7.11.2015

Martina Stoessel - pożegnanie

[VIOLETTA] TAK TRUDNO SIĘ POŻEGNAĆ...

W dniu dzisiejszym po godzinie 20:00 Martina Stoessel napisała na swoim instagramie krótkie podsumowanie i podziękowanie dla "Violetty" za wszystko, co jej dała i co dzięki niej osiągnęła. Zapraszamy do rozwinięcia posta. :)


Y así fue como esta historia llego a su fin....

tuve q esperar unos días para poder escribir algo. Es muy difícil tener que decir adiós cuando nos sucedieron en estos cuatro años cosas tan lindas, tantos los países que recorrimos y tantos idiomas diversos me enseñaron que la música nos une. Como dije en el último show..aprendí que ser mejor no es solo una canción, ser mejor es una elección, porque todos los días podemos ser mejores amigos, mejores hijos, mejores hermanos y mejores personas. Agradezco a cada persona que dejo su granito de arena en este proyecto, a mis amigas/os, a mis colegas y por sobre todo a mi familia. Agradezco a todas las personas que confiaron en mí y les agradezco a ustedes por su amor incondicional. Hoy se apagan las luces de Violetta, y seguramente esa oscuridad sirva para que la luz que todos llevamos dentro, comience a brillar como un recuerdo imborrable en el corazón de todos ustedes... Los quiero con mi alma. Hasta siempre.''

And this is how the story ends ....

I had to wait a few days before I was able to write anything, it's very difficult to say goodbye when such amazing things have happened in the last four years; travelling to so many diverse countries with so many different languages taught me that music is what brings us together. As I said in the last show... I have learnt that "Ser Mejor" (We Are One) is not just a song; to be better is a choice because everyday we can be better friends, better sons and daughters, better brothers and sisters, and better people. I am grateful to every person who trusted in me and I'm grateful to all of you for your unconditional love. Today the spotlight goes down on Violetta, and I'm sure that that darkness will make the light that we all have inside us begin to shine as an unforgettable memory of Violetta in all our hearts. I love you all, hasta siempre Violetta.''

I tak kończy się historia ....

Musiałam czekać kilka dni, zanim udało mi się cokolwiek napisać, tak bardzo trudno się pożegnać, gdy takie niesamowite rzeczy wydarzyło się w ciągu ostatnich czterech lat; podróży do tak wielu różnych krajów, z tak wielu różnych językach nauczyłam się, że muzyka jest tym, co nas łączy. Jak powiedziałam na ostatnim pokazie ... Dowiedziałem się, że "Ser Mejor" (We Are One) to nie tylko piosenka; ''być lepszym'' jest wyborem, ponieważ każdego dnia możemy być lepszymi przyjaciółmi, lepszymi synami i córkami, lepszymi braćmi i siostrami, i lepszymi ludźmi. Jestem wdzięczna każdemu, kto we mnie wierzył i zaufał i jestem wdzięczna wszystkim za Waszą bezwarunkową miłość. Dziś gasnął światła Violetty ale jestem pewna, że ta ciemność będzie światłem, które wszyscy mamy w nas, że będzie świecić jako niezapomniana pamiątka - Violetta, we wszystkich naszych sercach. Kocham was wszystkich, Hasta Siempre Violetta. Na zawsze Violetta. ''



Co myślicie o wypowiedzi Tini?

6 komentarzy:

  1. Kocham Tini, tęsknię za Violettą, mam nadzieję że szybko wyda płytę

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetta tak szybko minęła, te 3 lata serialu i rok VL był przepiękny. Szkoda ze nie jest on dalej emitowany. Zawsze będę wspierała aktorów w tym co robią. Super post

    http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Minął rok, ale tak mnie wzruszył jej wpis.. Post jest super <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!