13.06.2016

[WYWIAD] PEYTON | SEVENTEEN MEXICO

PEYTON | WYWIAD DLA SEVENTEEN MEXICO

W majowym wydaniu magazynu ''Seventeen Mexico'', oprócz wywiadu z Sabriną Carpenter, do którego również znajdziecie tłumaczenie >> tutaj <<, ukazał się jeszcze jeden artykuł, z inną gwiazdą Disneya. Jest nią urocza Peyton List, bardzo ciepła i życzliwa osoba, która zachęca wszystkich do bycia sobą. Zapraszam.


Ostatnio na blogu pojawiło się kilka wywiadów z Peyton List w związku z promocją nowego serialu jakim jest ,,Obóz Kikiwaka''. Znajdziecie również osobny post wprowadzający do serialu. Młoda aktorka jest bardzo ciekawą i serdeczną osobą, a wywiadzie opowiada nam przede wszystkim o swoim życiu prywatnym oraz o nowej produkcji, tym razem na dużym ekranie, w której będziemy mogli ją niedługo zobaczyć.

WYWIAD | Bardziej lubię Emmę w ,,Obozie Kikiwaka''!
WYWIAD | Nigdy nie byłam na letnim obozie!

Z BOHATERÓW, KTÓRYCH GRAŁAŚ, KTO JEST TWOIM ULUBIONYM?
Dorastałam bardzo blisko Emmy Ross w serialu ,,Jessie'', a później w serialu ,,Obóz Kikiwaka'' bo grałam tę rolę przez dłuższy czas. Jednakże charakter, który najbardziej podziwiam, a który mogłam zagrać, jest Laina z filmu ,,The Thinning'' (jest to film, w którym mogliśmy ostatnio zobaczyć Peyton). Jest ona inteligentna, odważna i dobra, to wszystko czego ja pragnę.
JAKIE GWIAZDY PODZIWIASZ NAJBARDZIEJ?

Lana Dunham, widać, że czuje się bezpiecznie we własnej skórze i jest bardzo realna.

WIEMY TAKŻE, ŻE LUBISZ KOMPON

Pisanie jest dla mnie jak sesja terapeutyczna. Jeśli coś złego lub dobrego dzieje się w moim życiu, szybko piszę wiersz o tym jak się czuję, a następnie mogę go wykorzystać jako piosenkę o tym wszystkim.
MASZ OGROMNĄ RZESZĘ FANÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, CZYM NAJBARDZIEJ LUBISZ SIĘ DZIELIĆ?

Uwielbiam dzielić się rzeczami, które akurat dzieją się w moim życiu, a których ludzie nie zobaczą na ekranie. Wszyscy moi fani mogą zobaczyć mój prawdziwy charakter, ponieważ wyrażam tam kim naprawdę jestem w prawdziwym życiu.

JAK MYŚLISZ, DLACZEGO TAK WAŻNE JEST, ABY PRZEKAZYWAĆ POZYTYWNE WIADOMOŚCI W SIECI?

Myślę, że to bardzo ważne przypomnieć dziewczynom jakie są silne. W telewizji nawet minimalny szczegół może stworzyć stereotypy. Powinniśmy upewnić się, że dziewczyny wiedzą, że można być i robić, co się chce.

CO OZNACZA DLA CIEBIE ''GIRL POWER''?

Być sobą i możliwość pójścia własną drogą, nie pozwalając, aby inny dyktowali nam, jakim powinno się być i zachowywać.
JAKIE JEST NAJLEPSZE DOŚWIADCZENIE, KTÓRE MIAŁAŚ Z FANAMI?

Moje ulubione chwile, to kiedy słyszę, że ktoś nauczył się czego dzięki mojej postaci. Był jeden moment, kiedy Emma musiała poradzić sobie z przyjaciółmi, którzy odwrócili się od niej. Usłyszałam wtedy ''dobrze wiedzieć, że nie tylko z nami się tak dzieje'', to było niesamowite.

DUŻO PRACUJESZ! CZY MASZ CZAS NA ODPOCZYNEK?

Mam czas dla moich przyjaciół i by robić zabawne rzeczy, inne niż praca. Dobre jest to, że wielu moich przyjaciół rozumie mój grafik.

MÓWIĄC O ODPOCZYNKU, JAKIE FILMY LUBISZ OGLĄDAĆ NA RANDCE?

Mogłabym iść na horror, ponieważ mogłabym wtedy schować się w jego ramionach, albo na komedię bo kocham się śmiać.
MASZ JAKIEŚ HOBBY, O KTÓRYM FANI NIE WIEDZĄ?

Kocham robić kolaże, zwłaszcza kiedy szukam inspiracji do mojego pokoju, stroju. Na ścianie mam przyczepione wszystkie zdjęcia, wycinki z czasopism i obrazy.
GDZIE JESZCZE MOŻEMY CIĘ ZOBACZYĆ?

Oprócz mojej serii na Disney Channel ,,Obóz Kikiwaka'', mam dwa filmy, które pojawią się w tym roku ,,The Thinning'' oraz ,,The Outskirts''.
* ORYGINALNY WYWIAD ZNAJDUJE SIĘ NA ZAŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH

OGLĄDALIŚCIE PREMIEROWY ODCINEK ''OBOZU KIKIWAKA''? WY TEŻ, TAK JAK PEYTON, JESTEŚCIE ZA BYCIEM SOBĄ, CZY MOŻE NAŚLADUJECIE INNYCH?

6 komentarzy:

  1. Och... Peyton jest bardzo ciepłą, sympatyczną i życzliwą osobą.
    Podziwiam ją za otwartość, ponieważ rozmawiając z reporterem Peyton, odpowiada na jego pytania tak, jakby rozmawiała z osobą, która jest jej naprawdę bliska.
    Oglądałam Obóz Kikiwaka, ja zawsze staram się jak najlepiej wyrażać siebie poprzez moje słowa, poprzez taniec na wrotkach, poprzez rysunki plastyczne, staram się utrzymywać swoją osobowość i być jedyną w swoim rodzaju, ale za to jeżeli chodzi o muzykę, to Martina Stoessel jest moim wzorem do naśladowania, ponieważ widzę w niej siebie i staram się z nią identyfikować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peyton jest naprawdę kochana ♥ Oglądałam "Obóz Kikiwaka" i bardzo mi się spodobał ten serial. Peyton gra w nim świetnie! Wolę być sobą, ale czasami wzoruję się na kimś z moich idoli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Peyton! Jest prześliczna, i jeszcze taka mądra <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny wywiad, widać że Peyton jest osobą mocno trzymającą się ziemi.:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsze zdjęcie w wywiadzie jest cudowne ♥ Cieszy mnie, że gwiazdy często mówią o tym, że warto być sobą. Dużo młodych osób wzoruje się na nich i zwłaszcza w młodym wieku takie rady właśnie z ust idolki trafiają do nich najlepiej!
    Wgl. tak się zastanawiałam - znacie hiszpański? Bo to nie pierwszy wywiad tłumaczony z tego języka, jak tak to szacun :) Sama zastanawiam się nad nauką, ale póki co tylko sama w domu z kursu w necie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wywiad był świetny!
    Bardzo mi się spodobal i te zdjęcia z sesji są prześliczne ♥
    Uważam że Peyton dobrze mówi żeby być sobą ponieważ każdy jak jest soba jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju i to jest piekne <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!