4.12.2016

[ELENA Z AVALORU] MAGIA MIESZKA W TOBIE

[ELENA Z AVALORU] "MAGIA MIESZKA W TOBIE"

Elena podbija serca wielu fanów na całym świecie, więc w Polsce równie mocno działa jej magia i urok! Przygody odważnej księżniczki z Avaloru śledzą w naszym kraju tysiące osób, które pokochały ją od pierwszych serialowych minut. Ten wspaniały musicial wypełniony jest mnóstwem charakterystycznych utworów, melodii i słów, które zostaną w pamięci fanów na długie lata. Dzisiaj zaczynamy przygodę z muzyczną częścią "Eleny z Avaloru", więc przygotujcie się na sporą dawkę zaczarowanej muzyki!


TEKST

Od kiedy cię poznałam wierzę, że
Nie zawiedziesz mnie
Ty iskrę w sobie masz
Moce złe zatrzymasz
Masz ten dar, rzuć właściwy czar
Na pewno radę dasz
Na nową ścieżkę wkrocz
Za przeznaczeniem idź
Czas naprzód ruszyć, a nie wstecz
Magiczną różdżkę chwyć
Bo tak pomożesz mi
Więc odrzuć wątpliwości precz

To prosta lekcja
Nie ma jej na kartach ksiąg
Odpowiedź znajdź, przeszukaj duszę swą
Zbierz odwagę, siłę zbierz
Z lękiem swym się dzisiaj zmierz
Pokonasz na swej drodze zło
Bo magia mieszka w tobie, uwierz w to!

Stop, dość, już sił mi brak!
Wymówek cały kram
Potrafisz, powiedz to:
Ja radę sobie dam
Nie wahaj się już, nie!
Nie warto się już bać
Rób to, co robić masz
Daj wszystkim o tym znać!

To prosta lekcja
Nie ma jej na kartach ksiąg
Odpowiedź znajdź, przeszukaj duszę swą
Zbierz odwagę, siłę zbierz
Z lękiem swym się dzisiaj zmierz
Pokonasz na swej drodze zło
Bo magia mieszka w tobie, uwierz w to!

Bo mieszka tu, tu w środku, uwierz w to...

5 komentarzy:

  1. Śliczna piosenka! Bardzo mi się podoba, tekst jest bardzo dorby a muzyka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna piosenka taka spokojna.:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w tym serialu ♥ Jest cudowny! Ta piosenka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę! Jest naprawdę niesamowita! ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!