31.10.2016

[VAIANA] HOW FAR I'LL GO | ALESSIA CARA

[VAIANA] HOW FAR I'LL GO | ALESSIA CARA

Jesteście gotowi na genialną przygodę z nowym filmem Disneya? Już w przyszłym miesiącu poznamy odważną hawajską księżniczkę, która będzie musiała stawić czoła wielu niebezpieczeństwom, aby odnaleźć własną drogę w życiu. W filmie posłuchamy wielu pięknych piosenek, a już dziś możemy zapoznać się jedną z nich. Utwór "How Far I'll Go" zaśpiewała Alessia Cara, a w dalszej części posta znajdziecie do niego słowa i oczywiście opracowanie. "Vaiana: Skarb Oceanu" już od 25 listopada 2016 w polskich kinach!

AKTUALIZACJA 04.11.2016 | DODANO OFICJALNY TELEDYSK Z ALESSIĄ CARA! 




TEKST

I've been standing at the edge of the water
'Long as I can remember, never really knowing why
I wish I could be the perfect daughter
But I come back to the water,
No matter how hard I try
Every turn I take, every trail I track
Every path I make, every road leads back
To the place I know, where I can not go,
Though I long to be...

See the line where the sky meets the sea?
It calls me!
And no one knows, how far it goes
If the wind on my sail on the sea stays behind me
One day I'll know,
If I go there's just no telling
How far I'll go...

I know everybody on this island,
seems so happy on this island
Everything is by design
I know everybody on this island
has a role on this island
So maybe I can roll with mine
I can lead with pride, I can make us strong
I'll be satisfied if I play along
But the voice inside sings a different song
What is wrong with me?

See the light as it shines on the sea?
It's blinding!
But no one knows, how deep it goes
And it seems like it's calling out to me,
So come find me
And let me know, what's beyond that line,
Will I cross that line?

See the line where the sky meets the sea?
It calls me!
And no one knows, how far it goes
If the wind on my sail in the sea stays behind me
One day I'll know,
How far I'll go...
TŁUMACZENIE

Zawsze stałam na krawędzi wody
Odkąd pamiętam, nigdy nie wiedziałam dlaczego
Pragnęłam być idealną córką
Ale zawsze wracam do wody,
Nieważne jak bardzo się staram
Każdy kierunek jaki obiorę, każdy tor jakim podążę
Każdy krok jaki zrobię, każda droga zawraca
Do miejsca, które znam, gdzie nie mogę iść
Tam gdzie powinnam być...

Widzisz linię gdzie niebo spotyka się z morzem?
Woła mnie!
I nikt nie wie, jak daleko to zmierza
Jeśli wiatr w żaglach na morzu mi sprzyja
Pewnego dnia dowiem się,
Że jeszcze tam wyruszę nie obawiając się
Jak daleko zmierzam...

Wiem, że każdy na tej wyspie
Wygląda na bardzo szczęśliwego na tej wyspie
Wszystko jest jak zaprojektowane
Wiem, że każdy na tej wyspie
Ma jakąś rolę do odegrania na tej wyspie
A więc może mogę zamienić swoją
Mogę przewodzić z dumą, sprawić, że będziemy silni
Będę zadowolona, jeśli to się tak potoczy
 Ale głos wewnątrz śpiewa zupełnie inną piosenkę
Co jest ze mną nie tak?

Widzisz te światła lśniące na morzu?
Są oślepiające!
Ale nikt nie wie, jak głęboko sięgają
I wygląda na to, że to mnie wołają
Więc znajdź mnie
I pozwól mi dowiedzieć się, co jest za linią
Czy uda mi się ją przekroczyć?

Widzisz linię gdzie niebo spotyka się z morzem?
Woła mnie!
I nikt nie wie, jak daleko to zmierza
Jeśli wiatr w żaglach na morzu mi sprzyja
Pewnego dnia dowiem się,
Jak daleko zmierzam...

6 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać tego filmu! Na pewno pójdę do kina :D Piosenka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wykonanie piosenki ♥ I świetny przekaz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka wpada w ucho ;D A tekst również jest świetny

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!