26.06.2016

[VIOLETTA] SEZON 1

[VIOLETTA] SEZON 1 | PIOSENKI | FABUŁA | ZDJĘCIA

Tęsknicie za Violettą? Niedługo, bo już 1 lipca 2016 roku odbędzie się Polska premiera filmu ,,TINI - Nowe Życie Violetty''! Z tej okazji postanowiłam przypomnieć wam, a także i sobie całą violetową historię od samego początku. W dzisiejszym poście znajduje się opis fabuły, kilkanaście piosenek oraz cała masa zdjęć z pierwszego sezonu serialu ,,Violetta''. Zapraszam.

FABUŁA


Violetta jest nastolatką obdarzoną niezwykłym talentem do śpiewania, o czym sama jeszcze nie wie. Zdolności wokalne odziedziczyła po matce, znanej piosenkarce, która zginęła w tragicznym wypadku, gdy Violetta była jeszcze małą dziewczynką. Germán, jej ojciec, jest odnoszącym sukcesy inżynierem, który choć bywa surowy i nadopiekuńczy, bardzo kocha swoją córkę. Z troski o Violettę zataja przed nią prawdę o jej matce i nie chce, żeby ona podążyła tą samą drogą. Po tragicznej śmierci żony, zabiera córkę do Madrytu i samotnie wychowuje, z dala od rówieśników. Germán jest świadomy wielkiego talentu córki i pozwala jej brać lekcje gry na pianinie, ale trzyma ją z daleka od mikrofonu. Wszystko zmieni się, gdy oboje powracają do rodzinnego miasta, Buenos Aires.

Violetta zmierzy się z własną przeszłością, owianą tajemnicą, skrzętnie skrywaną przez ojca. Jej nową guwernantką zostanie Angie, pełna ciepła i miłości młoda kobieta, która również skrywa bardzo ważny sekret.  Odkryje świat pełen muzyki i tańca, a także pozna wiele wspaniałych przyjaciół. Jednak największym wyzwaniem dla dziewczyny trzymanej pod kloszem będzie zmierzenie się z porywami własnego serca między dwoma chłopakami walczącymi o jej względy.

EN MI MUNDO


HABLA SI PUEDES


TE CREO


SER MEJOR


JUNTO A TI


VEN Y CANTA


TIENES EL TALENTO


ARE YOU READY FOR THE RIDE


DILE QUE SI


JUNTOS SOMOS MAS


VOY POR TI


TIENES TODO


ENTRE TU Y YO


VEO VEO


VERTE DE LEJOS


AHI ESTARE


TE ESPERARE


DESTINADA A BRILLAR


PODEMOS


GALERIA


PAMIĘTACIE VIOLĘ I JEJ PRZYJACIÓŁ? KTÓRĄ PIOSENKĘ 
Z PIERWSZEGO SEZONU NAJBARDZIEJ LUBICIE?

7 komentarzy:

  1. Ser Mejor,Junto a ti, Podemos i Veo Veo to moje ulubione piosenki z 1 sezonu Violi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju zawsze gdy widzę zdjęcia i fragmenty odcinków z pierwszego sezonu Violetty to chce mi się płakać! :') <3
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Violetta zawsze pozostanie dla mnie niesamowitym serialem. Wszystkie piosenki uwielbiam, ale w pamięci najbardziej utkwiła mi "Justos Somos Mas".

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój ikochany serial i cieszę się że powstał ten post! Jest cudowny! Najbardziej lubię piosenkę Ser mejor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej.. <3 Nie mam ulubionej piosenki, kocham wszystko, tak cudownie to wspominać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej pokochałam utwór muzyczny "Ven y canta", czyli "Chodź i zaśpiewaj". Słucham jej odkąd sięgam pamięcią, lecz ostatnio przestałam jej słuchać, więc dziękuję za przypomnienie o tym magicznym utworze, ponieważ dzięki wam mogę przeżyć to jeszcze raz! <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Doszłam do wniosku, że nie mogę dłużej żyć w nieznajomości tego serialu i zaczęłam go oglądać w necie. Od razu mi się spodobał :) Ta notka na pewno mi się przyda, żeby ogarnąć piosenki z pierwszego sezonu! Czuję, że będę teraz nałogowo oglądać xD Przynajmniej jak nie ma Luny to będę mieć co oglądać, haha :D

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!