14.04.2020

[RUTH RIGHI] WYWIAD

[WYWIAD] ROZMOWA Z RUTH RIGHI

RUTH RIGHI zyskała popularność grając tytułową rolę w serialu Disneya "Sydney to the Max" (w polskiej wersji "Sydney na Maxa"). Przed rozpoczęciem kariery w telewizji wystąpiła w wielu sztukach na Broadwayu, m.in. "School of Rock" i "Really Rosie!" Urodziła się w Santa Cruz w Kalifornii dnia 7 sierpnia 2005 roku. Ruth bardzo wcześnie wykazała umiejętności wokalne i taneczne, a naukę gry na fortepianie rozpoczęła w wieku zaledwie pięciu lat. Uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną, w wolnych chwilach zajmuje się ceramiką oraz często udziela się w akcjach charytatywnych. Pomimo młodego wieku Ruth zdobyła ogromną sławę i jest obecnie jedną z najbardziej utalentowanych nastoletnich artystek w amerykańskiej branży telewizyjnej. SYDNEY NA MAXA już od 4 maja 2020, od poniedziałku do piątku o godz. 16:00 na Disney Channel! 

OPOWIEDZ NAM W KILKU SŁOWACH O GRANEJ PRZEZ SIEBIE POSTACI. MACIE ZE SOBĄ COŚ WSPÓLNEGO?
Sydney jest zabawną, kochającą, zbuntowaną dziewczyną, która nie przyjmuje do wiadomości odmowy. Mamy dość różne osobowości, ale przeżywamy podobne sytuacje i bronimy tego, co uważamy za słuszne.
JAKA JEST TWOJA ULUBIONA RZECZ Z LAT '90?
Kocham modę i muzykę. Bardzo żałuję, że nie doświadczyłam tej dekady przez wzgląd na tych wszystkich niesamowitych artystów, którzy osiągnęli wielką popularność w tym czasie.


CZY PAMIĘTASZ JAKIEŚ ZABAWNE SYTUACJE Z PLANU?
Bez przerwy cała obsada ciągle mnie rozśmiesza, aż nie mogę oddychać! Ava i ja wykonujemy również wiele układów tanecznych na TikTok podczas przerw między ujęciami. Mamy przy tym niezły ubaw!
ZDRADŹ NAM COŚ, CZEGO FANI JESZCZE O TOBIE NIE WIDZĄ...
Moja babcia mieszka razem z moją rodziną w jednym domu, podobnie tak jak babcia Sydney.
W JAKIM SERIALU DISNEY CHANNEL CHCIAŁABYŚ WYSTĄPIĆ?
Zdecydowanie w "Shake It Up!" (Taniec rządzi!). Uwielbiam wszelkiego rodzaju numery taneczne, a Zendaya jest idealnym wzorem do naśladowania.
KOGO NAJCHĘTNIEJ OBSERWUJESZ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
Najczęściej zaglądam na konta... psów! Zawsze tak się rozczulam na widok uroczych szczeniąt! (śmiech)


JAK OPISZESZ SWOJE RELACJE Z FANAMI? KTÓRE SPOTKANIE WSPOMINASZ NAJMILEJ?
Każda interakcja, której doświadczyłam z kimś, kto mnie rozpoznał, była taka ciepła i słodka. Dosłownie wszystkie są moimi ulubionymi!
WIEMY, ŻE CHĘTNIE BIERZESZ UDZIAŁ W WIELU AKCJACH CHARYTATYWNYCH. SKĄD TAKI POMYSŁ U TAK MŁODEJ OSOBY?
Tak zostałam wychowana i od zawsze czułam, że powinnam pomagać. Kiedy byłam młodsza grałam na pianinie na ulicy, aby uzbierać pieniądze na schronisko dla bezdomnych i AmpSurf (organizacja, która opiekuje się weteranami). Współpracowałam również z programem Saving Our Daughters (współzałożonym przez Keke Palmera) i Ryan Seacrest Foundation. Jestem naprawdę wdzięczna za wszystkich niesamowitych ludzi, których dzięki temu poznałam.


CO NAJBARDZIEJ LUBISZ ROBIĆ W CERAMICE?
Jednym z moich ulubionych przedmiotów, które wykonałam w glinie jest prosty kubek, Początkowo bardzo mi się nie podobał. Potem narysowałam na nim żyrafę, dodałam teksturę i do dziś uwielbiam za to jaki wyjątkowy się stał. Bardzo cenię sobie ten kubek, ponieważ przypomina mi, żeby dawać szansę rozwinięcia się każdej sztuce i żeby nie oceniać na podstawie pierwszych wrażeń.
DLACZEGO WSZYSCY POWINNI OGLĄDAĆ "SYDNEY NA MAXA"?
Uważam, że "Sydney na Maxa" to zabawny serial, który może oglądać wspólnie cała rodzina i świetnie się przy tym bawić. Porusza wiele bardzo trudnych tematów, ale też wyjątkowo ważnych. Wierzę, że serial przekazuje widzom w każdym odcinku dobrą lekcję na przyszłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!