nowych odcinkach, którym tym razem był nieco inny - DANCE VIDEO. Ja uwielbiam patrzeć, jak Tini tańczy u boku utalentowanych tancerzy, jest w tym naprawdę świetna, choć to nie wszystko, ponieważ ten film urozmaica jeszcze jeden fakt, iż jest wstępem do premiery teledysku utworu muzycznego pt."Finders Keepers", jakiego znamy już z postaci audio. Nie przedłużając i nie trzymając w napięciu: zapraszam do następującej lektury...

Ostatnio ukazał się teledysk do drugiego singla Martiny, jakim jest "Got Me Started", z którego jesteśmy naprawdę dumni! Był bardzo energiczny, rytmiczny i przedstawiał naszą Tini z jej nową latynoską osobowością. Nie ukrywam, że klip przypadł mi do gustu, choć też zapoczątkował moją niecierpliwość do obejrzenia kolejnej video produkcji z jakimś utworem, wykonanym przez pannę Stoessel. Teraz nieco zdążył zaspokoić mój "głód" film, jaki ukazał się w piątek przedwieczorem. Gdy tylko go zobaczyłam uznałam, że to dość niezła zapowiedź nadchodzącego weekendu, którego zamierzałam spędzić właśnie razem z "Finders Keepers". Jako, że pasją niejednego z wielbicieli dawnej telenoweli, lecz jednak nadal bijącej w naszym sercu pt."Violetta", jest taniec. To teraz zgadując założę się, że owe nagranie z pewnością wam się spodoba, gdyż zawiera elementy tańca, jakiego nastolatka młoda kobieta, stała się w ostatnich produkcjach zwolenniczką. Jest bardzo śmiały, odważny, stylowy, kobiecy, z wdziękiem i szykiem, a także dynamiczny - zdobył mnie za pierwszym zamachem, dlatego zdecydowałam się wyuczyć choreografii.

Jeżeli chodzi o to, jak mi szło, to zachęcam was najpierw do spróbowania, ponieważ wam z gwarancją pójdzie zapewne lepiej, ode mnie. Oczywistą oczywistością jest to, że początki zawsze przechodzą z trudem, lecz zawsze gdy już przejdziemy ten trudny etap, zaczynamy się bawić muzyką, a taniec wychodzi nam jak u zawodowców. Ja musiałam pospisywać sobie nieco kroków na kartce długopisem, ponieważ należy przyznać, iż w wolnym tempie ten taniec nie jest rozgrywany, więc trzeba było powoli i z cierpliwością każdy ruch wyłapać i się go stopniowo uczyć. Pamiętajmy, że choreografia jest dość skomplikowana, ale jeszcze ważniejszą zasadą do zapamiętania jest to, że kto da radę, jak nie Tinistas, prawda? Prawda. Zachęcam was do rozparzenia filmu i odnalezienia się w nim, ponieważ jest świetnie wykonany i idealnie podkreśla kobiecą sylwetkę panny Stoessel. Zapraszam do obejrzenia i przy okazji zachęcam skusić się do przypomnienia sobie o utworze "Finders Keepers" w wersji Audio Only, jaką słuchaliśmy pół roku temu.

Finders Keepers - Dance Video #FindersKeepers | TINI


TINI - Finders Keepers (Audio Only)


Jak wam się spodobał post? Czy wy również
uważacie ten drobny, taneczny klip za zapowiedź premiery
genialnego teledysku? Koniecznie podzielcie się swoimi
spostrzeżeniami w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Świetny post. To dance video jest świetne! Tini pokazała w nim siebie i to jak niesamowicie tańczy. Mam nadzieję, że do tej piosenki wyjdzie teledysk ponieważ bardzo ją lubie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tini świetnie tańczy. Kocham tą piosenkę. Stylizacja jest spoko, ale według mnie za bardzo podkreśla to, że Tini jest bardzo chuda

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka jest cudowna, a to dance video wyszło niesamowicie! Uwielbiam oglądać takie taneczne teledyski!

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM TĄ PIOSENKĘ
    Jest wspaniała fajnie się jej słucha
    Uwielbiam Tini,jej muzykę i wszystko co z nią związane

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!