22.08.2016

[WYWIAD] MERLE JUSCHKA

[MERLE JUSCHKA] CZYLI BINNY Z ''MÓJ KUMPEL DUCH''

Merle Juschka, serialowa Binny, ma tylko 16 lat, ale dzięki serii "Mój kumpel duch", stała się bardzo dobrze znana. Drugi sezon rozpoczął się 15 sierpnia na Disney Channel, a nowe odcinki możemy oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 18:00. Znalazłam krótki wywiad, w którym młoda aktorka opowiada o serialu, sobie i swoich planach na przyszłość. Jesteście ciekawi co nam zdradziła?


W pierwszym sezonie przyjaźń między Binny i Melchiorem wydaje się niemożliwa. Jaki jest ich związek?  
Ich przyjaźń wciąż rośnie. Są prawie jak rodzeństwo, tak silna jest przyjaźń między nimi.

Pod koniec pierwszego sezonu Hubertus zostaje pokonany, ale Bodo nadal tam gdzieś jest. W jaki sposób ukazanie zła będzie kontynuowane?
Mogę ujawnić, że będzie nowy super-złoczyńca, który jest jeszcze bardziej zły niż Hubertus. Dzięki Bodo zyska kilka zegarów, to znaczy, że nie ma jeszcze wszystkich. Więc my ich też wciąż szukamy.

Kiedy był kręcony drugi sezon?
Głównie w czasie letnich wakacji. W ubiegłym roku kręciliśmy w trzech różnych podejściach .

Wszystko zostało nakręcone w Berlinie?
Prawie wszystko. Mieliśmy seny w Chorin, w klasztorze. Również w Lipsku. Było kilka scen nakładających się ze szkołą, ale nie wiele, więc nie miałam żadnych problemów.

Były jakieś zabawne momenty podczas kręcenia, w związku z tym, że Melchior jest duchem?
To zawsze jest zabawne, aby kręcić sceny z duchem, ponieważ to coś co nie jest oczywiste i powszechne, coś co człowiek nigdy nie doświadczył. Jest wiele podekscytowania podczas czytania scen. Ale nic więcej nie mogę powiedzieć.

Czy jesteś ciekawa, tak jak Binny, lubisz rozwiązywać takie sprawy?
Tak, podoba mi się logiczne myślenie i matematyka. Ale ja nigdy nie miałam tak jak Binny - nie wierzę w duchy.

Czy w drugim sezonierównież ekscytujące, przerażające sceny?
Istnieją groźne sytuacje, ale nie z których Binny nie wyszłaby cało. Ona ma tak dobrych przyjaciół, więc nigdy nie jest sama.

Binny i Melchior rozwiązują zagadkowe przypadki. Disney kazał nam trochę poczekać na drugi sezon, a dużo dzieci pytało: "Kiedy wreszcie możemy oglądać kontynuacje".
Mam dziesięcioletnią siostrę, to dokładnie wiek publiczności. Ona jest fanem serialu i jest bardzo ciekawa, jak to się potoczy.

Czy istnieją  aktorki, które są twoim wzorem do naśladowania?
Tak, istnieje wiele, od których można się czegoś nauczyć. Grałam dwukrotnie z Anja Kling na przykład. Jej gra jest bardzo imponująca. Ale Karoline Herfurth jest dla mnie wzorem.

Jaką chciałabyś dostać rolę?
Komediowa jest zawsze dobra. I historyczna, naprawdę chciałbym odgrywać rolę w epoce baroku, z super ubraniami i fryzurami ...

Czy z Johan'em (Melchior) i Eliz (Luca) prywatnie staliście się kolegami?
Z Eliz spotykam się często. Mieszka w Berlinie. A wraz z Johan'em, chodziłam kiedyś często do teatru.

Czym jest dla ciebie Berlin? Co ci się podoba?
Lubię różnorodność w Berlinie. Nie ma tak, że czegoś nie można zrobić w tym mieście. Jeśli chcesz spróbować czegoś nowego, wystarczy się tylko rozejrzeć. Jest tak wiele możliwości. Jestem wegetarianinem, a Berlin rozwija się bardzo dobrze dla wegetarian i wegan. Istnieje wiele alternatywnych piekarni i restauracji. Uważam, że to bardzo piękne. Oczywiście Berlin nie jest cichy miastem, więc jestem podekscytowana, że nie mieszkam w samym mieście, ale w jego okolicach.

Dla ciebie to czas, w którym musisz zdecydować o kierunku studiów. Jakie przedmioty lubisz najbardziej?
Mam piątki z matematyki, języka angielskiego, niemieckiego, biologii i religii. Zwłaszcza, że wezmę religię, matematykę, niemiecki, jak i muzykę na maturę.

Czy masz jakieś plany po ukończeniu studiów? Chcesz pójść w kierunku aktorstwa?
Przede wszystkim chciałabym spędzić rok za granicą. Po tym wszystkim, nie zdecydowałam jeszcze. Chcę czerpać z tego co da mi rok za granicą, będę poszukiwać inspiracji. Nie chciałabym odrzucić tego, co robię teraz w kierunku aktorstwa, ale alternatywę mam.
ŹRÓDŁO #1

JAK PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD?

6 komentarzy:

  1. Świetny wywiad!Uwielbiam postać Binny!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten serial, lecz bardzo mało jest o nim informacji. Powinno być ich o wiele więcej. Szkoda, że te sezony są takie krótkie, ale i tak kocham te serial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Nie mogę się doczeka 2 sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś uwielbiałam serial "Mój kumpel...", teraz nie mogę się jakoś zebrać, żeby skończyć 1-szy sezon :) A Marle bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywiad jest bardzo fajny, jednak nie za bardzo przepadam za serialem :\

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!