[AKCJA] DODAJ ZNAJOMEGO
Disney Polska wraz z Fundacją Dzieci Niczyje prowadzi kampanię społeczną “Dodaj znajomego”. Wiele gwiazd Disneya wspiera tą wspaniałą akcję. A także pojawiła się piosenka o akcji. Zapraszamy do rozwinięcia.
Disney aktywnie uczestniczy w sieci oraz angażuje w różne działania swoich odbiorców. Temat hejterstwa jest jednym z największych, a jednocześnie najbardziej marginalizowanych problemów młodych ludzi w Internecie. Kampania „Dodaj znajomego” powstała, aby uświadomić młodzieży negatywne skutki hejterstwa i zachęcić do przeciwstawienia się niewłaściwym zrachowaniom w sieci.
Hejtowanie to jeden, choć niejedyny, objaw cyberprzemocy. Z badań przeprowadzonych przez Fundację Dzieci Niczyje – w ramach projektu EU NET ADB (Włodarczyk, 2013) – wynika, że 40% młodych ludzi w wieku 14–17 lat spotkało się w internecie z przejawami mowy nienawiści w formie obraźliwych komentarzy czy dyskusji na forach. W grupie wiekowej 16–17 lat odsetek ten wynosił 45%.
W ramach kampanii społecznej “Dodaj znajomego” Disney kieruje swój przekaz zarówno do hejterów, jak i hejtowanych. W spocie telewizyjnym emitowanym na kanałach Disneya opowiada historię dwojga sympatycznych nastolatków, którzy biorą udział w zaaranżowanym castingu. Nie wiedzą o tym, że scenariusze, które mają przeczytać powstały na bazie ich internetowej dyskusji...
Kampania w telewizji wsparta jest działaniami w szkołach, w których dzieci analizują zachowania bohaterów reklamy i uczą się, jak powinny zachowywać się w sieci. Całej akcji towarzyszy konkurs z nagrodami na przygotowanie słów piosenki pt. #dodajprzyjaciela, o tym jak zamienić hejterów w kumpli.
O AKCJI
Disney aktywnie uczestniczy w sieci oraz angażuje w różne działania swoich odbiorców. Temat hejterstwa jest jednym z największych, a jednocześnie najbardziej marginalizowanych problemów młodych ludzi w Internecie. Kampania „Dodaj znajomego” powstała, aby uświadomić młodzieży negatywne skutki hejterstwa i zachęcić do przeciwstawienia się niewłaściwym zrachowaniom w sieci.
Hejtowanie to jeden, choć niejedyny, objaw cyberprzemocy. Z badań przeprowadzonych przez Fundację Dzieci Niczyje – w ramach projektu EU NET ADB (Włodarczyk, 2013) – wynika, że 40% młodych ludzi w wieku 14–17 lat spotkało się w internecie z przejawami mowy nienawiści w formie obraźliwych komentarzy czy dyskusji na forach. W grupie wiekowej 16–17 lat odsetek ten wynosił 45%.
W ramach kampanii społecznej “Dodaj znajomego” Disney kieruje swój przekaz zarówno do hejterów, jak i hejtowanych. W spocie telewizyjnym emitowanym na kanałach Disneya opowiada historię dwojga sympatycznych nastolatków, którzy biorą udział w zaaranżowanym castingu. Nie wiedzą o tym, że scenariusze, które mają przeczytać powstały na bazie ich internetowej dyskusji...
Kampania w telewizji wsparta jest działaniami w szkołach, w których dzieci analizują zachowania bohaterów reklamy i uczą się, jak powinny zachowywać się w sieci. Całej akcji towarzyszy konkurs z nagrodami na przygotowanie słów piosenki pt. #dodajprzyjaciela, o tym jak zamienić hejterów w kumpli.
KAMPANIA
ZYSKAJ PRZYJACIELA
MARIKA - NIE HEJTUJĘ
Co myślicie o akcji?
Tak bardzo mi się podoba, że nie piszecie posta z krótką informacją, tylko wklejacie tyle filmów, i piszecie tyle.. <3 Jak zawsze piszę - mega :3
OdpowiedzUsuń