19.07.2016

[ANKIETA] POMÓŻCIE UDOSKONALIĆ BLOGA!

[ANKIETA] POMÓŻCIE UDOSKONALIĆ BLOGA!

Witajcie! Zbliża się pierwsza rocznica istnienia bloga KrainaDisneya - tak, mamy prawie roczek! Z tej okazji już w sierpniu czeka na was moc atrakcji! Ale zanim cokolwiek zaczniemy, chcemy poznać wasze zdanie na temat bloga. Właśnie dlatego mamy do Was, naszych wiernych czytelników, kilka pytań, dzięki którym - mamy nadzieję - z Waszą pomocą udoskonalić bloga! Pytania w ankiecie to test wyboru, ale są również takie otwarte, w których możecie napisać co tyle chcecie, wyrazić opinie. Wszystkie uwagi, prośby czy zażalenia będą dokładnie rozpatrzone. Spróbujemy dostosować się do Waszych wymagań, aby każdemu na KrainieDisneya żyło się miło i przyjemnie! Ankieta jest w 100% anonimowa, więc możecie wyrażać swoje zdanie do woli! Dziękujemy za Wasze wsparcie i pomoc!

DZIĘKUJEMY



6 komentarzy:

  1. To już rok! Gratulacje! Chociaż jestem z wami od 3/4 miesięcy, to bardzo przywiązałam się do tego bloga i zaglądam tu codziennie ♥ Świetnie go prowadzicie i to właśnie z niego dowiaduję się o wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie post i ankieta, nie wiedzialbym ze blog juz istnieje prawie rak. Czasami nurtuje mnie taka kwestia: ile banów otrzymaliby lacznie wszyscy wchodzacy na bloga, gdyby ten bazowal na skrypcie php fusion, np. za motoryczny spam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz roczek! Tak fascynujaco napisalas o tym ze czekaja atrakcje, ze nie moge sie doczekac! 😍 Ja jestem z Wami od marca, wiec 4-5 miesiecy z dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już rok a ja na boga wchodzę od 3 miesięcy.:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Już biegnę wypełniać ankietę ❤ Wasz blog jest uroczy, przyjemny... wprost idealny! Nie mam negatywnych uwag, więc tylko stracę czas wypełniając ankietę, ponieważ będę pisać najczęściej pozytywne opinie na wasz temat ❤ Bardzo lubię odwiedzać wasz blog ❤ Powodzenia w kolejnych latach prowadzenia Krainy Disneya ❤

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!