9.09.2016

[WYWIAD] KATJA MARTINEZ

[KATJA MARTINEZ] PODĄŻAM SWOJĄ DROGĄ

Katja Martinez jest najstarszą córką rockmena  Cyrusa Martineza byłego lidera zespołu ''Los Piojos'' i aktualnego ''Ciro y Los Persas''. Zadebiutowała w ''Criaturas Emocionales'', jednak zapewnia, że nie jest zainteresowana śpiewem, a chce się rozwijać w kierunku aktorstwa. Katję możemy oglądać w serialu ''Soy Luna'', gdzie gra Jazmin. Należy do kampanii ''Amigos Por El Mundo'', która ratuje drzewa i kwiaty. Ulubioną grą Katji są ''The Sims''. Poznajmy Katję!

''Nunca nadie me dio tanta luz, para nadie fui tan importante. Nunca quise ver tan lejos al dolor, con verte crecer tengo bastante. Dientes aso­mando y dibujos en la piel, todas las mañanas mi motor vos encendés, mil relojes no marcan las horas como vos. Debe ser que me pediste un día una canción que fuera del corazón, ¡ahí te va''
''Nikt nigdy nie dał mi tyle światła, więc nikt nigdy nie była tak ważny...'' - dziewczyna śpiewa wers kołysanki skomponowanej przez Andrésa Ciro Martíneza, który patrzył na swoje pierwsze dziecko, dopiero co urodzoną Katję.
Dzisiaj muza tej słodkiej melodii ma 19 lat, występowała na scenie w ''Criaturas Emocionales'' w teatrze Tabarís z młodymi aktorkami takimi jak: Manuela del Campo, Candela Vetrano, Martina Juncadella, Angela Torres i Delfina Chaves

"W ubiegłym roku skończyłam szkołę i jest to moja pierwsza praca, logiczne jest więc, że odnajdują mnie jako ''córkę''. Nie wydaje mi się to niewłaściwe. Ponadto, prawdą jest, że wiele zawdzięczam mojemu ojcu, zapisał mnie na zajęcia teatralne i zachęcił mnie do bycia na scenie. Przeszkadza mi mówienie, że jestem w pracy dla mojego taty'' - przyznaje Katja. Mimo, że jest córką byłego lidera ''Los Piojos'', nie ma ona zbyt dużo wspólnego z rockiem. Jest zalotna, interesuje się modą i jest ekstrawertyczką (osoba otwarta, towarzyska, optymistyczna).
"Nigdy nie przeszłam etapu ''rollinga'', jedyne co mamy wspólnego z tatą jest to, że lubię ''The Rolling Stones'' i muzykę mojego ojca" - mówi Katja, która jest najstarsza z trójki rodzeństwa, ma siostrę Manuelę (lat 15) i brata Alejandro (lat 7), który jest jej bratem przyrodnim.

DORASTANIE W DOMU GWIAZDY ROCKA.
"W moim starym domu jest normalne, gdy tata, gra na gitarze elektrycznej w salonie. Jak miło mieć tatę, taki jak mój, który nauczył mnie słuchać muzyki. Jako dziecko po prostu spałam z utworami ''The Rolling Stones".

MÓWIĄC O TACIE...
"Ludzie zawsze pytają mnie, jak to jest być córką Cyrusa, co sprawia, że jestem tym trochę zmęczona...bo to jak by ktoś pytał, jak to jest być córką swojego ojca. Co pani czuje? (Śmiech). Nie mogę stwierdzić też, kiedy ktoś podchodzi z zainteresowania!''

BYĆ SŁAWNYM.
"To dziwne! Ale jednocześnie jestem przyzwyczajona, bo całe życie widziałam jak mój tata rozdaje autografy i robi zdjęcia z ludźmi. Tak, to mnie dziwi, że teraz proszą o autografy mnie, a nie mojego tatę. Raz po opuszczeniu teatru byłam z moim tatą i dziewczyna poprosiła mnie o autograf, tylko mnie (śmiech). To było bardzo zabawne. Ponownie poproszono nas oboje".

SPOJRZENIE OJCA.
"Tylko on jeden generuje u mnie zdenerwowanie, jeśli idzie zobaczyć mnie w teatrze, ponieważ bardzo go podziwiam. Zawsze daje mi mnóstwo porad, daje komentarze techniczne dotyczące wykonania i mówi mi, jeśli coś jest nie tak. Nie dlatego, że nie jestem idealna dla niego. "

PRZYJACIELE.
"Jestem przyjaciółką Juliety Cardinali, z którą razem grałam. Staramy się wyciągnąć z siebie wszytsko co najlepsze. Również z moimi dobrymi przyjaciółkami z ''Criatura Emocional'' (sztuki teatralnej, w której zadebiutowała Katja), widzimy się zawsze na co dzień i nie nudzimy się. Wszystkie jesteśmy ciche i mamy ze sobą wiele wspólnego.

BOISZ SIĘ SŁAWY?
"Lubię to, że ludzie lubią to, co robię. Martwię się trochę wystawienia na widok publiczny, więc chcę zawsze twardo stąpać po ziemi. Jestem osobą zrównoważoną. W tym roku skończyłam szkołę, przeprowadziłam się do własnego mieszkania, planuję ślub za pięć miesięcy i rozpoczynam pracę. Moje życie obróciło się o 180 stopni! "
ŹRÓDŁO #1 

JAK PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD?

4 komentarze:

  1. wywiad był całkiem ciekawy x

    OdpowiedzUsuń
  2. Katja ma bardzo ciekawą urodę :> A wywiad super xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Katja miała ciekawe dzieciństwo. Bardzo fajny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, nie wiedziałam, że Katja ma już narzeczonego! Mega zaskoczenia, mam nadzieję, że dobrze im się ułoży w życiu. ♥

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!