18.11.2016

[VAIANA: SKARB OCEANU] DWIE SCENY

[VAIANA: SKARB OCEANU] MAUI I VAIANA

Już za tydzień, czyli 25 listopada 2016 roku będzie miał premierę najnowszy film Disney'a pt. ''Vaiana: Skarb Oceanu''. Film będzie opowiadać o nastolatce, która chcąc dopełnić dzieła swych przodków, wyrusza na niebezpieczną misję po oceanie, aby dopełnić dzieła swych przodków. Od filmu oczekuje się bardzo wiele, szczególnie po ogromnym sukcesie swojego poprzednika jakim był ''Zwierzogród''. Wczoraj pojawiły się dwa krótkie filmiki trochę przybliżające nam nadchodzące widowisko.

SCENA | MAUI SPOTYKA VAIANĘ


PIOSENKA ''DROBNOSTKA''


Kto kciuki dwa miałby unieść świat
Gdy byłaś taki dzidzi 
NO JA! 
W chłodną noc no kto po ogień zszedł na piekła dno
Uśmiechnij się weź no
Oraz kto na lasso za twarz. Drobnostka
Złapałem słońce w letni czas 
Wiatr ogarnąłem wam też
Drobnostka
By w żagle dął wam też wśród drzew
I co mam powiedzieć prócz
Drobnostka
Za te wyspy złowione z mórz dna
Nie dziękuj mi gdyż to był pryszcz 
Drobnostka
Aaa 
To właśnie cały ja, tak ten typ ma
Drobnostka
Drobnostka


WYBIERACIE SIĘ DO KINA NA ''VAIANA: SKARB OCEANU''?

4 komentarze:

  1. Świetny post ♥ Już się szykuję, żeby pójść do kina ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się czy nie iść na to do kina . Zapowiada się coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do kina na ten film! Na pewno będzie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tylko 8 lat ale pujdę z rodzicami i siostrą.


    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!