4.05.2016

[SOY LUNA] MIRAME A MI

[SOY LUNA] MIRAME A MI | SPÓJRZ NA MNIE

Dnia 29 kwietnia 2016 na kanale DisneyChannelLA pojawił się niesamowity teledysk do piosenki z "Soy Luna". Gwiazdą tego video jest Valentina Zenere, czyli serialowa diwa Ambar, która śpiewa do piosenki "Mirame a mi" - "Spójrz na mnie". Piosenka mimo dość płytkiego przesłania i stylu szkolnej gwiazdy, wpada w ucho i ma niesamowitą muzykę. Valentina posiada ciekawą barwę głosu i nie mogę się już doczekać kolejnych jej kawałków! Od razu po przesłuchaniu zabrałam się za opracowanie tego utworu. Zapraszam!


TEKST

Yo puedo subir, puedo bajar
Me sobra el tiempo para ganar
Puedo estar bien, puedo estar mal
Dicto las reglas para jugar

Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna
Aqui mirame a mi
Ya se, me recordaras

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Puede decir, puedo callar
Si me decido puedo llegar
Esta es mi vida no pienso cambiar
Ya naci lista para triunfar

Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna
TŁUMACZENIE

Mogę się wznieść, mogę upaść
Mam dużo czasu, żeby wygrać
Mogę mieć rację, mogę się mylić
Dyktować reguły gry

Mogę sprawić, że słońce zakryje księżyc
Nie istnieje nic, czego nie potrafię

To czego inny pragną
Ja mam pod dostatkiem
Ryzykuje bez konsekwencji
Pragnienie mnie napędza

Nie istnieje nic, czego nie potrafię
Teraz spójrz na mnie
Wiem, że mnie zapamiętasz

To czego inny pragną
Ja mam pod dostatkiem
Ryzykuje bez konsekwencji
Pragnienie mnie napędza

Mogę decydować, mogę milczeć
Ja decyduję kiedy coś dostaje
To jest moje życie, które się nie zmieni
Urodziłam się by odnieść sukces

Mogę sprawić, że słońce zakryje księżyc
Nie istnieje nic, czego nie potrafię

To czego inny pragną
Ja mam pod dostatkiem
Ryzykuje bez konsekwencji
Pragnienie mnie napędza

To czego inny pragną
Ja mam pod dostatkiem
Ryzykuje bez konsekwencji
Pragnienie mnie napędza

Nie istnieje nic, czego nie potrafię


"Soy Luna" już 16 maja 2016 o godz. 18:00 na Disney Channel!

5 komentarzy:

  1. Super piosenka! Zaczynam się troszkę uczyć hiszpańskiego, więc super że dodałaś słowa z tłumaczeniem :3 Dobra robota <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka świetna ! kocham tłumaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk jest fantastyczny, baardzo podoba mi się głos Ambar, jest idealny. Fantastyczne tłumaczenie, takie przemyślane i z sensem, gratulację :) Zainteresował mnie ten zwrot ,,mogę sprawić, że słońce zakryje księżyc..'' - Amabar odnosi się tu do Luny? (hiszp. księżyc)...ciekawe xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna piosenka i świetne tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwytliwe. Faktycznie Valentina ma specyficzną barwę głosu. Ta piosenka jakoś mi się tak wpasowuje w jakieś k-pop'owe rytmy xD

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!