30.11.2015

J'AI CHOISI

[AKCJA] SZANUJ INNYCH.....

"Wybierz życzliwość." To pod tym hasłem, gwiazdy Disneya zobowiązują się do głoszenia szacunku i życzliwości w szkole oraz by ostrzegać przed molestowaniem. Kampania rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku. To możliwość dla kilku aktorów by powierzyli swoje sekrety i ich opinie na temat tego wrażliwego tematu ... 

Raini Rodriguez (« Austin & Ally ») 


''Gdy miałam 11 lat przeniosłam się do Kalifornii, aby realizować swoje marzenia o zostaniu aktorką. W domu w Teksasie, niektóre dzieci, o których myślałam, że są moimi przyjaciółmi opowiedały różne niemiłe rzeczy za moimi plecami. Mówili, że nigdy nie zrobię kariery, bo nie byłam wystarczająco utalentowana, albo dlatego, że nie jestem wystarczająco ładna, aby być w telewizji. Mówili też, że nie jestem zabawna i ciągle pytli mnie, dlaczego się buję. Nie będę kłamała, to mnie boli. Zastanawiałam się, dlaczego moi tak zwani "Przyjaciele" zwrócili się przeciwko mnie ", powiedziała Raini Rodriguez. Od tego czasu młoda kobieta znalazła najlepszą odpowiedź na te złośliwości: kariera i popularność! Powiedziała sobie, że po prostu postanowi poświęcić swoje życie, by dać miłość innym!''

Demi Lovato (« Camp Rock », « Sonny ») 


Piosenkarka Demi Lovato, która zadebiutowała na ekranie Disney Channel w "Camp Rock" i "Sonny", chroni również te same wartości. Ona stworzyła również własną organizację przeciwko zastraszaniu ( Teens Against Bullying ). U podstaw tego zobowiązania, jest trudny okres dojrzewania i trwałą krytykę, przez to gdyż jest znana. Nienawistnym wiadomością, sprzeciwia się przez życzliwość. "Dla każdego nienawistnego tweeta, nie reaguje nienawiścią, tylko odpowiadam miłośą", doradza fanom.

Debby Ryan (« Nie ma to jak statek », « Jessie »)


W szkole, Debby Ryan nie zawsze żyła prosto. "Inne dzieci mówiły, że jestem gruba, tandetna i mówiły, że nie byłam częścią nich ..." to doświadczenie, które jest dalej bolesne. Dziś, gdy jest krytykowana, to nie waha się odpowiadać z drwiną. "Jesteś zbyt duża," przeczytała na Tumblr. Jej odpowiedź? "Dziękuję bardzo! "

Laura Marano (« Austin & Ally », « Pod włos »)


"Niestety, mam wrażenie, że sprawa molestowania i hejtowania pogorszyła się w ostatnich latach. To nie powinno się zdarzać. Wszyscy powinni każdego z nas wspierać, kochać i szanować"powiedziała Laura Marano. Aby temu zaradzić, młoda aktorka znalazła lekarstwo " Przez dzielenie się doświadczeniami, możemy pomóc sobie nawzajem osiągnąć wszystko by temu zapobiec, komunikować się z innymi." Jej motto? "Bądźmy dla innych. "A zapytana dlaczego, odpowiedziała:" być pozytywnym, jest po prostu świetne! " 

Co o tym sądzicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!