8.01.2016

[W.I.T.C.H.] MAGAZYN NR. 232.

[W.I.T.C.H.] MAGAZYN NR. 232. OSTATNI!!!

Obecnie w kioskach możemy zakupić ostatni numer czasopisma "W.I.T.C.H." w Polsce. Jest to numer 232 - ale nie jest to nowy numer. Jest to specjalne wydanie zbiorcze, w opakowanej folii znajdują się dwa stare magazyny oraz trzy czarodziejskie upominki. W rozwinięciu newsa przybliżymy Wam bardziej owe wydanie!

Na tym kończy się długoletnia przygoda ze Strażniczkami Kondrakaru! Jak już wspomnieliśmy jest to ostatnie wydanie w historii! Kosztuje ono 14,99 PLN. W środku folii znajdziemy dwa ostatnie numery (230 i 231). Tytuł komiksu to "Świetlista Korona" - podzielony na dwie części. Jako prezenty do pisemka dołączone są (w swoim wydaniu miałam takie, ale gratisy w zależności od egzemplarza mogą się różnić): "Bransoletka z wiadomością", "Świetlista różdżka" oraz "Ozdoby na telefon"! Wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach umieszczonych poniżej.

Czasopismo "W.I.T.C.H." w naszym kraju wydawane jest od stycznia 2002 roku przez Egmont. Na swoim koncie Czarodziejki mają ponad 230 numerów wydania głównego, około 15 numerów specjalnych, a także całą masę książek, poradników, kolorowanek czy zabawek. Możecie uwierzyć, że "Czarodziejki W.I.T.C.H." aż tyle lat trzymały się na polskim rynku? Macie zamiar kupić ostatnie zbiorcze wydanie tego niesamowitego komiksu?

4 komentarze:

  1. Aaach, wspomnienia... łezka się w oku kręci... W.I.T.C.H. FOREVER!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam !! mam gdzieś nawet książkę jakąś o W.I.T.C.H., dwa opowiadania w jednej książce ... szkoda że nie było więcej odcinków serialu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, właśnie się zastanawiałam, dlaczego nie ma już nowych numerów gazetki... kiedyś ją zbierałam i planowałam do tego wrócić, a tu się okazuje, że ostatni numer wydany został rok temu. Szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy mnie, że po 5 latach od ostatniego numery Egmont wraca i będzie wydawał komiksy na nowo. Co prawda w wydaniach zbiorczych. Kolekcjonersko to coś lepszego i ładniejszego, ale marzy mi się jeszcze zobaczyć te gazetki! Kto wie, nigdy nic nie wiadomo!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!