21.02.2016

CZY TAK MIAŁA WYGLĄDAĆ BIEDRONKA?!

[CIEKAWOSTKI] BIEDRONKA JAK W ANIME?!

Zapewne większość zdaje sobie sprawę, że przygody Biedronki powstały przez współpracę kilku różnych wytwórni serii animowanych. Przez połączenie umiejętności twórców z francuskiego Zagtoon oraz Method Animation, koreańskiego SAMG Animation, a także japońskiego Toei Animation powstał fantastyczny serial "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot". Pracę nad serialem zaczęły się już dawno temu, bo na początku 2012 roku. Pierwotnie seria miała zostać wykonana w wersji 2D, czyli rysunkowej, utrzymanej w stylu japońskich anime. W sierpniu 2012 roku pojawiło się krótkie video reklamujące nową serię. Video możecie obejrzeć w dalszej części newsa!

VIDEO


"Miraculous: Biedronka i Czarny Kot" miał być serią anime, jednak przez nawiązanie współpracy z innymi firmami, z czasem projekt przerodził się w coś zupełnie nowego. Serial został wykonany w technologi komputerowej CGI, przez co został skierowany do każdego małoletniego fana na całym świecie, nawet takiego, który nie przepada za japońskim stylem. Aktualnie Biedronka stała się międzynarodowym hitem!

FOTKI






Jak wam się podoba japońska wersja serialu?

27 komentarzy:

  1. Nie lubię anime, nie wiem dlaczego ale mnie przeraża... całe szczęście że zrobili serial w wersji cgi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem zwolenniczką klasycznych animacji w wersji rysunkowej (Mała Syrenka, Król Lew itp.). "Komputer" do mnie nie przemawia... Może anime to za dużo, jak dla Biedronki, ale chętnie bym obejrzała tę serię w takiej rysunkowej wersji, jak np. stare filmy Disneya. Wtedy to dopiero byłoby cudo! ;)

      Usuń
    2. Nie miałabym nic przeciwko klasycznej animacji, mi też podobają się pierwsze filmy Disneya... chodziło mi konkretnie o anime, bo te bajki jak tylko je widze zaczynaja mnie niepokoić : )

      Usuń
    3. Ja też nie lubię anime

      Usuń
    4. A ja bym wolała anime.

      Usuń
    5. dokładnie to samo myślę:) Anime jest...po prostu WSZYSTKO traci swój urok...

      Usuń
    6. a ja się dopiero przekonałam do anime i podoba mi się Marinette w wersji PV

      Usuń
    7. Anime nie jest takie złe. Po prostu jeszcze nie oglądaliście dobrego anime.

      Usuń
  2. Tiki i......chyba Plag wyszli chociaż podobnie do 3D. Całe szczęście,że nie ma wersji japońskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Da się gdzieś znaleźć wersję anime chętnie bym obejrzała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma więcej niestety. Cała wersja anime to tylko to krótkie video. Przygody Biedronki możemy śledzić jedynie w wersji komputerowej na Disney Channel ;)

      Usuń
    2. Dzięki szkoda ale dobrze że jest chociaż wersja komputerowa :-)

      Usuń
    3. Uwaga! Autorzy zastanawiaja sie nad tym... Serial ma wielkie powodzenie, a wersja animowana niby wyszla "taniej". Jest prawdopodobienstwo ze serial w animacji japonskiej ruszy w okresie zimowym 2016/2017

      Usuń
  4. kiedy będą następne odcinki biedronki i czarnego kota , bo dzisiaj i wczoraj leciały powtórki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będą leciały powtórki 11 odcinków, które już dali. Jak się skończą to wtedy dadzą kolejne, bo za granicą jest na razie tylko 19 epizodów, więc muszą zwolnić, żeby poczekać na nowe. ;)

      Usuń
  5. Ja bym się cieszyła.Jestem zwolenniczką anime ale, chętnie oglądam również kreskówki 3D.Miło by było gdyby wyszły obie wersje,obejrzała bym je wszystkie.Poza tym fajnie gdyby można było zobaczyć również nasze ulubione miraculum biedronka i czarny kot w innej wersji.Później moglibyśmy porównać która jest lepsza.

    Kocham miraculum biedronka i czarny kot.Sorki jeśli są błędy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (matko, ale długo się zbierałam, żeby odpisać...)
      Nie przesadzę, jeśli powiem, że naprawdę bardzo lubię anime, dlatego również chciałabym zobaczyć przygody Biedronki w wersji aime :)

      Usuń
  6. Nie mogę doczekać się nowych odcinków tego serialu. Chciałabym oglądać nowe odcinki w necie, ale niestety nie znam francuskiego, a tym bardziej koreańskiego XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na yt jest kanał bojówka1302 są tam wszystkie odcinki 1 sezonu

      Usuń
    2. Ja oglądam sporo na tym kanale niektórzy nie nadążają z napisami ja uważam że to kanał godny polecenia bojówka1302

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba aktualna wersja Biedronki, ale chciałabym zobaczyć ją w wersji anime. Interesująco by było zobaczyć obie wersje i ocenić która jest lepsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Są też z polskimi napisami

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja... kocham... tę bajkę.. anime też kocham... wzruszyłam się. Piosenka piękna ;) i moim skromnym zdaniem anime po prostu porusza więcej problemów, każe nam myśleć. Wiele rzeczy nie Zostaje wyjaśnionych. Postacie są bardziej"ludzkie" dlatego niektórzy się anime po prostu boją. A ja.... od obejrzenia elfen lied lgne do anime jak chat nior do ladybug ����

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wolę naszą wersj3 :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się cieszę, że jest wersja komputerowa, zamiast animowanej. Oczywiście, fajnie by było obejrzeć tę opowieść z innej strony, ale w anime, Adrien miał mieć na imię Felix i być taki jak jego ojciec.

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!