13.05.2016

[SOY LUNA] PRZEDPREMIEROWY ODCINEK

[SOY LUNA] PRZEDPREMIEROWO | ODCINEK 1

Od wczoraj w telewizji internetowej Orange VOD dostępny jest pełny pierwszy odcinek serialu "Soy Luna" z polskim dubbingiem! Kilka dni temu na kanale Disney Channel Polska opublikowano pierwsze 22 minuty tego odcinka, który przerwano w dość strategicznym momencie! Jeśli ktoś jest bardzo ciekawy, czy Matteo udało się wyciągnąć Lunę z basenu, to niech koniecznie zobaczy na VOD cały pierwszy odcinek jeszcze przed poniedziałkową premierą na Disney Channel. Kolejne odcinki możemy oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 18:00 na Disney Channel! Przygodę z Luną zaczynamy już od 16 maja!

W tej chwili odcinek możemy oglądać na Orange VOD, ale jestem w trakcie sprawdzania kolejnych stron i jak tylko pojawi się coś więcej, to na pewno post edytuję. Udało nam się dostać także do Vectry i tam odcinek jest na 100%, ale niestety nie mogę zalogować się do NC+ - gdyby ktoś był w stanie potwierdzić czy odcinek również jest tam dostępny, to będę wdzięczna! Niestety na Cyfrowym Polsacie odcinka na razie nie ma. Gdyby się coś zmieniło, dam znać! Teraz życzę wam miłego oglądania!


LINKI DO VOD

| ORANGE | VECTRA | NC+ |

ZAPOWIEDŹ



Pamiętajcie, że serial "Soy Luna"
już od najbliższego poniedziałku, od 16 maja 2016,
będzie emitowany o godz. 18:00 na Disney Channel!

12 komentarzy:

  1. Jeszcze jest na Vectra bo tam oglądałam już!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcinek! Fajnie, że dodali pierwszy odcinek trochę wcześniej :D
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam dzisiaj cały odcinek i jestem zachwycona. Serial wydaje się super, na pewno będę oglądać! Seriale Disney'a z USA coraz bardziej tracą w moich oczach, kiedy oglądam sobie taki. Tutaj cała historia jest bardziej realistyczna, wszystko jest ze sobą połączone i nie ma takich idiotycznych, nienormalnych zachowań bohaterów. Co prawda seriale z USA są śmieszne i też fajne, ale coraz bardziej staję się fanką takich jak Soy Luna. I hiszpański brzmi tak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam tych którzy nie mają DisneyChannel (na telewizji) ...
    Można będzie oglądać na jakiejś stronie internetowej Soy Lune? Tak jak Violette? Wszystkie odc ??? Fajnie by było..

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Nq początku myślałam, że to będzie strasznie upodobnione do Violetty, ale myliłam się. To jest zupełnie coś innego, zupełnie inna historia, jak i bohaterowie ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam te 22 premierowe minuty i obejrzałam także 1 odcinek i mogę powiedzieć że serial jest całkiem ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie można oglądnąć 13 odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze tylko 5 aktorow gra z Violetty a nie wiecej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serial zapowiada się cudownie :) Jestem po zobaczeniu pierwszego odcinka

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!