11.01.2017

[SHADOWHUNTERS] DRUGI SEZON

CZY SĄ TU NOCNI ŁOWCY?

Rok temu pisałam o nowym serialu ''Shadowhunters'', który miał właśnie wkroczyć na ekrany naszych telewizorów, a raczej na ekrany telewizorów amerykańskich odbiorców. ''Shadowhunters'' oparty jest na serii książek autorstwa Cassandry Clare pt.''Dary Anioła'', która stała się niemałym hitem, a nawet bestsellerem. Ja również jestem fanką tejże serii i baardzo się ucieszyłam, że ma powstać serial na jej podstawie. Rok zleciał nie wiadomo kiedy, a serial, choć może nie aż tak popularny jak ''Soy Luna'' czy ''Dawno, dawno temu'', zrobił trochę szumu i właśnie ruszył z drugim sezonem.


Niem wiem czy wiecie, ale na samym początku przygód z ekranizacją owej serii powstał film ''Dary Anioła: Miasto Kości'', który nosił tytuł taki sam jak pierwsza książka z serii i trafił do kin. Zapowiadał się świetnie, z Jamiem Campbellem, Jonathanem Rhysem Meyersem i Lily Collins w rolach głównych. Mi osobiście się podobał i nie mogłam dokładnie zrozumieć dlaczego nie zaplanowano kontynuacji. W każdym razie, gdy ogłoszono prace nad serialem, a także gdy przedstawiono obsadę, byłam sceptyczna. Wiadomo, każdy z nas przywiązuje się do swoich bohaterów i raczej nie jesteśmy skłonni patrzeć przychylnym okiem na kogoś kto chce ich zastąpić. Jednak po obejrzeniu doszłam do wniosku, że aktorów grających w serialu lubię bardziej. Czemu? Chyba dlatego, że dzięki rozbiciu historii na odcinki pozwala bardziej poznać i zżyć się z bohaterem i odgrywającym rolę aktorem. Najciężej było mi z główną bohaterką. Nie miałam nic do Katherine McNamary, jednak Lily Collins jest jedną z moich ulubionych aktorem i fakt, że ktoś miał przejąć rolę, w którą ona już raz się wcieliła był dla mnie cierniem w dłoni. Po kulawym starcie, kilku obelgach (przyznaję się) i małym zniechęceniu, w końcu zaczęłam przychylniej patrzeć na Kat. W sumie jest młodą aktorką, która choć grała w kilku produkcjach, dopiero się rozkręca. Oglądając pierwszy odcinek drugiego sezonu stwierdziłam, że bardzo się poprawiła i z chęcią będę czekała na kolejne odcinki.


Pewnie większość z Was się zastanawia, czemu pisze o takim serialu na stronie o produkcjach disneyowskich? Otóż stacja, na której pokazywany jest serial ''Freeform'' jest częścią Disney-ABC Television Group, a główna aktorka - Katherine McNamara jest starą znajomą z seriali i filmów Disney Channel i Disney XD.

TRAILER

 

FABUŁA

Fabuła skupia się na 18-letniej Clary Fray, która w swoje urodziny odkrywa, że nie jest tym, za kogo się uważała. Pochodzi z rodu Nocnych Łowców – hybrydy aniołów i ludzi, którzy polują na demony. Kiedy jej matka Jocelyn zostaje porwana, przez jednego z nich, Clary trafia do świata, w którym polowania na demony to codzienność. Razem z dopiero co poznanym i bardzo tajemniczym Jacem oraz swoim najlepszym przyjacielem Simonem, Clary próbuje odnaleźć swoją matkę. W świecie wróżek, warlocków, wampirów i wilkołaków, Clary wyrusza w podróż, by odkryć swoją przeszłość i zobaczyć, co jeszcze kryje przed nią przyszłość.

A przeszłość jest straszniejsza niż mogła sobie wyobrazić. Jej ojcem jest Valentine, zbuntowany nocny łowca, który w przeszłości chciał obalić cały rząd nocnego świata i samemu nim zawładnąć, tworząc nową rasę Nocnych Łowców - silniejszych, szybszych i bezwzględniejszych niż dotychczas. Ponad osiemnaście lat temu zostaje pokonany, jednak powraca aby ziścić swój plan od nowa. Nikt nie wierzy słowom nastoletnich przyjaciół dlatego Clary, Jace, Alec, Simon i Isabelle próbują sami mu przeszkodzić. Gdy jednak Valentine wychodzi z cienia i ukazuje się światu jest już za późno. Ucieka i zabiera ze sobą Jace, który jak się okazuje, jest jego synem i przez dziesięć lat był przez niego wychowywany, dopóki nie upozorował własnej śmierci. 

Czy może być więcej komplikacji? Otóż tak. Jace nie jest też zwykłym Nocnym Łowcą, Valentine eksperymentował na własnych dzieciach, próbując je ''ulepszyć'', dając początek swojej upragnionej nowej rasie. Simon natomiast wkraczając za Clary, swoją najlepszą przyjaciółką i dziewczyną w której jest szaleńczo zakochany, do nocnego świata musi zacząć grać według zasad, które nim żądzą. A jedną z nich jest to, że może stracić coś więcej niż przyjaciółkę. Może życie? Bo kto nie chciałby zostać wampirem, prawda?

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa fabuła ♥ Podoba mi się narastający wątek magiczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten serial ♥ Pierwszy sezon był świetny! Drugi zaczyna się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam trochę o tym serialu jednak nie miałam okazji zobaczyć żadnego odcinka. Fabuła jest nawet ciekawa i cieszę się, że fani mogą ujrzeć 2 sezon!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką fanką serialu Shadowshunters.:-D

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!