22.12.2016

[GOT ME STARTED TOUR] KONCERT W GDAŃSKU ODWOŁANY

[GOT ME STARTED TOUR] KONCERT W GDAŃSKU ODWOŁANY

Jak wiemy sławna aktorka i piosenkarka, Tini Stoessel ma zamiar kolejny raz odwiedzić nasz kraj już na początku kwietnia 2017 roku. Fani są na pewno z tego powodu bardzo zadowoleni, jednak dzisiaj okazało się, iż Tinistas z północy nie będą mogli zobaczyć swojej idolki na żywo podczas koncertu w Gdańsku, gdyż show zostało odwołane. Informację potwierdziła strona Live Nation Polska.



                     
       
                


Mieliście zamiar jechać na koncert do Gdańska? Co o tym myślicie? 

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro z tego powodu ponieważ wiele osób nie zobaczy przez to swojej idolki. Mam nadzieję jednak, że osoby które zakupiły bilet na GMST w Gdańsku zobaczą Tini w Łodzi lub Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że odwołali GMST w Gdańsku , ale chociaż nie odwołali w Łodzi i Krakowie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro, że to odwołali. Czytałam komentarze na facebooku pod tym posten, ludzie są naprawdę zawiedzeni i smutni :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wiele osób chciało wybrać się na ten koncert i z tego powodu się mega cieszyło :( A teraz muszą oddać swoje bilety..no wielka szkoda naprawdę, bo wielu fanów będzie teraz bardzo zawiedzionych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oto mój blog też o SOY LUNIE
    https://soy-luna-disney-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, bo większość osób wybierało się właśnie do Gdańska :( Jednak dobrze, że nie odwołali pozostałych koncertów...

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!