17.11.2016

[SOY LUNA] SOLO TU (QUE MAS DA)

[SOY LUNA] ''SOLO TU''

Uwielbiamy serial ''Soy Luna'' ze względu na ciekawą fabułę, która nas wciągnęła, przez fantastyczne układy, które bohaterowie wykonują na wrotkach, a także dla tego, że jest pełen niesamowitych piosenek, które możemy nauczyć się śpiewać razem z naszymi ulubieńcami. Tradycją jest to, że oprócz hiszpańskich wersji, możemy spodziewać się też ich odpowiedników w wersji włoskiej. Tym razem przyszła kolej na wspólny duet Karol Sevilli i Ruggera Pasquarelli, którzy wykonują piosenkę Solu tu'', czyli włoską wersję utworu ''Qué Más Da''. 




Busco una salida
Y no entiendo lo que pasa
Y aunque sé que soy valiente tiembla mi voz

Non so se quel che provo
È ciò dentro una canzone
Nel mio cuore tutto inizia a confondersi

Busco ese momento
Donde llena esa confianza
Y provocas en mi mente revolución

C'è chi sa spiegarmi questa strana sensazione
Sicurezze e dubbi sembrano fondersi

Solo tu rimani accanto a me
E per questo che canto

Se ci sei
Ogni cosa trova senso e vorrei
Dirti solo ciò che pensò guardo te
E mi rendo conto che
Del valore non mi servono più
Adesso esisti solo tu

Busco quien me aclare
Si es la duda la esperanza
El camino que me lleva en tu dirección

Io cerco di capire
Cosa sento se mi parli
E che cosa leggo in fondo agli occhi tuoi

Solo tu rimani accanto a me
E per questo che canto

Se ci sei
Ogni cosa trova senso e vorrei
Dirti solo ciò che pensò guardo te
E mi rendo conto che
Del valore non mi servono più
Adesso esisti solo tu 

Piosenka ma pomieszane zwrotki, czyli Karol śpiewa po hiszpańsku, a Rugge po włosku, a refren wspólnie śpiewają po włosku. 


ZA SCENĄ








JAK PODOBA WAM SIĘ PIOSENKA KAROL I RUGGERO?

6 komentarzy:

  1. Wow! Nie spodziewałam się wersji włoskiej, czym mnie zaskoczyłaś :-) Bardzo podoba mi się jej interpretacja, a BACKSTAGE jest mega (tak samo jak ich duet) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo poodba mi się włoska wersja tej piosenki :) Jednak nie za bardzo podoba mi się w niej głos Karol <<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten serial , a ta piosenka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka jest cudowna! Karol i Rugge są świetni ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna piosenka ♥ WOW

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała piosenka i śliczne wykonanie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!