19.08.2016

[MEGA KOLEKCJA] ZBIERZ WSZYSTKIE FIGURKI!

[MEGA KOLEKCJA] ZBIERZ WSZYSTKIE FIGURKI!

Dnia 18 sierpnia 2016 na Disney Channel można było zauważyć w kółko powtarzającą się przez cały dzień reklamę zupełnie nowej kolekcji figurek z bohaterami Disneya! Podobizny postaci z ulubionych filmów otrzymamy jako gratis do zakupów powyżej 30 zł w wybranych sklepach sieci ABC‬, ‪Delikatesy Centrum‬, ‪EuroSklep‬, ‪Gama‬, ‪Groszek‬, ‪Lewiatan‬, ‪1minute‬, InMedio: Uwaga! Niestety nie dostaniemy ich w każdym z tych sklepów, a jedynie w niektórych! Dokładną listę sklepów znajdziecie na stronie MegaKolekcja.pl! Do zebrania jest aż 30 różnych figurek i naklejek oraz album na całą kolekcję. Zaciekawiło? Koniecznie sprawdźcie!


Do zebrania jest 30 różnych podobizn bohaterów filmów Disneya: Jack-Jack, Wiola, Mickey, Minnie, Donald, Pluto, Figment, Boo, Mike, Luigi, Maniek, Bella, Bryczek, Mulan, Mushu, Zła Królowa, Śnieżka, Cheshire, Biały Królik, Kermit, Piotruś Pan, Olaf, Dundersztyc, Aurora, Simba, Cruella de Mon, Jiminy, Lilo, Marie, Sebastian.

W jednej gratisowej saszetce znajdziemy jedną losową figurkę oraz naklejkę. Gdy trafi nam się powtórka, możemy wymieniać się z przyjaciółmi! Dodatkowo dostępy jest również album na figurki i na naklejki (niestety nie wiem czy jest dodatkowo płatny, bo w sklepie, w którym sprawdzałam tę promocję albumów nie dostali). Istnieje możliwość zakupu takiej saszetki oddzielnie, ale nie znam jeszcze ceny, ale gdy tylko dowiem się czegoś więcej, na pewno dam znać. W saszetce do kupienia znajdują się dwie figurki i dwie naklejki. Cała kolekcja liczy sobie 30 plastikowych postaci i jeden album z przegródkami. Promocja obowiązuje od 18 sierpnia do 12 października 2016, więc jest sporo czasu na kolekcjonowanie. Więcej informacji na stronie MegaKolekcja.pl i na facebooku MegaKolekcja!

Osobiście mam już jedną figurkę i jest nią Jack-Jack z filmu "Iniemamocni"! ;)



Zamierzacie kolekcjonować figurki?

18 komentarzy:

  1. Świetny post,a te figurki na pewno spodobają się nie jednemu fanowi Disneya!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuję złej królowej,bialego królika, Marie czy ktos ma prosze o od.

      Usuń
  2. te figurki sa świetne i być może zacznę je kolekcjonowac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajneee :D Może kupię kilka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebuje Śniezki i Piotrusia Pana reszte mam pomocyyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama się pochwalę, że mam już Aurorę, Lilo i Olafa :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy masz jakies figurki na wymaine?? Tych nr mi brakuje zeby miec cala kolekcje( dla kogos :))1,4,6,11,12,16,18,19,25,27,29,30..na wymiane mam 9 5,13,20,23,28 Ewentualnie na cos innego mozna sie wymienic jesli masz wszystko np smycze na klucze itp :) moj email napisz moniakcp77@gmail.com lub tel 501944958

      Usuń
  6. Witam. Mam kilka na wymianę, ktoś zainteresowany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam 2 5 7 23 27 na wymiane potrzebuje 3 4 6 8 12 14 16 17 18 19 20 21 22 24 26

      Usuń
    2. Hej nie mam 1, 2,19,25,30 za to mam 3,7,12,15,17,18,20,21 na wymiane

      Usuń
    3. potrzebuję 21 a mogę dać Ci jaki nr chcesz z tych co potrzebujesz 503711890

      Usuń
    4. czesc szukam 6,7,12,16,17,21 daj znac co masz jeszcze

      Usuń
  7. Witam.Ja mam kilka na wymianę .Jeśli ktoś ma numery 9, 24, 25, 29

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Ja mogę wymienic 25 (Simba) odpowiedz proszę na email qaholo@gmail.com

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Witam.ma ktoś niepotrzebne nr 1, 4,6,11,12,16,18,19,25,27,29,30.Najlepiej Kraków na wymianę za 9 5,13,20,23,28 Ewentualnie na cos innego jesli masz wszystko np smycze na klucze itp

      Usuń
  9. Witam potrzebuje olafa smika muszu heinza kto chce sie wymienic

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!