1.12.2015

Valeria Baroni

[VALERIA BARONI] DEBIUTANCKA PŁYTA

Ostatnio przeglądałam wszystkie informacje jakie wpadły mi w ręce na temat Naszej kochanej obsady z ,,Violetty''. I jak się okazało nikt nie próżnuje, nie zaprzepaścił swoich ,,pięciu minut'' tylko wyciskają z nich ile tylko się da. Postanowiłam napisać małą informację o Valerii - pamiętacie ją? Zapraszam do rozwinięcia.

Niedawno Valeria Baroni (serialowa Lara) wydała dzięki wydawnictwu Larala Music swoją debiutancką płytę pt. ,,Hoy''. Na płycie znajduje się 10 piosenek:


Utwór promujący płytę pojawił się na kanale yt wydawnictwa 12 listopada 2015 roku, a wszystkie utwory z płyty pojawiły się na iTunes 13 listopada 2015 roku. Nie wiadomo czy płyta będzie dostępna w Polsce, na razie została wprowadzona tylko na rynek Argentyński.

 W przeprowadzonym z Valerią wywiadzie, tak odpowiedziała na temat swojej płyty:

-¿Qué podés adelantar del disco?

''Mi disco habla de todo por lo que estoy pasando hoy, con la certeza de que todo el mundo pasó por algo de lo que hablan mis canciones. Hay para todos los gustos.''

- Co możesz powiedzieć o płycie?

''Moja płyta mówi o wszystkim co
teraz przechodzę, z całą pewnością, każdy przeżywał to o czym mówią moje piosenki. Jest to coś dla każdego.''


LO QUE NECESITAS


Co myślicie o piosence Vale?

1 komentarz:

  1. Słuchałam tego kawałka lo que necesitas i w sumie jest całkiem spoko :) nie lubiłam jej jako Lary ,ale ładnie śpiewa xd

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!