10.05.2016

W CO UBRAŁABY SIĘ LUNA?

W CO UBRAŁABY SIĘ LUNA?

Zafascynowana stylem Luny, postanowiłam nieco poszperać i porozglądać się za ciuchami, które dostępne są w naszych polskich sklepach, w miarę rozsądnych cenach. Myślę, że to, co wybrałam z chęcią założyłaby główna bohaterka serialu "Soy Luna" - już od 16 maja 2016 o godz. 18:00 na Disney Channel! Luna jest totalnym przeciwieństwem słodkiej, dziewczęcej i uwielbianej przez wszystkich Violetty. Nowa dziewczyna Disneya uwielbia sportowe, wygodne ciuchy, które przede wszystkim nie mogą krępować jej ruchów podczas jazdy na wrotkach! Jesteście ciekawi, co przygotowałam?

Przez ostatni tydzień obejrzałam chyba z milion różnych zdjęć Luny, dzięki czemu nieco lepiej poznałam jej modowe upodobania. Kilka godzin poszukiwań, masa potu i poirytowania, a w jednym momencie nawet chciałam porzucić pomysł na ten post - w końcu nie poddałam się i udało mi się znaleźć kilka odpowiednich rzeczy! Mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom fanów Luny, którzy chcieliby choć troszkę upodobnić się do ulubionej bohaterki!


Nasza wrotkarka gustuje w odważnych, pastelowych kolorach i wzorzystych motywach. Nie pogardzi również prostym t-shirtem z ciekawym nadrukiem czy zwykłą dżinsową koszulą. W swojej garderobie posiada mnóstwo krótkich spodenek, luźnych bluzek czy swetrów i obowiązkowo do każdej stylizacji zakłada legginsy lub podkolanówki. Mimo swojego sportowego stylu lubi, jak każda dziewczyna, rozświetlić swoją cerę biżuterią. Luna na pewno nie rozstaje się z medalikiem w kształcie księżyca, ale oprócz tego uwielbia kolorowe bransoletki, których potrafi nosić na jednym ręku nawet dziesięć różnych, tworząc barwną tęczę. Włosy najczęściej upina na boku w prosty, nieco niechlujny i łobuzerski warkocz, dzięki czemu kosmyki nie wpadają jej do oczu, kiedy przemierza świat na wrotkach.

BLUZKI


Nasza bohaterka gustuje w luźnych bluzkach z wyjątkowymi wzorami - śmieszne, słodkie, egzotyczne - najważniejsze by dobrze się zgrały z jej aktualnym samopoczuciem. Do codziennej jazdy na wrotkach na pewno założyłaby zwykły luźny t-shirt lub podkoszulkę. Na wypad z przyjaciółmi na miasto wybrałaby coś z kwiecistymi wzorami, a na randkę luźną wzorzystą bluzkę z wyciętymi ramionami w parze z mini spódniczką i podkolanówkami.

KOSZULE / SWETRY


Luna lubi barwne koszule w kratę, które nosi przewiązane w pasie i zakłada je na siebie, gdy zrobi się chłodniej. Nie pogardzi również dżinsową koszulą z długim rękawem czy luźnym pastelowym swetrem. Wariantów koszul czy swetrów jest naprawdę cała masa i każdy znajdzie coś dla siebie, co również zwariowanej Lunie przypadłoby do gustu!

SPODENKI / SPÓDNICZKI


Nasza wrotkarka uwielbia krótkie spodenki, do których zawsze dobiera pastelowe podkolanówki. Czasem zdarza się, że założy na siebie również spódniczkę, ale koniecznie do pary z legginsami w pasy lub barwne wzory. Luna zawsze wybiera takie ciuchy, w których będzie jej swobodnie się poruszać, a z racji, że mieszka w kraju o bardzo ciepłym klimacie, najczęściej zakłada przewiewne i krótkie ubrania.

BUTY


Luna praktycznie całe dnie spędza na wrotkach, ale od czasu do czasu zobaczymy na jej stopach zwykłe obuwie. Dziewczyna ceni sobie wygodę, więc buty koniecznie muszą być na płaskiej podeszwie - żadne szpilki czy koturny nie wchodzą w grę! Uwielbia różnobarwne egzotyczne wzory, dlatego pasować do niej będą tenisówki w kwiaty. A gdy przyjdzie czas by prezentować się bardziej elegancko na pewno wybrałaby sznurowane botki.

AKCESORIA


Do zwariowanej i pozytywnej natury Luny pasują etniczne akcesoria, które w połączeniu z luźnym sportowym stylem prezentują się naprawdę zadziornie. Zwykle Luna nie przykłada zbytniej uwagi do tego, jak wygląda, ale wiadomo, że każda dziewczyna od czasu do czasu lubi się wystroić. Nieodłącznym elementem jej ubioru są ręcznie robione, kolorowe bransoletki i cała masa przypinek, które dobiera według swojego humoru. Luna przepada za pierścionkami oraz lubi malować każdy z paznokci na inny kolor. Kiedy nie jeździ na wrotkach i na jej głowie nie ma miejsca na kask, zastępuje go czapką z prostym daszkiem. Często nosi rozpuszczone włosy, które pod wpływem wiatru są lekko nastroszone i w delikatnym nieładzie. Lubi także zapleść sobie dodatkowo małe warkoczyki z kolorowymi pasemkami i koralikami.

PODSUMOWANIE

Wszystkie podane wyżej rzeczy pochodzą z najnowszych kolekcji w młodzieżowych sklepach i są aktualnie dostępne w sprzedaży. Można je zamówić zarówno przez internet, jak również wybrać się do najbliższego centrum handlowego. Wówczas będziemy mogli przymierzyć każdą z tych rzeczy, sprawdzając jak leży i jak się w niej czujemy. Produkty te możemy znaleźć w: Reserved, C&A, House, Cropp, Sinsay, Deichmann, CCC oraz w sklepie internetowym Zalando. Po kliknięciu na obrazki z ubraniami, przeniesie was na stronę sklepu, z którego pochodzi dana część garderoby - sprawdzicie tam dostępne rozmiary, inne opcje kolorystyczne oraz oczywiście cenę produktu.


Uważacie, że dobrze dobrałam części garderoby dla Luny Valente? Czy jest coś, co wam się bardzo podoba lub coś, co jednak byście wyrzucili z jej szafy? Koniecznie piszcie swoje propozycje na nowości czy zmiany z uzasadnieniem dlaczego - post w każdej chwili może zostać edytowany i urozmaicony o wasze pomysły! Jest to mój pierwszy post w tej serii i chciałabym wiedzieć, co wam się w nim podoba, żeby jeszcze lepiej wbić się w wasze gusta. Dążyłam do tego, żeby był obszerny, a każdy strój miał możliwość dopasowania się do waszej osoby!

Pamiętajcie, że serial "Soy Luna"
będziemy mogli oglądać już od 16 maja 2016
o godz. 18:00 na Disney Channel!

5 komentarzy:

  1. Tak czekam na premierę! Luna ubiera się świetnie, więc na pewno kupię coś z tego co poleciłaś. Nie mogę wybaczyć Disneyowi że zakończył 22 minutowy odcinek Soy Luny w takim momencie.. tak mi się to spodobało, że.. WOW! :D Co do doboru ubrań, nie mam się do czego przyczepić, jedynie myślę, że ostatnia spódniczka ze zdjęć średnio jest w stylu Luny, chyba że ma taką a ja przeoczyłam zdjęcie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Luna ma bardzo luźny styl i to mi się podoba :D Już nie mogę się doczekać Soy Luny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie widziałam tak profesjonalnie przygotowanego posta! Sam styl Luny bardzo mi się podoba, chociaż ja wolę jeszcze wygodniejsze ubrania, od tych, które ona nosi, ale może zakupię coś z tych ciuszków, które tu pokazałaś.
    Zapraszam w wolnej chwili na swojego bloga, ostatnio dodałam sporo postów, więc mam nadzieję, że każdy fan Disneya znajdzie coś dla siebie. Za komentarze staram się odwdzięczać. Zachęcam również do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam styl Luny, jest bardzo radosny i kolorowy. Luna Valente to nastolatka tryskająca energią, a styl Luny, wyraźnie to pokazuje. Ta bohaterka od razu przypadła mi do gustu, podoba mi się to, że walczy o to co kocha i nie boi się wyzwać - kocham Lunę! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!