28.07.2016

[SOY LUNA] KAROL I RUGGERO "MASZ PLUSZAKA?"

[KAROL I RUGGERO] "CZY MASZ PRZYTULANKI?"

Ruggero Pasquarelli i Karol Sevilla to aktorzy grający główne role w argentyńskim serialu "Soy Luna". Mowa tu oczywiście o Matteo Balsano, synu włoskiego dyplomaty. Chłopak jest najprzystojniejszym chłopakiem w szkole "". Jest również pewny siebie, a także lubiany przez innych, umie znakomicie jeździć na wrotkach, a wraz ze swoją dziewczyną Ambar są uważani za królów toru. Nie zapominajmy również o ambitnej i obdarzonej silną wolą Lunie, dla której niezwykle ważni są przyjaciele i rodzina. Uwielbia jazdę na wrotkach, a dzięki wizytom na torze wrotkarskim Jam&Roller zdaje sobie sprawę, iż można połączyć dwie pasje, czyli jazdę i taniec. Talent i determinacja dziewczyny pomagają jej osiągnąć każdy cel, który sobie wyznacza. Jakiś czas temu na Youtube, na oficjalnym koncie latynoamerykańskiego Disney Channel pojawiły się krótkie wywiady z Karol i Rugge, które dla Was przetłumaczyłam, jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś ciekawego, to zapraszam do przeczytania!


Które danie jest Twoim ulubionym?
Karol: Enchilladas, które są typowym daniem dla Meksyku i Sushi.
Ruggero: Moje ulubione danie to Talle Tele po bolońsku, ale przyrządzane przez mojego tatę, bo inni nie umieją.
Jakie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
Karol: Chciałabym odwiedzić Japonię i Chiny.
Ruggero: Moje ulubione miejsce na świecie, to mój pokój, ponieważ służy mi jako studio do nagrań i uwielbiam je.


Jaki film Disney'a oglądałaś/eś najwięcej razy?
Karol: Film, który oglądałam wiele razy na Disney'u to "Merida Waleczna". Uwielbiam ten film, ponieważ uzupełniam się z Meridą. Z księżniczką, którą uwielbiam. Rude włosy; nic ją nie obchodzi.
Ruggero: Hm... nie wiem, lubię filmy Disney'a jak "Król Lew", "Herkules" lub... Nie wiem w tej chwili, czy to należy do Disney'a, ale "Spider Man". Podoba mi się.
Jakie masz obsesje?
Karol: Machanie rękami. Bardzo. Machanie rękami kiedy mówię. Kiedy nie mogę, nie mogę machać.
Ruggero: Mam obsesję na punkcie noszenia masła orzechowego w kieszeni, to taki amulet na szczęście. Zawsze je mam.


Co zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?
Karol: Telefon.
Ruggero: Dobrze. krem przeciwsłoneczny, to oczywiste, bo to ważne chronić skórę. Gitarę, bo kocham grać na niej. Kocham grać na instrumentach. Miałbym czas na pisanie piosenek. Niesamowite.
Jaką supermoc chciałabyś/chciałbyś posiadać?
Karol: Supermocą, którą chciałabym posiadać to bezproblemowe oddychanie pod wodą. Cały czas.
Ruggero: Chciałbym latać. Hm, chcę być w swoim domu, dalej i jestem w swoim domu lub być pająkiem.  


Twoja ulubiona część garderoby?
Karol: Moja ulubiona część garderoby to szorty.
Ruggero: Koszula, muszka, marynarka, kocham być elegancki. 
Twoja codzienna przyjemność?
Karol: Umm, spanie. Spanie, kocham spanie.
Ruggero: Jeść! Jestem Włochem, kocham jeść. Naprawdę to moje ulubione zajęcie i spanie. Spanie jest bardzo ważne.


Ulubiony kolor?
Karol: Mój ulubiony kolor to różowy i żółty.
Ruggero: Mój ulubiony kolor ciągle się zmienia. Na ten moment jest to czerwony.
Masz zwierzaka?
Karol: Nie, ponieważ moja mama mi nie pozwoliła.
Ruggero: Nie mam zwierzaka, ale miałem psa, lecz nie wrócił, bo w tym czasie urodził się mój brat i ciągle skakał i nie był to pies dla mojego brata.


Jakie jest Twoje marzenie, które się spełniło?
Karol: Bycie w Disney Channel. Od małego przygotowywałam się do zagrania w jakimś serialu i dzisiaj jestem tuta, nie mogę w to uwierzyć.
Ruggero: Największe marzenie, które się spełniło to śpiewanie na scenie i uczestniczenie w trasie i myślę, że to było marzenie, które się spełniło.
Co było najtrudniejsze, aby dostać się do Luny?
Karol: Naprawdę myślę, że najtrudniejsze było jeżdżenie na wrotkach.

Karol Sevilla


Ruggero Pasquarelli


Podoba Wam się wywiad? 
Dowiedzieliście się czegoś nowego i ciekawego?

5 komentarzy:

  1. Super wywiad! Kocham ich!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad jest wspaniały!Uwielbiam Lutteo! Uwielbiam czytać wywiady z Karol i Ruggero,ponieważ zawsze można dowiedzieć się o nich czegoś nowego.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad był bardzo ciekawy ;)
    Przyznaje się bez bicia że czytałam tylko odpowiedzi Ruggero na pytania. Nie interesuje mnie Karol więc..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad mi się bardzo spodobał, zdążyłam już przeczytać tyle wywiadów z Karol i Ruggero, w roli głównej, że wiem już chyba wszystko na ich temat. To naprawdę ogromny sukces dla Panny Sevilla, ponieważ jest w bardzo młodym wieku, a odkąd pojawiła się w świecie Disneya, odnosi naprawdę duże sukcesy, więc jestem z niej dumna 💖 Nie kibicuję parze serialowej "Lutteo", jednak bardzo lubię wspólne wywiady Karol z Ruggero - są jak brat i siostra. 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni są tacy słodcy! Rugerro dzięki kręconym włosom wygląda na łobuziaka! Mrau xD Widzę, że świetnie się dogadują :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!