5.12.2016

[KONKURS] MIKOLAJKI | WYGRAJ KUBEK NASTEPCY

[KONKURS] NASTĘPCY | WYGRAJ KUBEK!

Na KrainieDisneya oczywiście nie mogło zbraknąć mikołajkowego konkursu! Mamy do rozdania aż cztery oryginalne kubeczki z filmu "Następcy", o które warto powalczyć. Zasady konkursu są banalnie proste, a zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowanie, dlatego każdy ma równe szanse. Wszyscy fani Mal i jej przyjaciół powinni spróbować swojego szczęścia i dołączyć do nas w świątecznym konkursie. Zapraszamy i życzymy udanych Mikołajek!

KONKURS ZAKOŃCZONY!


Nagrodą są cztery kubeczki z filmu "Następcy", które zdobędą aż cztery osoby! Wystarczy, że napiszecie komentarz pod postem konkursowym, a podany przez was e-mail zostanie zapisany na osobnym losie. Istnieje możliwość zwiększenia ilości losów, dzięki czemu wasza szansa na wygraną znacznie wzrośnie. Przeczytajcie dokładnie regulamin i bawcie się dobrze!


REGULAMIN

1) Konkurs organizowany jest przez bloga KrainaDisneya, który jest również sponsorem nagród w postaci czterech kubeczków z serii "Następcy"!

2) Nagrodzone zostaną 4 osoby, które dostosują się do wszystkich zasad konkursu.

3) Zadanie konkursowe polega na zgłoszeniu się pod tym postem w komentarzach. Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia, ponieważ i tak odbędzie się losowanie.

4) Przy każdym zgłoszeniu w postaci komentarza, koniecznie należy podać swój e-mail. Zgłoszenia bez e-maila nie będą brane pod uwagę! Wystarczy napisać np: Zgłaszam się! Mój e-mail to: ....

5) Konkurs trwa od 5 grudnia do 12 grudnia 2016 roku (do 23:59).

6) W konkursie może wziąć udział każdy czytelnik bloga, nawet taki, który pisze z anonimowego konta - o ile poda w komentarzu swój e-mail! Obowiązkowo należy mieszkać na terenie Polski, ponieważ nagrody nie wysyłamy za granicę.

7) E-maile wszystkich autorów komentarzy pod tym postem zostaną zapisane na osobnych losach.

8) Wyniki losowania zostaną opublikowane na naszym Snapchatcie: @krainadisneya dnia 14 grudnia 2016 roku oraz tego samego dnia w późniejszych godzinach na blogu.

9) Każdy anonimowy komentarz to jeden los. Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną masz jeszcze dwa sposoby:

a) ZALOGUJ SIĘ - gdy napiszesz komentarz będąc zalogowanym na swoje konto, to twój e-mail zostanie zapisany na dwóch losach!

b) ZAOBSERWUJ - gdy zalogujesz się i zaobserwujesz bloga, wtedy twój e-mail zostanie zapisany aż na trzech losach! Jak zaobserwować? Zaloguj się na swoje konto i kliknij "Dołącz do tej witryny" po prawej stronie bloga (szukaj guzika jak na obrazku niżej)!


10) Ze zwycięzcą skontaktujemy się poprzez e-mail, gdzie poprosimy o podanie danych adresowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy i miejscowość) do wysyłki nagrody. Dane te nie zostaną nigdzie upubliczniane!


ZWYCIĘZCY LOSOWANIA: ppaczekk@gmail.com, ladycat1503@gmail.com, dovecameronpolska@gmail.com, oliwiakacz@op.pl

Gratulujemy!

30 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! Mój e-mail to: ameliakuzniak2005@gmail.com ♥ Jestem zalogowana na konto ♥ Obserwuję bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :-)
    Mój e-mail zuzia1331@op.pl - bloga oczywiście obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! Mój e-mail to aiks155@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście obserwuję bloga. I jeszcze się wypowiadam!

      Usuń
  4. Zgłaszam się! Oczywiście bliga obserwuję :) e-mail: nikola.anna12@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) mój email to : OliwiaKacz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! Mój email to: letysia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Mój e-mail to: sylkar1012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Mój e-mail to: karolsevillapoland@op.pl - Obserwuję bloga już od dawna. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Mój e-mail: dovecameronpolska@gmail.com
    Jestem zalogowana i obserwuję waszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! Mój e-mail to: sylvia160@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! Mój e-mail to: paukuk12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do konkursu!
    Mój e-mail: juliatomaszewska256@onet.pl
    Obserwuje bloga! 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! Mój e-mail to: leonetta112@gmail.com
    P.S. Obserwuje bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! Mój e-mail to: leonetta112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    tinistoessel070@gmail.com
    Obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!Mój email to: ladycat1503@gmail.com
    Ps.Obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, oczywiście! <3

    roksi28113@wp.pl

    Obserwuję bloga (jestem nawet na screenie, haha)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się !!!
    kasiakowalczyk125@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, mój email: ppaczekk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! ♥ Ps. obserwuję bloga :)
    Daria.10.751@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się !!!
    mój e-mail to : emiliazawadzka.66@gmail.com
    obserwuje bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Jestem zalogowana na to konto, obserwuję (gdy zaobserwowałam z tego konta pokazało mi się ,,obserwuj jako zuzanna mis , więc jakby co to ja ;))
    mój mail: zuzanna.misan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się też!
    ludmifun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! Mój e-mail to:
    jegabi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!! Mój e-mail to jegocha@interia.pl

    OdpowiedzUsuń