6.05.2016

[TINI] LOSING THE LOVE

[TINI] LOSING THE LOVE

Na oficjalnym kanale TiniVEVO ukazał się dziś kolejny teledysk do piosenki z filmu "Tini - Nowe Życie Violetty". Tym razem będziemy świadkami niesamowitej historii opisanej w piosence "Losing the Love", która mnie osobiście podoba się najbardziej z całego debiutanckiego albumu Tini. Recenzje płyty możecie znaleźć TUTAJ. Przypominam, że można ją zakupić już w Polsce na empik.com! Premiera nowego filmu "Tini - Nowe Życie Violetty" już 1 lipca 2016 w kinach!

TELEDYSK


TEKST

Your arrow shot, straight trough my heart,
ly in the line, push past the dark
we once we're young,
but now we're only safe our face
we could never change the blood flow
so looking back ain't single trace

This love is a fever,
and i'm hit
can't standing on bleeding, let me in
we're losing the love
we're losing the love
this love was a shelter,
from the storm
I love to come home too, never more
we're losing the love
we're losing the love

The walls we build, can't keep us in
the truth is out, the sand pick begins
we once we're young,
but now we're always safe our face
we can never change the blood flow,
so looking back but ain't single trace

This love is an fever,
and I'm hit
cause standing on bleeding, let me in
we're losing the love
we're losing the love
this love was a shelter, from the storm
I'd love to come home too, never more
we're losing the love
we're losing the love

Ever wonder why we stay in this room,
living is the only promises we made
fighting hard to get the walls a break

This love is a fever,
and i'm hit
can't standing on bleeding, let me in
we're losing the love
we're losing the love

This love is a fever,
and I'm hit
can't standing on bleeding, let me in
we're losing the love
we're losing the love
your love was a shelter, from the storm
enough to come home too, never more
we're losing the love
we're losing the love

this love is a fever,
and I'm hit
can't standing on bleeding, let me in
TŁUMACZENIE

Strzeliłeś strzałą w głąb mego serca
przedzierając się przez ciemność
Kiedyś byliśmy młodzi,
teraz próbujemy tylko zachować twarz
Możemy już nigdy nie zmienić krążenia krwi
Patrząc wstecz gubimy ślad

Ta miłość jest jak gorączka
która mnie uderzyła
Nie pozwól mi krwawić, pozwól mi
Tracimy tę miłość
Tracimy tę miłość
Ta miłość była schronieniem
Przed burzą
Chciałabym wrócić do domu, jak nigdy
Tracimy tę miłość
Tracimy tę miłość

Mur który wznieśliśmy nie utrzyma nas w środku
Zapisana na piasku prawda wyszła na jaw
Kiedyś byliśmy młodzi,
teraz próbujemy tylko zachować twarz
Możemy już nigdy nie zmienić krążenia krwi
Patrząc wstecz gubimy ślad

Ta miłość jest jak gorączka
która mnie uderzyła
Nie pozwól mi krwawić, dopuść mnie
Tracimy tę miłość
Tracimy tę miłość
Ta miłość była schronieniem przed burzą
Chciałabym wrócić do domu, jak nigdy
Tracimy tę miłość
Tracimy tę miłość

Chciałabym wiedzieć dlaczego stoimy w tym pokoju
Trzymając się dawno złożonych obietnic
Uparcie walcząc burzymy ten mur

Ta miłość jest jak gorączka
która mnie uderzyła
Nie pozwól mi krwawić, dopuść mnie
Tracimy tę miłość
Tracimy tę miłość

Ta miłość jest jak gorączka
która mnie uderzyła
Nie pozwól mi krwawić, dopuść mnie
Tracimy tę miłość
Tracimy tę miłość
Ta miłość była schronieniem przed burzą
Chciałabym wrócić do domu, jak nigdy
Tracimy tę miłość
Tracimy tę miłość

Ta miłość jest jak gorączka
która mnie uderzyła
Nie pozwól mi krwawić, dopuść mnie

3 komentarze:

  1. Cudowna <3 I tini, i teledysk, i piosenka 💖 Bardzo mi sie podoba 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna piosenka i do tego przepiękny teledysk. Tak poza tym albo mi się wydaje, albo Viola ma taką samą pościel jak ja xd
    Ogólnie to fajnie, że udostępniłaś ten utwór :)
    http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka jest prześliczna! Bardzo ją lubie a głos Tini w niej jest cudowny! ❤️ Należy ona do jednych z moich ulubionych ❤️

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!