6.01.2016

[VIOLETTA] SEZON 1. NA DVD W SUPER CENIE!

[VIOLETTA] SEZON 1. NA DVD W SUPER CENIE!

Witajcie, V-Lovers! Zapewne pamiętacie, gdy jakiś czas temu firma AMEET wprowadziła do sprzedaży pierwszy sezon naszego fioletowego serialu na DVD? Jeżeli nie mieliście okazji go nabyć to teraz możecie to zrobić w niesamowicie niskiej cenie! Po więcej informacji zapraszamy do dalszego czytania!

Nie owijając w bawełnę, mamy dla Was zaskakującą wiadomość! Sieciówki Pepco mają w swoim asortymencie wspomniane wyżej płyty DVD z "Violetty"! Cena rynkowa jednej sztuki wynosi 19,99 PLN (pierwsze numery) / 24,99 PLN (późniejsze), za to tam zobaczymy cenę skróconą o więcej niż połowę - 9,99 PLN. W dodatku, jeśli towar nie idzie - cena spada jeszcze niżej. W Pepco w okolicach Płocka cena spadła już do 4,99 PLN! Według nas jest to spowodowane brakiem rozgłosu, gdyż nikt nie spodziewa się, idąc tam, że znajdzie DVD. Koniecznie sprawdźcie też sieciówki w Waszej okolicy - płytek szukajcie na stoiskach z książeczkami, puzzlami. Poniżej przedstawiamy zdjęcia wszystkim ciekawskim - koniecznie dajcie znać, czy u Was też można dostać owe DVD!




3 komentarze:

  1. I pomyśleć, że ja za te dvd kiedyś dałam 25 zł za sztukę. T___T

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłam.. Czyli za cenę w sklepach mogłam w pepco dostać za tyle 5.. Chciałam kiedyś je uzbierać, ale uznałam że skoro tyle jedna kosztuje to nie warto. No cóż, myliłam się :D

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!