31.10.2016

[SOY LUNA] TRASA KONCERTOWA "SOY LUNA EN CONCIERTO"

[SOY LUNA] "SOY LUNA EN CONCIERTO"

Na pewno wielu z Was wie, jak w ostatnim czasie argentyński serial "Soy Luna" stał się popularny na całym świecie. Gwiazdy tej telenoweli zdobyli ogromną sławę, a w sklepach możemy kupić nawet rzeczy, przedmioty z twarzą głównej bohaterki i jej przyjaciół. Dzisiaj jednak przychodzę do Was ze świetną wiadomością! Otóż latynoamerykańskie Disney Channel potwierdziło trasę koncertową - "Soy Luna En Concierto". Jesteście ciekawi co i jak? Zapraszam do rozwinięcia!

Przyjdź śpiewać i tańczyć ze swoją ulubioną obsadą na żywo! Czy masz coś do stracenia? WKRÓTCE #SoyLunaEnConcierto 

Natomiast latynoamerykańskie Radio Disney podało pierwsze 3 daty koncertów w Argentynie, naprawdę już nie mogę doczekać się tego wszystkiego. Mam nadzieję, że obsada odwiedzi Polskę, a Wy?

Pokazy 24, 25 i 26 marca w Argentynie rozpoczną trasę #SoyLuna. Od jutra przedsprzedaż oraz 14/11 sprzedaż normalna.

6 komentarzy:

  1. Ja też mam nadzieję, że przyjadą nas!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się poniekąd że SL będzie miało swoją trase, jednak nie jestem zwolenniczką tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  3. logo trasy jest śliczne , mam nadzieję że przyjadą do polski do krakowa . super post !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że przyjadą do Polski... Chciałabym usłyszeć cudowne głosy aktorów i zobaczyć ich w swoim żywiole :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że powstała taka trasa. Jeśli trasa obejmie Polskę to może pojawie się na koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli zawitaliby w Polsce na pewno bym się pojawiła!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!