2.08.2016

[SKATEPRO] GDZIE KUPIĆ WROTKI?

[SKATEPRO] GDZIE KUPIĆ WROTKI?

Większość z was pewnie zastanawia się gdzie kupić dobre wrotki? Wiadomo, że fani Luny chcieliby pójść w ślady swojej ulubienicy i zacząć wreszcie śmigać na ośmiu kółeczkach. Zbliżają się wasze urodziny, imieniny, bądź też gwiazdka...? A może zwyczajnie udało wam się namówić rodziców na zakup wrotek...? Niestety nie znacie żadnego sklepu, który miałby takie w swojej ofercie? W Polsce wrotki nie są popularne, na ulicy raczej spotka się młodzież korzystającą głównie z rolek, rowerów czy ostatnio coraz częściej z fiszek. Na wrotkach jeździ mało osób, dlatego dostać je w sklepach jest niezwykle trudno. Gdzie więc szukać wrotek?

Na ratunek na szczęście przychodzą sklepy internetowe! Sama również zaczęłam szukać takich, w których znalazłaby się para stworzona dla mnie. Przeglądając różne oferty, niektóre ceny mnie przeraziły, a czas oczekiwania na dostawę i same koszta wysyłki to jakaś tragedia. Nawet na allegro nie ma dużego wyboru... Od dnia polskiej premiery serialu "Soy Luna" otrzymujemy mnóstwo pytań dotyczących tego, gdzie zakupić dobrej jakości wrotki w rozsądnej cenie - moja odpowiedź brzmi:



Osobiście posiadam wrotki właśnie ze SKATEPRO i jestem nimi zachwycona! Znajdziemy tam wiele rodzajów wrotek w przeróżnych modelach, kolorach i rozmiarach. Większość prezentuje się niezwykle radośnie i gustownie - zupełnie jak te z serialu "Soy Luna"! To duński sklep internetowy z największym wyborem wrotek, oferujący zakupy również w Polsce - cała strona jest w polskim języku, a w razie dodatkowych pytań obsługa również odpowiada po polsku! Każdą z par możemy zakupić w rozsądnych cenach, więc portfel waszych rodziców również za bardzo nie ucierpi. Większość umieszczonych w ofercie par posiada darmową wysyłkę, a zakupione rzeczy dojdą do was w zaledwie kilka dni. A więc na co czekać?!

Jedynym minusem jest fakt, jak to w przypadku zakupów internetowych, że sklep ten nie posiada placówki w Polsce, więc nie możemy przymierzyć danej pary na miejscu. Na stronie jednak umieszczono bardzo dokładną rozmiarówkę, a także opis, informujący czy dany model należy wybrać nieco większy czy jednak równy. Dodatkowo SKATEPRO oferuje zakup ochraniaczy czy kasków do kompletu. A jeśli nie podobają wam się wrotki, to sprawdźcie modele dostępnych rolek, fiszek, deskorolek a nawet hulajnóg czy rowerów. Każdy znajdzie tam coś dla siebie! Gorąco polecam, bo ze swoich wrotek jestem mega zadowolona! Jeśli zdecydowaliście się na zakup w SKATEPRO, koniecznie dajcie nam znać i pochwalcie się swoją parą wrotek!

11 komentarzy:

  1. Właśnie mam zamiar kupić wrotki i nie wiem gdzie. Być może kupię je tu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie mam zamiaru kupywac wrotek, lecz jeśli zmienię zdanie, napewno zajrze do owego sklepu. Fajnie ze przygotowalas taki post, ponieważ może on pomoc wielu osoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że ktoś bardzo lubi serial pt. Soy Luna lub samą lunę, nie oznacza jeszcze, że tak jak ona będzie mógł jeździć na wrotkach. Są osoby poruszające się na wózku, na kulach, o lasce, przypięte do aparatury medycznej, które owszém mogą pasjonować się luną jwdnak sami mogą tylko pomarzyć o jeździe na wrotkach z racji stanu zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co w związku z tym? Twój komentarz jest nie na temat -.-

      Usuń
  4. Rewelacyjny post! Osobiście już niedługo zamówię wrotki, najprawdopodobniej właśnie ze SkatePro.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam już swoje wrotki że sklepu Skatepro i jestem bardzo zadowolona ;3
    Świetny post!

    Zapraszam do mnie
    Soydaria123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam na razie swoje rolki :D Ale gdy tylko będę mogła, to na pewno zamówię te cudowne wrotki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam sobie kupić właśnie wrotki,ale zdecydowałam,że odłożę ten pomysł na drugi rok.Świetny post!Twoje wrotki są śliczne!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za serialem Soy Luna i raczej nie chce iść w ślady Luny. Nie pasjonuje się jazdą na wrotkach i raczej tez nie mam zamiaru na nich jeździć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że SkatePro to profesjonalna firma, więc może i ja kupię wrotki, choć mam już rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dzisiaj oglądałam wrotki na ich stronce i zastanawiam się nad kupnem. Chociaż nie wiem czy nie czekać do wiosny, bo już ciepło raczej nie będzie xD

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!