1.08.2016

[JOSH BOGERT] "RUN 2 YOU"

[JOSH BOGERT] PIOSENKA "RUN 2 YOU"

Kilka nowych gwiazd z serialu "Backstage" zaczęło już swoje solowe kariery muzyczne, a ich pierwsze single już ukazały się na Youtube. Wcześniej pisaliśmy o Avivie Mongillo i jej piosence "Hype", więc przy zachęcamy do przypomnienia sobie jej utworu zanim przejdziemy do dalszej części dzisiejszego posta. Bo tym razem mamy przyjemność przedstawić Josha Bogerta i jego balladę "Run 2 You". Artystę możemy zobaczyć w serialu "Backstage", gdzie gra rolę Milesa - utalentowanego, ale zamkniętego w sobie muzyka, który rozpoczyna właśnie naukę w szkole dla młodych talentów. Nowe odcinki "Backstage" od poniedziałku do piątku o godz. 19:00 na Disney Channel!

TELEDYSK


TEKST

You looked my way standing in the rain
And I'm not the same since I saw your face
And I knew the hurt you were trying to hide
I read the words in between the lines

So if you need some rescuing
From the place you're hiding
I could be your shoulder to lean on
Just let me know
And I will run to you
If you need me to
Forgive me if I'm stumbling
But all I hear are violins
When your near me
If you can hear me just let me know
And I will run to you
I will run to you

I looked your way, no one else around
Get hurt my head to see you down
And you know, I know when your standing tall
The words unspoken beneath it all

So if you need some rescuing
From the place you're hiding
I could be your shoulder to lean on
Just let me know
And I will run to you
If you need me to
Forgive me if I'm stumbling
But all I hear are violins
When your near me
If you can hear me just let me know
And I will run to you
I will run to you

Forgive me if I'm stumbling
But all I hear are violins
When your near me
If you can hear me just let me know
I will run to you
I will run to you

TŁUMACZENIE

Szukasz mojego śladu, stojąc w deszczu
I nie jestem sobą, odkąd zobaczyłem twoją twarz
I wiem jak boli, kiedy próbujesz się ukryć
Czytam słowa pomiędzy wierszami

Więc jeśli potrzebujesz ratunku
Z miejsca, w którym się ukrywasz
Będę służył ci pomocnym ramieniem
Po prostu daj mi znać
I od razu do ciebie pobiegnę
O ile będziesz mnie potrzebować
Wybacz mi, jeśli się potknę
Ale słyszę jedynie skrzypce
Kiedy jesteś blisko
Jeśli słyszysz mnie, po prosty daj mi znać
I od razu do ciebie pobiegnę
Od razu do ciebie pobiegnę
 
Spojrzałem w twoją stronę, nikogo nie było obok
Zabolało, kiedy zobaczyłam cię smutną
I wiesz, że ja wiem, kiedy próbujesz się oprzeć
Niewypowiedziane słowa wszystko zdradzają
 
Więc jeśli potrzebujesz ratunku
Z miejsca, w którym się ukrywasz
Będę służył ci pomocnym ramieniem
Po prostu daj mi znać
I od razu do ciebie pobiegnę
O ile będziesz mnie potrzebować
Wybacz mi, jeśli się potknę
Ale słyszę jedynie skrzypce
Kiedy jesteś blisko
Jeśli słyszysz mnie, po prosty daj mi znać
I od razu do ciebie pobiegnę
Od razu do ciebie pobiegnę
 
 Wybacz mi, jeśli się potknę
Ale słyszę jedynie skrzypce
Kiedy jesteś blisko
Jeśli słyszysz mnie, po prosty daj mi znać
Od razu do ciebie pobiegnę
Od razu do ciebie pobiegnę


6 komentarzy:

  1. Cudowna piosenka <3 Tekst mi się podoba. Przez wygraną muszę ograniczyć komentarze, ale będę czytać każdy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka nawet fajna. Tłumaczenie również, jednak za serialem nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka jest śliczna. Ma bardzo ładny tekst jak i sama melodia jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka brzmi świetnie! Josh pięknie śpiewa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna piosenka!Nie miałam pojęcia o jej istnieniu dopóki nie weszłam na twojego bloga!Uwielbiam postać Milesa w serialu "Backstage"!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka świetna, a Miles to świetna postać :D

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!