1.06.2016

PIERWSZY ALBUM SYLWII LIPKI JUŻ W SPRZEDAŻY!

[PREORDER] PIERWSZY ALBUM SYLWII LIPKI!

Już dziś 1 czerwca 2016 o godz. 16:00 rozpoczęła się przedsprzedaż pierwszego albumu Sylwii Lipki! Przez ostatnie miesiące artystka ciężko pracowała, nagrywała nowe piosenki, na jej kanale możemy zobaczyć dwa teledyski, na bieżąco uczestniczy także w koncertach Young Stars Show, które odbywają się w całej Polsce. W sierpniu zobaczymy ją także na Young Stars Festival w Warszawie. Oficjalnie jej solowy krążek do sprzedaży trafi dopiero 1 lipca 2016, ale dzięki temu, że zamówimy go już teraz, przesyłkę otrzymamy kilka dni wcześniej! Dla tych, co złożą zamówienie natychmiast przewidziane są również dodatkowo: autograf artystki, plakat oraz silikonka, czyli gumowa opaska z napisem! Takiej szansy nie możecie przegapić!


Płyta ukaże się pod tytułem "Szklany Sen" i będzie zawierała aż 10 utworów, w których piosenkarka starała się przekazać wszystkie swoje uczucia, które towarzyszyły jej przez 19 lat życia. Sylwia twierdzi, że aby zrozumiała samą siebie musiało minąć sporo czasu, a na tej płycie zobaczymy, jaka jest naprawdę. Album zakupimy w cenie 34,99zł zamawiając przez stronę MYMUSICSHOP, bo w innych sklepach będzie dostępna już za 42,99zł. Oficjalnie do sprzedaży trafi 1 lipca 2016.

LISTA PIOSENEK:
1. Zobacz
2. Minął czas
3. Został tylko dzień
4. ChwiLOVE
5. Masz to coś
6. Szklany sen
7. Puzzle dwa
8. Shelter
9. Kilka słów
10. Zapomnieć chcę


Osobiście płytę już zamówiłam i z niecierpliwością czekam,
aż dojdzie! Gdy tylko do mnie trafi, na pewno zobaczycie
na blogu recenzję! Wy też planujecie kupić?

7 komentarzy:

  1. Tak! Ja też już zamówiłam! Sylwia to niesamowita dziewczyna i już nie mogę się doczekać aż posłucham tych wszystkich piosenek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ananasem, więc na pewno kupię. Tylko że teraz zbieram na wrotki, i niestety nie mogę zrezygnować na płytę, ale po rolkach płytę kupuję :D Sylwia jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zamówić. Jeśli kolejne piosenki będą tak super jak dotychczasowe single, to Sylwia na pewno zrobi dużą karierę.
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia jest jedna z moich największych idolek. Na pewno kupie jej płytę, ale dopiero później. Fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 lipiec to cudowna data, tego dnia odbędzie się nie tylko premiera filmu "Tini | Nowe życie Violetty", ale i także dzień, w którym pierwsza solowa płyta Sylwii Lipki trafi do sieci Polskich sklepów, nie mogę się doczekać!!! The best 1 lipiec <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście,że zamówię :D!Sylwia jest niesamowitą artystką,koniecznie kupię już teraz.Nie mogę się doczekać,kiedy trafi w moje ręce ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyty nie mam ponieważ nie jestem zbytnią fanką Sylwii Lipki :0

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!