4.10.2016

[WYWIAD] ANA I CHIARA

[ANA I CHIARA] ''PRZECIWIEŃSTWA SIĘ PRZYCIĄGAJĄ''

''Soy Luna'' to przebojowy serial, który możemy oglądać na Disney Channel od poniedziałku do czwartku o godz. 18:00. Łączy w sobie pasje i przyjaźń. Chociaż nie miał łatwego startu, to aktorzy szturmem wkradli się w nasze serca. Najlepiej na przyjaźni w serialu znają się Jim i Yam, a w tym wywiadzie dowiemy się co aktorki je odgrywające mają do powiedzenia na ten temat i o swoich postaciach. Zapraszam!


Ana Jara gra w serialu Jimenę, czyli Jim. Ma 20 lat, jest ona jedyną hiszpańską aktorką z obsady, a pochodzi z Walencji. Chiara Parravicini natomiast gra Yam, najlepszą przyjaciółkę Jim. Chiara jest aktorką i piosenkarką  argentyńskiego pochodzenia, ale jak wskazuje jej imię i nazwisko, ma włoskie korzenie.

Jimena i Yamila to nierozłączne przyjaciółki, które wzajemnie się uzupełniają, jak yin i yang, na których oparte są ich pseudonimy: Jim i Yam. I podobnie jak wszyscy najlepsi przyjaciele odzwierciedlają one również powiedzenie "przeciwieństwa się przyciągają". Jeśli w rzeczywistości, Jim jest romantyczna, pomysłowa i zawsze ma głowę w chmurach, Yam jest szczera i impulsywna i trzyma swoje nogi mocno na ziemi, zawsze mówi to, co masz na myśli, nie przebierając w słowach. Jim kocha jazdę na wrotkach i taniec, a Yam kocha projektowanie i dobieranie strojów na występy.


Witajcie Ana i Chiara! Może ujawnicie nam kilka interesujących faktów o sobie?
Ana: "Jestem szczęśliwym człowiekiem, który lubi robić nowe rzeczy każdego dnia. Uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną. Jestem bardzo prostą dziewczyną, naturalną, a to jest coś, co sprawia, że jestem z siebie bardzo dumna."
Chiara: "Jestem piosenkarką, komponuję muzykę i jestem aktorką. Praktycznie śpiewam cały dzień! Uwielbiam komedie, a także interpretować wszystko po swojemu.''
Co możecie powiedzieć o swoich postaciach Jim i Yam?
Ana: "Moja postać w ''Soy Lunie'', Jim, jest marzycielką i romantyczną dziewczyną, która pragnie stać się wielką gwiazdą, wielką tancerką, ale tylko w towarzystwie swojej najlepszej przyjaciółki Yam. Bez Yam u jej boku nigdy nie mogłaby realizować swoich marzeń."
Chiara: "Yam jest bardzo żywa. Uwielbia śpiewać i projektować ubrania. Jest bardzo praktyczna i racjonalna, stąpa twardo po ziemi. Jest również zabawna i zawsze musi być w ruchu."

Jakie są różnice między waszymi postaciami?
Ana: "Jim zawsze ma głowę w chmurach, że czasem nie może odróżnić snu od rzeczywistości. Yam natomiast pozostaje na ziemi, jest bardziej pewna siebie i jest w stanie zapewnić Jim bezpieczeństwo, jako przyjaciel. Wzajemnie się uzupełniają cały czas. Jak zawsze mówią, są inne, ale równe."
Chiara: "Cóż, Jim jest marzycielką, a Yam jest bardziej praktyczna i realistyczna. Jim kocha tańczyć, natomiast Yam jest piosenkarką, całkowicie się temu oddaje."
Jesteście również przyjaciółmi poza planem?
Ana: "Tak, jesteśmy! Chiara wypełnia moje życie cudownymi chwilami. On jest fantastycznym człowiekiem i ma ogromny talent. Jest również bardzo zabawna i zawsze mnie rozśmiesza. Mamy bardzo dobre relacje."
Chiara: "Jesteśmy bardzo związane i zawsze wspólnie bawimy się."
Co waszym zdaniem widzowie odnajdą w serialu?
Ana: "Mamy bardzo duże oczekiwania w stosunku do tej serii. Myślę, że będzie to naprawdę piękne i że będzie wszystkim się podobać, zwłaszcza, że każdy z nas naprawdę umieścił tam swoje serce, aby to wszystko zrealizować.''
Chiara: "Wiele przygód, historie miłosne, fantastyczne piosenki i mnóstwo zabawy! Zakochacie się od pierwszego odcinka."

PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD? A WY MACIE NAJLEPSZĄ 
PRZYJACIÓŁKĘ, ALBO NAJLEPSZEGO PRZYJACIELA?

5 komentarzy:

  1. Wywiad był ciekaw. Tak mam najlepszą przyjaciółkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad! Tak, mam kilku przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad bardzo fajny. One jako przyjaciółki są wręcz idealne, mega pozytywne osóbki! Ja też mam swoją najlepszą przyjaciółkę, niestety tylko internetową. ;/

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten serial! Jim i Yam są świetne! ♥ Mam nadzieję, że będziesz tłumaczyć więcej wywiadów ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. czy Mate to twój chłopak

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!