2.08.2016

[MÓJ KUMPEL DUCH] BOHATEROWIE

BOHATEROWIE

"Mój kumpel duch'' to niemiecki serial fabularny. Pierwszy odcinek pojawił się Niemczech 23 marca 2013 roku jako przedpremiera na niemieckim Disney Channel. W Polsce serial miał swoją premierę  13 grudnia 2014 roku na kanale Disney Channel. W styczniu 2015 roku ogłoszono, że powstanie drugi sezon, który zawita do nas już 15 sierpnia 2016 roku o godz. 18:00 na Disney Channel!

BINNY NAUMANN

Odważna i bystra Binny jest niezwykle dociekliwa i uwielbia prowadzić śledztwa i rozwiązywać zagadki. Binny jak nikt inny może pomóc Melchiorowi w wyjaśnieniu tajemnic zbrodni i odkryciu jego przeszłości. Posiada zegarek kieszonkowy Melchiora, dzięki któremu może zajrzeć do świata duchów. Binny jest także ekologicznie świadoma i krytykuje zanieczyszczenia i niesprawiedliwości.







MELCHIOR VON UND ZU PANKE

Melchior to duch mieszkający w domu Binny. Jak na kogoś z minionego stulecia, potrafi być naprawdę fajny! Uwielbia robić ludziom psikusy! Jest uroczy, ale trochę narcystyczny, a urodził się w 1900 roku. Po poznaniu Binny, prosi ją o pomoc w odkryciu swojej przeszłości. Pomimo początkowych trudności we współpracy z Binny, Melchior wydaje się być zazdrosny gdy przy niej są inni chłopcy. Melchior jest także kosmopolityczny i dlatego zachwyca go technologia z XXI wieku.






LUCA

Jest najlepszą przyjaciółką Binny. Przyjaciółki spędzają razem ze sobą mnóstwo czasu, ale Luca nie wie o tajemnicy Binny i Melchiora. Jednak to właśnie ona odkrywa tajemnicę związaną z Hubertusem i zegarkiem pod koniec pierwszego sezonu









WANDA

Wanda to kochająca mama Binny, zawsze pełna pozytywnej energii i optymizmu. Pracowała jako kustosz w muzeum. Podobnie jak córka, jest przeciwna zanieczyszczeniu i niesprawiedliwości.










RONALD

Ronald jest ojcem Binny. Pracuje jako architekt i bez przerwy coś naprawia w ich nowym domu. Nie wierzy w duchy i jest kompletnie nieświadomy niezwykłego sekretu córki. Uwielbia piłkę nożną. Tak samo jak żona i córka, jest przeciwny zanieczyszczeniu i niesprawiedliwości.









HUBERTUS

Bardzo mroczna postać i główny antagonista. Niewiele wiadomo o nim, poza tym, że chce przejąć władze nad światem, zdobywając Magiczne Zegarki. Ma ponad 300 lat. Jego celem jest nieśmiertelność, ale potrzebuje do tego wszystkie zegarki kieszonkowe (zdobył już 3 z 7), dlatego próbuje ukraść zegarek Melchiora. Nie zatrzyma się przed niczym, by osiągnąć swój cel. W ostatnim odcinku wychodzi na jaw, że to on jest odpowiedzialny za śmierć rodziców Melchiora.






BODO

Bodo to niezbyt rozgarnięty pomocnik Hubertusa, który pomaga swemu panu realizować jego nikczemny plan, a potajemnie sam zamierza kiedyś zapanować nad światem. Jednak w ostatnim odcinku, zdradzony przez swojego pana zabija go.








7 komentarzy:

  1. Nie jestem fanka tego serialu, obejzalam kilka odcinków ale niezaxiekawily mnie. Fajny i ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś oglądałam ten serial i się wciągnęłam, niestety później nie miałam czasu. Super post! simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serial strasznie mi przypadł do gustu - tajemniczy, trzyma w napięciu! Już się nie mogę doczekać ciągu dalszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobał, chociaż nie przepadam za niemiecką produkcją. Mam nadzieję, że drugi sezon szybko do nas trafi ;)

      Usuń
  4. Oczywiście, ze oglądałam! Ten serial jest świetny :D Czekam na kolejny sezon^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam ten serial,ale nagle przestały pojawiać się nowe odcinki i tak naprawdę znudził mi się,lecz niektóre sceny były śmieszne.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy jest Bodo- w każdej produkcji musi pojawić sue jakiś półgłówek xD

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!