22.12.2016

PIĘKNA I BESTIA: ZACZAROWANE ŚWIĘTA

PIĘKNA I BESTIA: ZACZAROWANE ŚWIĘTA

Chyba nie muszę Wam pisać, jak niewiele dni zostało do świąt. Jestem pewna, iż większość z Was jest już w tym świątecznym nastroju i tylko czeka, aż będzie mógł zasiąść do stołu wraz ze swoją rodziną. Niedawno pisałam post na temat jednego ze świątecznych filmów Disney'a, jakim był "Powodzenia Charlie: Film Drogi", dzisiaj mam jednak nieco inną propozycję. Otóż jest to bajka animowana, pod tytułem "Piękna i Bestia: Zaczarowane Święta". Znacie tą bajkę? A może już oglądaliście? Jeśli nie, to nie martwcie się, ponieważ w tym poście przedstawię Wam jej krótki opis i być może zachęcę do jej obejrzenia podczas tego miłego, przytulnego i świątecznego czasu, jaki będziecie dzielić z rodziną.





Świąteczny film animowany nawiązujący do wielkiego przeboju Disney'a z 1991 roku. Wydarzenia z "Zaczarowanych Świąt" mają miejsce, gdy Bella wciąż jeszcze jest więźniem w zamku Bestii, a klątwa wróżki nadal ciąży nad jego mieszkańcami.

Dziewczyna, pragnąc umilić sobie przymusowy pobyt w ponurym zamczysku, postanawia uczcić zbliżające się święta Bożego Narodzenia. Z pomocą przyjaciół, choć przy wyraźnym sprzeciwie Bestii, rozpoczyna niezbędne przygotowania. Zanim jednak w zamku zapanuje świąteczny nastrój, bohaterowie będą musieli stawić czoła bezwzględnemu maestro Force, muzykowi przemienionemu w organy, któremu zależy na tym, by Książę już na zawsze pozostał pod wpływem klątwy.



ZDJĘCIA





6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten film! Widziałam go już kiedyś i po prostu się w nim zakochałam. Jest on bajeczny i polecam go obejrzeć każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  2. W niedzielę będzie można obejrzeć ten film przy pomocy zwykłej anteny siatkowej lub niedrogiej kierunkowej z każdego nadajnika drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na kanale Puls2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam to niedawni, chyba na Pulsie. Animacja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bajka animowana jest świetna! Nie raz ją oglądałam i jeszcze mi się nie znudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Oglądałam animację chyba z 1000 razy i nadal mi się nie znudziła ♥ Twórcy mieli naprawdę świetny pomysł ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!