8.11.2015

Jorge Blanco - podziękowanie

[VIOLETTA] UWIELBIAŁEM TRASĘ...

A oto najnowszy filmik Jorge Blanco opublikowany na jego koncie na YouTube. Fani Jorge i wszyscy, którzy go oglądają z niecierpliwością czekając w każdą środę i piątek na nowe video, doskonale wiedzą o czym mowa. A więc, jest to krótki komentarz Jorge na temat końca trasy, małe podsumowanie i podziękowanie... Jesteście ciekawi, o czym mówił? Zapraszamy do rozwinięcia posta. :)


O CZYM MÓWIŁ JORGE?

"Cześć. Witajcie w dzisiejszym filmiku. Jak co piątek JorgePOV. Zaczynają się nowe przygody i nowe projekty, wróciliśmy nagrywać film "Tini - Nowe Życie Violetty".

O czym będę mówić przez cały filmik? Mój punkt widzenia: koniec trasy - co sądzicie? Co? Nie będzie dziś motywujących słów? Niestety, ale tak. To było wielkie, niesamowite doświadczenie w moim życiu. Poznałem tych wyjątkowych ludzi, wszystkich np. producentów tv. Uwielbiałem trasę, były z nami niesamowite osoby, wszyscy byli cudowni: produkcja, technicy, aktorzy, tancerze, muzycy - wszyscy.

Naprawdę jestem bardzo wdzięczny za to, że poznałem tak wielu wspaniałych i niesamowitych osób z całego świata. Nie tylko dobrych ale i utalentowanych. WOW! To rzadko spotykane w życiu. Teraz mogę nazwać ich moimi przyjaciółmi. Staliśmy się rodziną, są najlepsi na świecie, mają serce i talent, więc będą triumfować. Niektórzy z nich dorośli i już odnoszą sukcesy w różnych obszarach.

Chciałbym już zakończyć jako ja. Kocham Was wszystkich. A mówiąc Was, mam na myśli tych, którzy śledzą nas, byliście z nami od początku i nas wspieracie. Dziękuję za wszystko. Jesteście częścią tego wszystkiego, jesteście częścią Violetty, także dziękuję za wszystko.

Obserwujcie moich przyjaciół, czeka ich wielka kariera. Zasłużyli na to. Dziękuję za te wszystkie lata, kocham Was. Zamykamy ten okres życia i zaczynamy nowy, przed nami nowe przygody. Kocham Was wszystkich, ze wszystkich krajów, we wszystkich językach. Dziękuję. Kocham Was. Do zobaczenia."


FILMIK JORGE


PRZETŁUMACZONY FILMIK

Dziękuję Jorge Blanco Polska za tłumaczenie filmików. Jestem Waszą wierną fanką. Jesteście wielcy!


Co myślicie o podziękowaniach Jorge i o filmiku?

1 komentarz:

  1. Śledzę ciągle jego profil na yt i nie mogę się doczekać kolejnych filmików :D :D fanka nr 1!!!! Fantastyczny post xd

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!