22.08.2016

[CINDERELLA STORY] WHY DON'T I | SOFIA CARSON

[CINDERELLA STORY] PIOSENKA "WHY DON'T I"

Sofia Carson jest genialną aktorką i ma niesamowity wokal, a rola w musicalu to dla niej wymarzone zajęcie. W filmie "A Cinderella Story: If the shoe fits" zaśpiewała mnóstwo piosenek, ale najbardziej podobała mi się ballada o ukrywaniu swojego prawdziwego ja i strachu przed jakąkolwiek próbą zmiany swojego życia na lepsze. Piękny utwór, dzięki któremu poznajemy główną bohaterkę jeszcze lepiej. W tym poście przygotowałam opracowanie piosenki "Why Don't I" właśnie z wspomnianej wcześniej nowej historii o Kopciuszku. Zachęcam do przesłuchania!


TEKST

I've never been one
To step out of my comfort zone
Whenever I try
I am afraid to just let go

Don't know why I run
Don't know why I hide
Never let them know
What I feel inside

Don't know why I'm scared
Just to take a chance
While I'm just standing here

I've never been one
To break free
'Cause I've always cared
What everyone thinks of me

Don't know why I run
Don't know why I hide
Never let them know
What I feel inside

Don't know why I'm scared
Just to take a chance
While I'm just standing here

Like a bird
Free to fly
Spread my wings and fly my life
Like a bird
Up so high out of the cage
It's my time to shine

Like a bird
I'm free to fly
So tell me (tell me)
Why don't I
TŁUMACZENIE

Nigdy nie byłam tą
Która robi krok z bezpiecznej strefy
Kiedykolwiek próbowałam
Bałam się po prostu ucieknie
 
Nie wiem czemu uciekam
Nie wiem czemu się chowam
Nigdy nie pozwalam sobie pokazać
Co skrywam w środku
 
Nie wiem czemu jestem przerażona
By po prostu chwycić szansę
Teraz gdy tak stoję tutaj
 
Nigdy nie byłam tą
Która łamie zasady
Ponieważ zawsze przejmowałam się
Tym co ludzie o mnie myślą 
 
Nie wiem czemu uciekam
 Nie wiem czemu się chowam
Nigdy nie pozwalam sobie pokazać
Co skrywam w środku
 
Nie wiem czemu jestem przerażona
By po prostu chwycić szansę
Teraz gdy tak stoję tutaj
 
Zupełnie jak ptak
Gotowy do lotu
Rozłożyć skrzydła i lecieć przez życie
 Zupełnie jak ptak
W przestworza poza tę klatkę
Przyszedł czas aby zabłyszczeć
 
Zupełnie jak ptak
Jestem gotowa do lotu
Więc powiedz (powiedz)
Czemu nie mogę

5 komentarzy:

  1. Cudowna piosenka ♥ Bardzo mi się podoba! Coraz bardziej nie mogę doczekać się "Kopciuszka"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna jest ta piosenka, słucham jej i z każdym razem podoba mi się coraz bardziej.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z najlepszych piosenek z filmów,które do tej posry widziałam,a głos Sofii jest cudowny.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piosenka to życie ♥ jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna piosenka <3 Film zapowiada się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!