12.02.2017

KONKURS OD DISNEY'A

[KONKURS] LOVE SOY LUNA !

Specjalny konkurs od Disney'a! Wierni fani serialu ''Soy Luna'' ( i nie tylko, bo każdy może wziąć w nim udział) mogą wziąć udział w fantastycznym konkursie przygotowanym specjalnie od Disney'a i wygrać autografy obsady lub akcesoria muzyczne z logo serialu! Wygrywa aż 5 osób, a zadanie konkursowe jest bardzo prościutkie. Zapraszam do rozwinięcia po więcej informacji!


ZADANIE KONKURSOWE
Zrób walentynkowe zdjęcie, pokazujące, za co kochasz serial ''Soy Luna'' i opublikuj je na swoim instagramie. Koniecznie dodaj hashtag #lovesoyluna i znacznik @disneychannelpl
KONKURS TRWA DO 17 LUTEGO 2017 ROKU DO GODZINY 20:00!!


PAMIĘTAJCIE, ABY SPYTAĆ SIĘ RODZICÓW O POZWOLENIE!

NAGRODY

Do wygrania jest 5 (słownie: pięć) zestawów zabawek przedstawionych poniżej, przy czym jeden zestaw jest określany jako nagroda główna i zawiera dodatkowe elementy:

- 1 (słownie: jeden) mikrofon MIC100SL firmy Lexibook serii Soy Luna o przybliżonej wartości 120 pln brutto,
- 1 (słownie: jedna) gitara akustyczna K2000SL z serii Soy Luna o przybliżonej wartości 140 pln brutto,
- 1 (słownie: jedna): wieża-głośnik Bluetooth BT600SL z serii Soy Luna o przybliżonej wartości 300 pln brutto,
- 2 (słownie: dwa) autografy aktorów odgrywających postaci serialu Soy Luna.

Na nagrodę główną składają się wszystkie wymienione wyżej gadżety oraz konsola do gier Sony Playstation 4 o przybliżonej wartości 1300 pln brutto oraz dwie gry o przybliżonej łącznej wartości 400 pln.

6 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs jednak nie skuszę się na niego ponieważ nie jestem fanką Soy Luny. Jednak innym życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem fanką SL. Wciąż uważam, że to zbyt podobny serial do Violetty... (tak, tak jestem V-lover i Tinista)

      Usuń
  2. Świetny konkurs! Jak najbardziej wystartuję i mam nadzieję, że coś wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny konkurs. Chętnie wzięłabym udział, ale nie mam konta na Instagramie, a poza tym szanse są trochę małe,bo pewnie jest wielu uczestników, a tylko 5 nagród.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny konkurs! Biorącym udział życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda , że nie wziełam udziału :(

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!