10.05.2016

[WROTKOMANIA] ODCINEK 3

[WROTKOMANIA] ODCINEK 3

Od kilku dni na kanale DisneyChnnelPolska możemy oglądać mini kurs nauki jazdy na wrotkach z udziałem Sylwii Lipki oraz Jeremiego Sikorskiego. To już trzeci odcinek "Wrotkomanii"! Czy Jeremii Sikorski i Sylwia Lipka poradzą sobie z ćwiczeniami na slalomie, które przygotowała dla nich Paulina Czapla? Zobaczcie sami! Pamiętajcie, że  ''Soy Luna'' na naszych ekranach pojawi się już 16 maja 2016 roku o godz. 18:00 na Disney Channel.


 

Przypominamy, że na blogu pojawił się krótki kurs jazdy 

na wrotkach, do którego również zachęcamy zajrzeć! 

Znajdziecie go TUTAJ! Miłej jazdy! 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny filmik :) Szkoda, że już ostatni :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę się uczyć z wrotkomanii. Szkoda, że to tylko 3 odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubionym członkiem Wrotkomanii jest zdecydowanie Sylwia Lipka, która jest moją ulubioną YouTuberką. Cieszę się, że powstała "Wrotkomania", ponieważ niedawno dostałam wrotki w prezencie od taty i chciałabym się wszystkiego nauczyć, krok po kroku. Pomoże mi także w nauce jazdy na wrotkach Poradnik Wrotkarki, lecz Wrotkomania to zdecydowanie niezbędnik w mojej nauce. <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!