13.08.2016

[SOY LUNA] ALBUM PANINI

PIERWSZY ALBUM Z NAKLEJKAMI "SOY LUNA"!

Już we wrześniu do sprzedaży w naszym kraju trafi pierwszy z serii album z naklejkami "Soy Luna" od firmy Panini! Empik już oferuje zakup albumu w przedsprzedaży w swoim sklepie internetowym, gdzie dostępny mamy zestaw startowy z albumem, duży box z naklejkami czy po prostu jedną saszetkę. Po raz pierwszy spotykam się, żeby sklep internetowy prowadził sprzedaż pojedynczych saszetek, więc jestem mile zaskoczona, że nie trzeba już będzie biegać do kiosku! ;] W dalszej części posta umieściłam odnośniki do sklepu, w którym już można złożyć zamówienie oraz wstawiłam kilka przykładowych stron albumu dla zachęty. Osobiście już zamówiłam cały box naklejek i oczywiście album. Postaram się uzbierać całą kolekcję! Zachęcam do wspólnego kolekcjonowania!

ALBUM DOSTĘPNY W SPRZEDAŻY OD 30 WRZEŚNIA 2016!

ZESTAW STARTOWY [ALBUM + 3 SASZETKI NAKLEJEK]


 CENA: 4,99zł | EMPIK.COM

SASZETKA NAKLEJEK [5 SZTUK]


CENA: 1,99zł | EMPIK.COM

BOX Z 50 SASZETKAMI NAKLEJEK [250 SZTUK]


CENA: 124,99zł | EMPIK.COM 

PRZYKŁADOWE STRONY


Będziecie kolekcjonować naklejki z Luną?
Udało wam się kiedyś uzbierać całą inną serię?

9 komentarzy:

  1. Nareszcie myślałam,że w ogóle nie będzie żadnego albumu!Świetny post!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo... Świetnie! Uwielbiam takie albumy z naklejkami a ten wygląda bardzi zachęcająco. Jak będę w empiku z pewnością go zakupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej odpadam z tym albumem. Nie przepadam za Soy Luną. Kiedyś dostałam album z Violettą ale niestety miałam tylko 1 naklejkę ponieważ wtedy trudno było dostać naklekcji L(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Pamiętam jak miałam album i zbierałam naklejki z "Violetty". Jeszcze go mam :D Fajnie, że wyszło też coś takiego z SL.

    OdpowiedzUsuń
  5. Album już zamówiony, teraz tylko czekać na premierę!

    http://sofiacarsonpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że kupię. Od razu po szkole ide kupić! Album jest mega i już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak coś czuję, że niedługo do mojego albumu z Violetty dołączy jeszcze ten z Soy Luny :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam 1 nr magazynu Soy Luna i tam były 2 naklejki i 1 wisiorek księżyc a 2
    z napisem Love tak jak w serialu :)
    Natka

    OdpowiedzUsuń
  9. MAM PYTANIE ZROBICIE TAKIE COŚ ZE GDY ZBIERZECIE CAŁY ALBUM WSTAWICIE WSZYSTKIE STRONY Z ALBUMU RAZEM NAKLEJKAMI
    PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!