8.02.2017

[MUZYKA] LODOVICA COMELLO | "IL CIELO NON MI BASTA" ORAZ SAN REMO

[MUZYKA] LODOVICA COMELLO | "IL CIELO NON MI BASTA" ORAZ SAN REMO

Co prawda było o tym głośno już jakiś czas temu, jednak dopiero wczoraj mieliśmy szansę posłuchać kolejnego singla włoskiej piosenkarki i aktorki, Lodovici Comello, pod tytułem „Il cielo non mi basta”, podczas Festiwalu Piosenki Włoskiej w San Remo. Jest to jeden z najstarszych festiwali piosenki w Europie, który jest organizowany od 1951 roku we Włoszech. Na jego wzór powstały inne międzynarodowe konkursy, takie jak: Konkurs Piosenki Eurowizji, czy Sopot Festival. A już dzisiejszego ranka wyszedł oficjalny teledysk do drugiego singla, z najnowszej płyty Lodovici, która prawdopodobnie ukaże się jeszcze w lutym!




Wczoraj o godzinie 20:30 na kanale RAI1 mogliśmy oglądać cały koncert na żywo, niestety jednak głosować mogli tylko włoscy fani, co według mnie jest małym minusem tego wszystkiego. Miałam okazję obejrzeć to wydarzenie i przyznam, że naprawdę bardzo mi się podobało. Przy okazji napiszę Wam, iż osoba która wygra ma możliwość wystąpienia na Eurowizji, prezentując swój kraj, co jest naprawdę ogromną szansą dla młodej gwiazdy.  Niestety piosenka, którą zaprezentowała Lodovica, nie wyszła zbyt dobrze w oczach krytyków, którzy mieli okazję przedpremierowo wysłuchać wszystkich piosenek konkursowych. Otóż  z wynikających informacji wiadomo, że gwiazda zebrała  16 negatywnych głosów i według oceniających miała najmniejszą szansę na wygraną. Jak się okazało, Lodo przeszła dalej, z czego możemy być dumni i cieszyć się razem z nią!





TEKST PIOSENKI

Lascia pure che io mi avvicini un po’, quanto non so
Giusto il tempo di farci male e andare via di schiena
Ci nasconderemo al buio per non farci prendere
Dalle luci del mondo, dal rumore sordo delle macchine
Mi prenderò solo un po’ di te
Un istante di complicità
Un deserto di felicità
Che passerà e lascerà la polvere
Che come il vento ci confonderà
Respiriamo insieme questa luna piccola che muore
Ci nasconderemo bene, proveremo a vivere
Anche solo un momento, come se non esistessero le regole
Mi prenderò solo un po’ di te
Un istante di complicità
Un deserto di felicità
Che passerà e lascerà la polvere
Che come il vento ci confonderà
E anche se vuoi darmi il cielo non mi basta
Lascia pure che io mi avvicini un po’, quanto non so
Mi prenderò solo un po’ di te
Un istante di complicità
Un deserto di felicità
Che passerà e lascerà la polvere
E anche se vuoi darmi il cielo non mi basta
Il cielo non mi basta

Il cielo non mi basta



TELEDYSK





Mieliście okazję obejrzeć San Remo? 
Co sądzicie o teledysku?

7 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna piosenka i ciekawy teledysk ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Sanremo i jestem dumna z Lodo ponieważ pokazała swoją siłę i głos ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka bardzo mi się podoba. Jest wyjątkowa. Coś mi się wydaje, że na najnowszej płycie Lodo piosenki będą tylko po włosku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie oglądałam San Remo, ale przesłuchałam tę piosenkę Lodo kilka razy i bardzo mi się podoba ♥
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Lodo i jej muzykę

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała piosenka ♥ Mogę słuchać jej na okrągło!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!