5.06.2016

[SABRINA CARPENTER] WYWIAD DLA SEVENTEEN MEXICO

[SABRINA CARPENTER] WYWIAD | SEVENTEEN MEXICO

Gwiazda serialu ,,Dziewczyna poznaje świat'' Sabrina Carpenter, która niedwno wydała swój najnowszy singel ''Smoke & Fire'' udzieliła ostatnio krótkiego wywiadu dla magazynu Seventeen Mexico, w którym opowiedziała o swojej nowej muzyce, a także o tym jak poznała Miley Cyrus. 

 

TWÓJ NOWY SINGIEL ZNACZNIE RÓŻNI SIĘ OD BRZMIENIA TWOJEGO PIERWSZEGO ALBUMU WYDANEGO W TAMTYM ROKU. CO CIĘ ZAINSPIROWAŁO? 
Myślę, że rok czasu może wiele zmienić w życiu człowieka, szczególnie nastolatka. Jestem teraz o wiele bardziej dojrzała. Teraz staram się opisywać swoje relacje i uczucia. Swoje doświadczenie umieszczam właśnie w moich piosenkach.
KIEDY ZAKOCHAŁAŚ SIĘ W MUZYCE? 
Kiedy byłam bardzo mała, jeździłam z tatą samochodem. Podczas tych wycieczek tata zawsze włączał muzykę Beatles'ów. Mój tata po prostu się w niej zakochał, a moja obsesja na punkcie muzyki jeszcze bardziej wzrosła.

MÓWIĄC O OBSESJACH, CZY KIEDYKOLWIEK CZUŁAŚ SIĘ SPARALIŻOWANA WOBEC INNEJ GWIAZDY? 
Stworzyłam kanał na YouTube, gdy miałam 9 lat, wtedy też wzięłam udział w konkursie muzycznym organizowanym przez Miley Cyrus. Wtedy Hannah Montana była moją inspiracją. Gdy ją poznałam, nie mogłam mówić. Mam zrobione z nią zdjęcie, tylko że ona jest na nim w czapce.
Z KIM CHCIAŁABYŚ WSPÓŁPRACOWAĆ? 
Ed Sheeran jest oczywiście idealnym kompanem do współpracy, chciałam to powiedzieć. Dogadalibyśmy się również dlatego, że to Brytyjczyk! Jest to bardzo rzadkim przypadkiem, ale potajemnie kocham kulturę brytyjską: akcent, historię. Chciałabym tam pojechać, ale byłam tam tylko na lotnisku.
 

JAKIE JEST TWOJE NAJLEPSZE WSPOMNIENIE Z FANAMI? 
Dziewczynka o mieniu McKenzie przechodziła bardzo trudne chwile w związku z chorobą, a moja piosenka "We'll Be the Stars'' pomogła jej przetrwać. To mi przypomina jak dobry wpływa może mieć to co robię.
ZDJĘCIA #1



WYWIAD


WE'LL BE THE STARS

 

JAK PODOBA WAM SIĘ WYWIAD?

5 komentarzy:

  1. Wywiad jest świetny i można się z niego dużo dowiedzieć. Ja zakochałam się w piosenkach Sabriny! Ona ma taki piękny głos, a piosenki "Smoke and Fire" słucham najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wywyiad jest niesamowity! To piękne że Sabrina w wieku 9 lat spotkała Miley i spełniła marzenia :D Zazdroszczę jej ;) Sesja była śliczna a jej nowa piosenka jest doskonała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo sie dowiedzialam ❤️ Uwielbiam ja, jest swietna ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mega śliczna i słuchanie jej to czysta przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywiad został genialnie przeprowadzony, dopiero zaczęłam się interesować Sabriną, ale ten wywiad pozwolił mi bardziej się z nią zjednoczyć, więc dziękuję za informację o niej <3 Dzięki wam, lepiej poznałam Sabrinę i jej zachwycający głos <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!