15.03.2016

Pierwsze zabawki Tsum Tsum już są!

PIERWSZE ZABAWKI TSUM TSUM JUŻ SĄ!

Do sklepów trafiły właśnie zabawki z serii Tsum Tsum! Są to małe, gumowe figureczki, które możemy układać w stosy i bawić się tak z przyjaciółmi do momentu kiedy stracą równowagę i się rozpadną. W pierwszej serii dostępnych jest 50 różnych podobizn bohaterów Disneya, które kształtem przypominają chomiczki. Do kompletu możemy także kupić wyjątkowy domek dla naszych podopiecznych! Na Disney Channel już leci wyjątkowo zachęcająca reklama. Figurki powinny być dostępne w sieciach sklepów Empik oraz Smyk, a także w lepszych sklepach z zabawkami. Dystrybucją zabawek w Polsce na zlecenie Disneya zajęła się firma TM Toys. Nie wiem jak wy, ale ja właśnie wybieram się do sklepu!!!

EDIT 16.03.2016: Byłam w kilku Empikach, Smykach i sklepach ToysRus (na terenie Warszawy), ale niestety nie było jeszcze żadnych Tsum Tsumów. Od TM Toys dowiedziałam się, że zabawki zostały już rozesłane do sklepów i powinny się lada dzień pojawić na półkach. Zaproponowali mi abym poszła jeszcze raz w przyszłym tygodniu, bo wtedy już na pewną zostaną wyłożone. Nie mogę się doczekać! A u was już są? Napiszcie, jeśli widzieliście je w waszych miastach!


EDIT 23.03.2016: Po tygodniu jeżdżenia po Warszawie, po milionie wykonanych telefonów i wysłanych e-maili, wreszcie udało mi się trafić na pierwsze Tsum Tsumy! Niestety tylko w trzech rodzajach, ale to zawsze coś. Udało mi się dostać Tsum Tsumy gumowe w dwóch pakach: 4 + 1 gratis z breloczkiem za 59,99zł oraz 1 + 1 gratis za 27,99zł. Oprócz tego dostępne były pluszaki ze świecącymi policzkami za 49,99zł. Ceny są masakryczne. Zakupy zrobiłam w Empiku przy ul.Marszałkowskiej w Warszawie. To jedyny Empik w jakim Tsum Tsumy się pojawiły do dnia dzisiejszego. ;(


RECENZJA TM-TOYS


RECENZJA ZABAWKOWICZ.PL


REKLAMA TV

4 komentarze:

  1. Świetne! Fajowe! Brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne, tylko chyba troszkę jeszcze za małe dla mojego szkraba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Tsum Tsum!Według mnie najlepsze są figurki!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!