25.05.2017

[KRAINA LODU 2] ZNAMY JUŻ DATĘ PREMIERY!

[KRAINA LODU 2] ZNAMY JUŻ DATĘ PREMIERY!

Jesteśmy pewni, że mało kto (z naciskiem na mało) nie słyszał o słynnej animacji Disneya - "Krainie Lodu" oraz słynnej piosence "Mam tę moc" również z niego się wywodzącą. Na chwilę obecną znamy już datę światowej premiery drugiej części filmu - odbędzie się ona 27. listopada 2019 roku. Po więcej informacji zapraszamy do rozwinięcia.

Jako dowód rzeczowy przedstawiamy Wam wpis Disney'a na Twitterze oraz kilkusekundowy urywek z pewnych angielskojęzycznych wiadomości, w których to prezenterzy również oznajmiają nam datę premiery sequel'a. Informują oni nas też, że oryginalny amerykański dubbing nie ulegnie zmianie co do Elsy i Anny, miejmy nadzieję że inne postacie podobnie zachowają swoje prawowite głosy.





Poniżej jest i krótki wywiad z Kristen Bell (oryginalnym amerykańskim głosem Anny), która zdradza nam, że obecnie wciąż trwają pracę nad scenariuszem i ma nadzieję, że już pod koniec tego roku zaczną nagrania.


Cieszycie się z tej wiadomości? Mamy nadzieję, że razem z nami będziecie długo, aczkolwiek cierpliwie czekać na kontynuację. W razie nowych wiadomości będziemy Was informować niezwłocznie!

Kto się już nie może doczekać?! 

8 komentarzy:

  1. Kraina Lodu 2 ma mieć premierę pod koniec 2019 roku, czyli u nas na płytach będzie już w 2020 roku. Nie wiem, czy w ogóle opłaca się czekać, albowiem jest wielce prawdopodobne, że do tej pory nastąpi koniec świata, a jeśli nawet nie, to nie wiem czy aktualny stan mojego zdrowia pozwoli mi dożyć na tyle długo aby zobaczyć dalsze części krainy lodu. Zresztą, jeszcze się taki nie znalazł, który by wybłagał śmierć aby odroczyła wizytę z kosą z powodu premiery filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Nie mogę się doczekać! Szkoda, że to dopiero w 2019 roku, ale myślę, że warto czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dopiero za dwa lata,ale i tak fajnie, że w ogóle będzie;):D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo, bardzo się cieszę! Kraina Lodu to przecudowny film w którym zakochałam się od pierwszego obejrzenia! Jestem niesamowicie nim urzekniona. Martwi mnie fakt, że na jego premierę musimy czekać aż do końca 2019 roku. Jednak czekać warto, ponieważ pierwsza część była magiczna i myślę, że druga, również taka będzie. Ciekwi mnie czy Martina Stoessel zaśpiewa jakąś piosenkę dla Krainy Lodu 2. Bo przecież w dla pierwszej części wykonała piękną, hiszpańską wersje piosenki "Let it go". Mam nadzieję, że wezmą ją pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to nie oglądałam pierwszej części xd. No cóż, będę musiała nadrobić, pewnie zdążę bo mam na to 2 lata hah

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam krainę lody. Bardzo ciekawa historia. Uczy wartości miłość. Pokazuje, ze rodzeństwo to wspaniała sprawa NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ PREMIERY

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro to jest dopiero druga część, to...czym była gorączka lodu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że będzie druga część. Nie mogę się doczekać.
    Do floriana: Piszesz bzdury o Końcu Świata.
    Do Alicji Bubely: Gorączka Lodu była krótkometrażówką.

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!