13.08.2016

[SOFIA CARSON]

[SOFIA CARSON] CO U NIEJ SŁYCHAĆ?

Sofia Carson to jedna z nowszych gwiazd Disneya. Jej kariera aktorska rozpoczęła się w 2014 roku, kiedy zagrała gościnnie w serialu ''Austin & Ally'' jako Chelsea. Kilka miesięcy później, zaproponowano jej rolę Evie w filmie ''Następcy'', a ostatnio amerykańscy fani mogli oglądać Sofię w filmie ''Nianie w akcji''. Film zawita już niedługo do Polski, bo już 9 września o godz. 18:00 na Disney Channel!  Gdzie możemy zobaczyć jeszcze Sofię?

POCZĄTEK KARIERY


W 2014 roku została obsadzona w głównej roli w Disney Channel Original Movie Następcy, w reżyserii Kenny'ego Ortegi, który wcześniej reżyserował High School Musical. W Następcach, Carson odgrywa rolę Evie, córki złej królowej, grany przez komika Kathy Najimy. Grała u boku gwiazd takich jak: Kristin Chenoweth jako Maleficent, Cameron Boyce jako Carlos, Booboo Stewart jako Jay, i Dove Cameron jako Mal. 

Sofia Carson odgrywa postać związaną z najbardziej nikczemnych postaci w historii Disneya... Jest córką Złej Królowej, jednego z najczarniejszych charakterów w filmie „Następcy”. Przedstawiamy wywiad z tą amerykańską aktorką, w którym zdradziła nam szczegóły związane z jej nową rolą w magicznym świecie „Następców”...

Jak opisałabyś swoją postać z filmu „Następcy”?
Gram rolę Evie, córki Złej Królowej ze „Śnieżki”. Evie dorastała w miejscu zwanym Wyspą Potępionych. Od najmłodszych lat była przekonana, że uroda jest najważniejsza, a jej odbicie w lustrze odzwierciedla to, jakim jest człowiekiem. Zła Królowa wpajała córce, że Książę jest jej jedyną szansą na szczęśliwe życie. Nie znając innych wartości, Evie wierzyła matce. Dlatego miała w życiu jeden cel: być piękną i wartą księcia. Jednak przekonacie się, że Evie jest kimś więcej, niż by się mogło wydawać...

Co przydarzyło się Evie w filmie „Następcy”?
W „Następcach” Evie wraz z Mal, Jayem i Carlosem wyruszają w podróż do magicznego królestwa Auradon. Evie szuka tam swojego wymarzonego księcia z bajki, który ma dać jej szczęście. Jednak gdy go spotyka, uświadamia sobie, że jej matka nie miała racji. Żeby być szczęśliwą, Evie nigdy nie potrzebowała księcia. Zrozumiała, że jest kimś więcej niż tylko odbiciem w lustrze. Jest silna, jest inteligentna, jest sobą — a to najważniejsze.

Jak udało Ci się zdobyć rolę w filmie?
To bardzo długa historia! Kilka miesięcy po gościnnym występie w jednym z odcinków „Austin & Ally” zgłosiłam się na przesłuchanie do roli Audrey, dziewczyny Księcia Bena, w jednym z filmów Disney Channel — szczegóły filmu były tak tajne, że nawet jego tytuł trzymano w tajemnicy. Gdy do mnie oddzwonili, byłam wniebowzięta! Jednak kilka dni po moim przesłuchaniu okazało się, że niestety nie dostałam tej roli... Zaczęłam więc chodzić na wiele różnych castingów. Dwa miesiące później wzięłam udział w przesłuchaniu do roli w „Liv i Maddie”. Po kilku etapach mój agent otrzymał telefon z Disneya. Zaprosili mnie na casting do roli Evie w „Następcach”! Nie mogłam w to uwierzyć... Następnie udałam się na 21 piętro biurowca Disney Channel — to było spełnienie moich marzeń! Od tamtej chwili moje życie zmieniło się na zawsze.

Na czym polegał casting?
Przesłuchanie do roli Evie trwało trzy godziny. Najpierw zostałam poproszona o przeczytanie tajnego scenariusza do „Następców” Disneya. Scenariusz był naprawdę niesamowity. Zaraz po tym miałam sesję próbną z Kennym Ortegą! Kenny pracował ze mną, żeby wykreować postać Evie — pomagał mi wcielić ją w życie. W czasie tej sesji grałam, tańczyłam i śpiewałam. Następnie spotkałam się z Dove Cameron i Booboo, którzy zostali już wybrani do ról Mal i Jaya. Musieliśmy wspólnie przeczytać scenariusz i odegrać wiele scen z filmu, żeby sprawdzić, czy jest między nami „chemia”. Kenny chciał, żebyśmy improwizowali w wielu scenach. Nawet poprosił mnie i Dove, żebyśmy zaśpiewały w duecie! To przesłuchanie było wspaniałym przeżyciem...

Czy lubisz bajki i baśnie?
Jako dziecko uwielbiałam filmy Disneya. Od rana do nocy tańczyłam po całym domu i marzyłam o tym, by pewnego dnia zostać księżniczką Disneya. Moją ulubioną postacią była Bella z „Pięknej i Bestii”. Była pierwszą księżniczką Disneya, która miała ciemne włosy i oczy — tak jak ja :) ). Co roku na Halloween przebierałam się za Bellę. W bajkach jest coś pięknego. To wiara w szczęśliwe zakończenie, która daje nam nadzieję i wyznacza cel, do którego dążymy.

Podobało Ci się odgrywanie czarnego charakteru w filmie „Następcy”?
Pracując na planie i odgrywając rolę Evie, świetnie się bawiłam. Po pierwsze, czarne charaktery mają najfajniejsze stroje. Evie miała niesamowitą garderobę! Noszenie jej kostiumów było wielką frajdą. Jednak najlepsza była ta nutka tajemniczości, którą wprowadza każdy niegrzeczny bohater. Evie jest postacią wielowymiarową. Kryje się w niej o wiele więcej niż może się wydawać. Przekonacie się, gdy obejrzycie „Następców”.Pracując na planie i odgrywając rolę Evie, świetnie się bawiłam. Po pierwsze, czarne charaktery mają najfajniejsze stroje. Evie miała niesamowitą garderobę! Noszenie jej kostiumów było wielką frajdą. Jednak najlepsza była ta nutka tajemniczości, którą wprowadza każdy niegrzeczny bohater. Evie jest postacią wielowymiarową. Kryje się w niej o wiele więcej niż może się wydawać. Przekonacie się, gdy obejrzycie „Następców”.

Jak Ci się podobały stroje, które nosiła w filmie Evie?
Chętnie zabrałabym garderobę Evie dla siebie. Bardzo mi się podoba jej styl. To rewelacyjne połączenie rock'n'rolla i kobiecości. Ubrania Evie są inspirowane klasycznym ubiorem jej matki. Dominującym kolorem jest niebieski. Evie zawsze ma na sobie sukienkę lub spódniczkę oraz skórzaną pelerynę podobną do peleryny swojej matki. Obie zawsze noszą czerwony rubin, a ich znakiem rozpoznawczym jest korona. Cała biżuteria Evie jest również w kształcie koron. Ma także torebkę podobną do kuferka, w którym Zła Królowa trzymała serce Śnieżki. Jej styl to unowocześniona wersja królowej z bajki. Uwielbiam go!

Co było dla Ciebie największym wyzwaniem podczas pracy nad filmem?
Dla mnie jako aktorki największym wyzwaniem w filmie „Następcy” była gra na zielonym ekranie. Film jest naszpikowany fantastycznymi efektami specjalnymi, dlatego przez większość czasu musieliśmy grać bez scenografii. W takich warunkach musisz polegać wyłącznie na swojej wyobraźni. Musisz stworzyć świat w swojej głowie i się w nim odnaleźć. To było bardzo rozwijające doświadczenie.
Jak wspominasz pracę na planie filmu „Następcy” u boku gwiazdy z serialu „Liv i Maddie”, Dove Cameron?
Jestem szczęśliwa, że mogłam grać u boku tak utalentowanej aktorki, jaką jest Dove Cameron. Każdego dnia na planie uczyłam się od niej czegoś nowego. Była fenomenalna! Większość scen nagrywałyśmy razem z Dove. Przeżyłyśmy wiele niezapomnianych chwil.

Jak wspominasz pracę nad filmem „Następcy” z Kennym Ortegą?
Kenny Ortega to geniusz. Miał wizję tego filmu i nie spoczął, dopóki nie wprowadził jej w życie. Jest niestrudzonym perfekcjonistą. Byłam fanką Kenny'ego już wtedy, gdy współpracował z Michaelem Jacksonem. Uwielbiam też jego słynny High School Musical. Praca z Kennym Ortegą była spełnieniem moich marzeń.
Do jakich widzów zaadresowany jest film „Następcy”?
Piękno tego filmu polega na tym, że jest on dla każdego, niezależnie od wieku. Na „Następców” będą przychodzić całe rodziny! Bajki mają uniwersalny przekaz i każdy znajdzie w nich dla siebie jakąś mądrość, niezależnie od tego, czy jest dziadkiem, babcią, rodzicem, nastolatkiem czy dzieckiem. Dlatego „Następcy” jest filmem dla wszystkich.
ŹRÓDŁO: DISNEYCHANNEL.PL

NOWY FILM DISNEYA | NIANIE W AKCJI


W tym dziesięciominutowym video dowiadujemy się osobami o jakim charakterze są główne bohaterki filmu. Poznajemy Lolę (Sofia Carson) - zabawną, żyjącą chwilą artystkę, która za każdym razem daje ponieść się swojej kreatywności. Dziewczyna wierzy, że dzięki swojemu talentowi i wytrwałości uda jej się zdobyć wymarzoną pracę bez potrzeby pójścia do koledżu. Natomiast Jenny (Sabrina Carpenter) to perfekcjonista, której życie jest idealnie poukładane. Mądra, spokojna i trochę sztywna, a jej największą pasją jest fotografia - to w tym kierunku chciałaby się rozwijać. Dodatkowo w wolnym czasie opiekuje się dziećmi znajomych w celach zarobkowych. Drogi tych dwóch dziewczyn łączą się na spotkaniu o pracę fotografa w bardzo poważnej firmie. Przypadek chciał, że dziewczyny zamieniają się telefonami i tak zaczyna się ich przygoda...podczas, której pod ich opiekę wpada gromadka rozbrykanych dzieciaków...

! POLSKA PREMIERA FILMU ODBĘDZIE SIĘ JUŻ 
9 WRZEŚNIA O GODZ. 18:00 NA DISNEY CHANNEL !

SOY LUNA

Sofia nie spoczywa na laurach, ani nie marnuje żadnej chwili. Wystąpi ona w nowym serialu Disneya ''Soy Luna''. Gwiazda zagra tam samą siebie, jako gość specjalny na ''Open Music'' w 71 oraz 72 odcinku serialu. Aktorka miała próby taneczne, więc możemy spodziewać się jakiejś ciekawej choreografii z jej udziałem, a także wspólnego występu z Luną oraz Ambar.Wiemy natomiast, że z Luną zostaną przyjaciółkami.

TINI - NOWE ŻYCIE VIOLETTY

Wszyscy wiemy, że ostatnio mogliśmy oglądać Sofię na srebrnym ekranie u boku Jorge Blanco oraz Tini Stoessel w filmie ''TINI - Nowe Życie Violetty'', gdzie zagrała Melanie - bardzo wredną gwiazdkę z Hollywood, która chciała rozdzielić Leona oraz Violettę.





CO DALEJ?


Kariera Sofi coraz bardziej się rozkręca. Trwają zdjęcia do filmu ''Następców 2'', reklamowała także otwarcie nowego Disneylandu w Szanghaju, a także już niedługo światło dzienne ujrzy nowa historia współczesnego kopciuszka ''Historia Kopciuszka: Gdy bucik pasuje'''' z Sofią Carson w roli głównej.

CO MYŚLICIE O KARIERZE SOFI? W JAKIM FILMIE 
ALBO SERIALU CHCIELIBYŚCIE JĄ ZOBACZYĆ?

8 komentarzy:

  1. Super post ;) mam nadzieję że Sofia zagra jakąś rolę w Tini xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że Sofia rozwija się jako aktorka :) Cieszę się z tego powodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę doczekać się "Kopciuszka"! Bardzo spodobał mi sie zwiastun! "Nianie w akcji" też na pewno obejrzę! Sofia to świetna aktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sofia to naprawdę fajna osóbka. Niesamowite jest to, jak szybko się rozwija! ♥ Jestem z niej bardzo dumna. :)

    http://sofiacarsonpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sofia Carson jest fenomenalną aktorką,piosenkarką i tancerką.Od początku jej kariery dużo się zmieniło,a ona rozwija się i nie zamierza przystawać na laurach tylko dalej się kształcić.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co związane ze Sofią jest dla mnie święte! Uwielbiam ją jako aktorkę, piosenkarkę i osobę. Mam nadzieję, że niedługo jeszcze bardziej rozwinie skrzydła <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim marzeniem jest żeby ją spotkać

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!