12.06.2016

[KONKURS] WYGRAJ ZESTAW KOSMETYKÓW VIOLETTA!

[KONKURS] WYGRAJ ZESTAW KOSMETYKÓW VIOLETTA!

Bardzo, bardzo prosiliście o konkurs z Violettą, dlatego spełniam wasze życzenie! Przygotowałam proste zadanie z wyjątkową nagrodą, którą zgarną dwie osoby! Wystarczy przeczytać regulamin, odpowiedzieć na pytanie konkursowe i zapoznać z pozostałymi zasadami. Do zdobycia są dwa zestawy kosmetyczne z przez wszystkich uwielbianą Violettą! Koniecznie weźcie udział i bawcie się razem z nami!

KONKURS ZAKOŃCZONY! NAGRODY ROZDANE! ZOBACZ CZY WYGRAŁEŚ!


REGULAMIN

1) Konkurs organizowany jest przez bloga KrainaDisneya, który jest także sponsorem nagród, w postaci dwóch zestawów kosmetycznych z Violettą od LA RIVE!

2) Nagrodzone zostaną 2 osoby, które obowiązkowo dostosują się do wszystkich zasad konkursu.

3) Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na zamieszczone niżej pytania (odpowiedzi należy umieścić w komentarzu pod tym postem). Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia, ponieważ i tak zostaną wybrane dwie najlepsze prace.

ZADANIE KONKURSOWE

1) PODAJ TYTUŁY DWÓCH PIOSENEK NAPISANYCH PRZEZ VIOLETTĘ!
 2) ZAZNACZ, KTÓRA Z NICH PODOBA CI SIĘ BARDZIEJ!
3) NAPISZ W KILKU ZDANIACH DLACZEGO WYBRAŁEŚ AKURAT TĘ!

4) Przy każdym zgłoszeniu w postaci komentarza, koniecznie należy podać swój e-mail. Zgłoszenia bez e-maila nie będą brane pod uwagę!

5) Konkurs trwa od 31 maja do 10 czerwca 2016 roku (do 23:59).

6) W konkursie może wziąć udział każdy czytelnik bloga, nawet taki, który pisze z anonimowego konta - o ile poda w komentarzu swój e-mail! Obowiązkowo należy mieszkać na terenie Polski, ponieważ nagrody nie wysyłamy za granicę.

7) Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu dnia 12 czerwca 2016 roku.

8) Ze zwycięzcą skontaktujemy się poprzez e-mail, gdzie poprosimy o podanie danych adresowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy i miejscowość) do wysyłki nagrody. Dane te nie zostaną nigdzie upubliczniane!

9) Zwycięzca ma dokładnie całe 7 dni, licząc od dnia ogłoszenia wyników, na przesłanie nam swoich danych, w innym wypadku nagroda przepada! Pamiętajcie, że jeśli się zgłaszacie, to po ogłoszeniu wyników, sprawdzajcie swoje skrzynki pocztowe, bo zwykle na wasze dane czekamy bardzo długo, co niepotrzebnie przedłuża wysłanie nagrody!


WYNIKI KONKURSU
Wiadomości do zwycięzców wysłane, prosimy o odpowiedź!
Macie całe 7 dni na wysłanie nam swoich adresów do wysyłki
 nagrody. W innym wypadku nagroda przepada!


daria.10.751@gmail.com
Moją ulubioną jest właśnie "En mi mundo". Opowiada ona o marzeniach, o świecie Violetty, o pasji, o tym, że nie wolno się poddawać i trzeba dążyć do celu. To była pierwsza piosenka Violetty z czasów, gdy ukrywała swoją pasję przed ojcem. Na początku obawiała się tego, że jej ojciec się dowie o jej miłości do muzyki i bała się chodzić do studia i śpiewać, ale potem zrozumiała, że nie może bez tego żyć i to właśnie opisuje ta piosenka. "I znowu budzę się w moim świcie, będąc taka jaka jestem. I nie zatrzymam się ani na sekundę, to moje przeznaczenie jest!" - to jeden z moich ulubionych wersów piosenki.
paulina752001@gmail.com
Wybieram Supercreativa, bo większość piosenek w serialu to delikatne i romantyczne melodie, a ta piosenka jest inna. Mam wrażenie, że jej przekaz, który mówi, że ludzie to nie bezuczuciowe roboty, jest dodatkowo podkreślony dynamiką, silnymi emocjami tej piosenki. Za to ją kocham! Nie dość, że pokazuje, że człowiek posiada uczucia, jest przepełniony marzeniami, pasją do życia, po prostu żyje! Ta jej energia jest niesamowita. Kiedy słyszę pierwszy dźwięk w pierwszej sekundzie czuję w środku rozpierającą energię, niesamowite uczucie, które daje mi właśnie ta piosenka! Uwielbiam ją też za teledysk gdzie ekipa serialu na twarzach oddaje jej treść i przesłanie. Gdy zobaczyłam nowe piosenki do Violetty 3, tylko tą potrafiłam zrozumieć, rozszyfrować jej melodie i emocje!
Gratulujemy! Prosimy o szybką odpowiedź!

16 komentarzy:

  1. Piosenki napisane przez Violettę to: "Underneath it all" oraz "En mi mundo". Jednak moją ulubioną jest "En mi mundo" ("W moim świecie"). Dlaczego?

    Otóż ta piosenka podoba mi się bardziej, ponieważ opowiada ona o osobie, która żyje swoją wyobraźnią i jest w stanie spełnić swoje przeznaczenie. Violetta już na początku sezonu ukazuje kawałek melodii tej piosenki, mówiąc Angie, że pamięta jak mama nuciła jej to do snu. Kolejny raz śpiewa to przed przyjaciółmi poznanymi w "Studio 21". Maxiemu, Francesce i Camilii.
    Według mnie tekst tej piosenki oddaje cały charakter głównej bohaterki. Podoba mi się, dlatego że czuję, iż odzwierciedla ona również samą mnie. Ja często żyję swoim własnym życiem i światem. Uwielbiam odciąć się od rzeczywistości. Mówi ona o tym, że strach jest niczym, trzeba go pokonywać. Jest to piosenka, która jest również piosenką przewodnią w serialu.
    Naprawdę uważam, że to niesamowita piosenka, dająca wiele do myślenia. To własnie ona pozwoliła mi spełnić swoje marzenia i dalej rozwijać swoją pasję.

    Mój e-mail to: pauli840@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki napisane przez Violette to : "Underneath it all" i "Supercreativa" .
    Lecz ukubiona piosenką jest "Underneath it all"
    Dlaczego?
    Ponieważ Viola w tej piosence wyjaśnia jak ważna jest miłość i przeprasza w niej Leona. Mówi,ze nawet pod maską jest tą którą kocha. Mimo że Leon nie zauważył że Roxy to Viola, to zakochał sie w niej bo tak naprawdę kocha Violette. Za każdym razem gdy tego słucham przypomina mi sie Leonetta i to jak bardzo sie kochają i bez siebie nie mogą żyć. Potrzebują siebie jak powietrza. To jest prawdziwa miłość

    Mój e-mail : stefaniak-monika@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki które pisała Violetta to Underneath it all, czy En Mi Mundo
    Moją ulubioną jest Supercreativa.

    Ma głębszy przekaz. Pokazuje, kim jesteśmy, że powinniśmy mieć stałą drogę, dążyć do celu. Uczy spełniać marzenia i robić wszystko, jeśli chcemy odnieść sukces. ,,Nie jestem robotem" kojarzy mi się bardziej z tym, że też myślimy oraz też mamy uczucia. Piosenka mimo charakteru w dźwięku jest niezwykła.

    E-mail: roksi28113@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenki napisane przez Violettę: "Ser Mejor" i "Underneath it all". Obie bardzo mi się podobają, a w szczególności tekst, lecz wybiorę jednak "Ser Mejor" ponieważ ta piosenka jest z nami od początku. Mam do niej wielki sentyment, iż pojawiała się ona w każdtm sezonie, pocieszała nas w trudnych chwilach np.kiedy Leon był w szpitalu.Opowiada o miłości i przyjaźnij, nie liczy się to jak wyglądamy czy skąd pochodzimy ważne jest to, że trzymamy się razem. Zawsze kiedy słyszę tą piosenkę to kręci mi się łezka w oku, szczególnie jeśli jest to wersja z koncertu VL. Pamiętak kiedy Tini trzymała naszą flagę a my unieśliśmy kartki w góre, wszyscy płakali i śpiewali razem z obsadą, to było niezapomniane przeżycie.
    Mój email: vilove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim chętnym życzę powodzenia! :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział ♥
    Piosenki to ; Underneatch it all i En mi mundo :)

    Moją ulubioną jest właśnie En mi mundo, opowiada ona o marzeniach, o świecie Violetty, o pasji, o tym że nie wolno się poddawać i trzeba dążyć do celu. To była pierwsza piosenka Violetty z czasów gdy ukrywala swoją pasję przed ojcem. Na początku obawiała się tego, że ojciec się dowie o jej miłości do muzyki i bała się chodzić do studia i śpiewać, ale potem zrozumiała, że nie może bez tego żyć i to właśnie opisuje ta piosenka. "I znowu budzę się w moim świecie, będąc taka jaka jestem. I nie zatrzymam się ani na sekundę, to moje przeznaczenie jest!" - to jeden z moich ulubionych wersów piosenki. 😍
    Pozdrawiam (:
    Email: Daria.10.751@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział ❤

    Piosenki napisane przez Violettę to: Habla si puedes oraz Como Quieres ✨

    Najbardziej z napisanych przez główną bohaterkę piosenek podoba mi się Habla si puedes. Gdyż ma ona bardzo w sobie przekaz. Sam tytuł po polsku już coś nam pokazuje - Mów jeśli możesz. Piosenka mówi nam, że nie powinniśmy się bać powiedzieć tego co czujemy a wręcz przekonuje nas do tego byśmy to wykrzyczeli. Jeżli się nie odważymy tego powiedzieć to miłość będzie nas ranić. Utwór jest też wzruszający. Należy on do spokojnych i powolnych piosenek dlatego ma swój czar. Sam jego wykon na koncertach takich jak Violetta En Vivo czy Violetta Live był niesamowity i cudowny! Violetta pokazuje w nim swój talent. Talent dzięki któremu kocham tą piosenkę. Gdy słucham tego utworu zawsze pojawia się uśmiech na mej twarzy. Oglądając do niej teledysk nie mogę oderwać wzroku od Violetty. A ten moment gdy tańczy z Leonem jest nieziemski! Muzyka z fortepianu jest takim wprowadzeniem do piosenki co bardzo mi się podoba. Nawet pisząc tą pracę słucham Habla si puedes. Naprawdę! Daje mi ona wiele inspiracji. Polecam każdemu tą piosenkę ponieważ zawładnęła ona moim sercem już na wieki!

    Mój Email: leonetta112@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę także powodzenia innym 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia wszystkim! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Superactiva oraz En mi mundo

    Wybieram Superactive większość piosenek w serialu Violetta to delikatne i romantyczne melodie,ta piosenka jest jednak inna mam wrażenie,że jej przekaz,który mówi,że ludzie to nie bezuczuciowe roboty jest dodatkowo podkreślony dynamiką,silnymi emocjami tej piosenki.Za to ją kocham!nie dość,że pokazuje,że człowiek posiada uczucia,jest przepełniony marzeniami,pasją do życia,po prostu żyje!,to jej energia jest niesamowita.Kiedy słyszę pierwszy dźwięk w pierwszej sekundzie czuję w środku rozpierającą energię,niesamowite uczucie które daję mi właśnie ta piosenka!.Uwielbiam ją też za teledysk gdzie ekipa serialu na twarzach oddaję jej treść i przesłanie,gdy zobaczyłam nowe piosenki do Violetty 3,tylko tą potrafiłam zrozumieć,rozszyfrować jej melodie i emocje!

    paulina752001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! ;)
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥ Violetta ♥ Jest naj najlepsza !"Underneath It All" i "En mi Mundo" ( niewiem czy się liczy ale najbardziej lubię "Si es por amor" chociaż napisały tą piosenkę Viola i Ludmiła. Kocham tę piosenkę , ponieważ Violetta pokazała Ludmile co naprawdę czuje! ) Bardziej podoba mi się "En mi Mundo" Viola spiewa tę piosenkę tak poważnie! ( nie chodzi mi że Viola jest poważna tylko że piosenka...)Violetta umie zaśpiewać tę piosenkę idealnie co zdarza się żadko nawet jeśli to jej piosenka! Ona jest na prawdę utalentowana, a jej piosenki piękne !
    Mój e-mail : ola12nr@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. En mi mundo i Supercreativa to dwie z wielu piosenek które napisała Viola. Najbardziej lubię jednak Supercreativa, ponieważ ta piosenka pokazuje, że te większe i mniejsze gwiazdy tez są ludźmi, że maja uczucia i nie są robotami. Ze robią wszystko by spełnić swoje marzenia.
    Ola160496@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie piosenki , które najbardziej mi się podobają z serialu ,,Violetta" to ,,En mi Mundo" i ,,Como quieres " .Najbardziej jednak z podanych podoba mi się ,,En mi Mundo " , ponieważ opowiada o tym , że we własnym świecie można być sobą nie musisz się przejmować żadnymi problemami i nie musisz niczego ukrywać . Zawsze tylko w swoim świecie jest najlepiej nie przejmujesz się niczym . Możesz uwolnić wszystko i nie musisz przestawać . Wiesz , że twoje uczucia mogą się zmienić i obawy również .Właśnie dlatego podoba mi się najbardziej ta piosenka jest po prostu wyjątkowa.
    Email to ------>Moviestarplanet.spk00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytanie to na pocztę przyjdzie czy w komentarzu będzie pisać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie piosenki napisane przez Violettę to En Mi Mundo oraz Underneath It All. Ja za moją ulubioną wybrałam właśnie En Mi Mundo. Dlaczego? Piosenka ukazuje Violettę taką jaką jest - dziewczynę goniącą marzenia, pełną pasji. Być sobą to podstawa. Po co udawać kogoś innego? Violetta ma swój śwat, w którym liczy się muzyka - to co kocha najbardziej. Nie warto udawać innych ludzi. email - flasshlight@gmail.com

    OdpowiedzUsuń