20.08.2016

[POKEMON] STWORKI PODBIJAJĄ MCDONALDS!

[POKEMON] STWORKI PODBIJAJĄ MCDONALDS!

Pokemony uwielbiane są od wielu lat, a ich popularność wcale nie spada. W tegoroczne wakacje nawet nasi rodzice, ciotki i wujkowie zaczęli polowanie na stworki za pomocą aplikacji na telefon! Pokemon Go jest wszędzie, gdzie nie spojrzysz, grają najmłodsi, ich starsze rodzeństwo, a nawet dziadkowie - wszyscy z telefonami łapią Pokemony, które bardzo sprytnie się chowają! Nie ma tu chyba osoby, która nie wie, o czym mówię, bo na pewno każdy z nas znalazł choć jednego Pokemona. Naprawdę nie macie żadnego? A to podpowiem wam, że te kolorowe stworki w ostatnim czasie uwielbiają chować się w restauracjach McDonalds, w zestawach Happy Meal! Przygody "Pokemonów" możemy śledzić codziennie o 6:55, 7:20 i 14:40 tylko na Disney XD!

Standardowo zestaw Happy Meal dla dzieci kosztuje 10,90zł, a każdy z nich możemy skompletować według naszego uznania. Wolicie jogurt zamiast frytek? Albo wodę zamiast coli? Nie ma sprawy! Ale i tak najlepsze w tym wszystkim są zabawki! W tym miesiącu do zastawów wskakują przeurocze Pokomeny, których możemy uzbierać aż 16 sztuk (z 6 generacji) i będą one dostępne w dwóch etapach. Przez pierwsze dwa tygodnie 8 zabawek, a na początku września kolejne 7 zabawek. A jedna postać będzie na nas czekała całe cztery tygodnie!


ZABAWKI DOSTĘPNE OD 19 SIERPNIA DO 1 WRZEŚNIA:
SQUIRTLE, PIKACHU, DEDENNE, JIGGLYPUFF, VULPIX, TOTODILE, SCRAGGY, TORCHIC,
SHINY MAGIKARP

ZABAWKI DOSTĘPNE OD 2 WRZEŚNIA DO 15 WRZEŚNIA:
PSYDUCK, EEVEE, TOGEPI, MEOWTH, PIPLUP, FENNEKIN, SNIVY,
SHINY MAGIKARP


Jako trenerka Pokemonów
nie mogłam się powstrzymać i złapałam jednego
w McDonalds! Teraz mam już swojego Pikachu, a wy?
Na pewno jeszcze spróbuję złapać Jigglypuffa!

6 komentarzy:

  1. Nie jestem zbytnią fanką Pokemonów,ale post jest genialnie napisany.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to świetne że pokemony są już w MC Donald :D na pewno złapie kilka z nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha mam Jigglypuffa ale dopiero w aplikacji. Świetny post nie wiedziałam że w McDonaldzie są pokemony w zestawach. Chyba powinnam częściej go odwiedzać.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Dixie z bloga "Planeta Disneya"

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy tylko wybiore się do MCDonalda, to od razu zamówię taki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mi się wydaje, czy te Pokemony opanowały juź cały świat? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. W McDonaldzie Pokemony już się skończyły i mówią, że już nie będą robić dostaw. Byłam w trzech McDonaldach i w żadnym nie było

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!