12.02.2017

[WYWIAD] RUGGERO PASQUARELLI

RUGGERO ''OTWORZYŁEM DRZWI DO SWOJEGO SERCA''

W najnowszym wydaniu magazynu ''Para Teens'' ukazał się wywiad z Ruggero Pasquarelli oraz Michaelem Rondą. Obaj przystojni panowie odpowiedzieli na kilka pytań dotyczących drugiego sezonu serialu ''Soy Luna'', a także zdradzili parę tajemnic ze swojego życia. Z racji, że luty jest miesiącem zakochanych, przecież Walentynki są tuż tuż, Ruggero i Michel, opowiadali o miłości w ich życiu i życiu odgrywanych przez siebie postaci. Na pierwszy ogień wywiad z czarującym Włochem!

OPOWIESZ NAM O NOWYM SEZONIE?
Kończymy nagrywanie i gotowe. Będzie wiele tajemnic do odkrycia, pojawią się nowe postacie, nowe piosenki. Nie możemy się doczekać, abyście wszystko zobaczyli.

CO STANIE SIĘ Z LUTTEO?
Mogę tylko powiedzieć, że miłość do Luny będzie silniejsza. Matteo będzie miał wiele problemów ze swoim ojcem, on chce wysłać go do Oksfordu, chce by został dyplomatą, ale on nie chce być z daleka od Luny.

MASZ COŚ WSPÓLNEGO ZE SWOIM BOHATEREM?
W tym sezonie tak, Matteo staje się piosenkarzem i pisze własne piosenki. Co więcej .... zaśpiewam piosenkę ''Allá voy" - ''Oto idę / Nadchodzę'', utwór, który sam napisałem, więc jestem niespokojny, że wszyscy go słyszą.

JUŻ ZAAKLIMATYZOWAŁEŚ SIĘ W ARGENTYNIE ... CHCIAŁBYŚ ZAMIESZKAĆ TU NA STAŁE?
Chociaż jestem szczęśliwy i zbudowałem tutaj moje życie (poznałem moją dziewczynę, mam pracę i nowe projekty), nie jest łatwo być z dala od mojego kraju i rodziny. Ale tak, czuję, że to tu jest mój dom, więc będę musiał wytrzymać tutaj znacznie dłużej (śmiech).

JESTEŚ W ZWIĄZKU Z CANDE ... JAK WAM IDZIE?
Tak, już od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony. Kocham ją bardzo, otworzyłem dla niej drzwi swojego serca i swojego domu (jej rodzina stała się moją rodziną) i doceniam to bardzo. Poza dzieleniem życia, dzielimy się ''Ruggeralią'' mamy tyle zabawy, a nowe filmy pojawiają się co tydzień i to jest wspaniałe. Mamy już ponad milion subskrypcji.
 

7 komentarzy:

  1. Świetny post! Nie mogę się doczekać, aż usłyszymy piosenkę Rugge w SL! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny post. Cieszę się, że Ruggero układa się w związku z Cande. Mocno im kibicuję. Nie mogę się doczekać piosenki Alla voy! Na pewno będzie niesamowita ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie wywiad z Michaelem? Czyżby nie było od kogo skopiować jak w przypadku wywiadu z Rugge?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Czy pojawi się kiedyś wywiad z Michaelem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ♥♥♥ Uwielbiam Ruggero ♥♥♥ Wspaniały wywiad,dowiedziałam się kilka rzeczy na temat drugiego sezonu Soy Luny

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post, uwielbiam Ruggero ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!