2.11.2016

[ŚWIAT RAVEN] POWRACA!

SPIN-OFF SERIALU ''ŚWIAT RAVEN''!

Ostatnio pisaliśmy na blogu o kultowym serialu jakim był ''Świat Raven''. Celem tego postu było przypomnienie wszystkim fanom Disney Channel o zwariowanej i obdarzoną nadprzyrodzonymi zdolnościami nastolatce. Dlaczego? Ponieważ Disney Channel razem z odtwórczynią głównej roli Raven-Symoné zaczynają prace nad spin-offem serialu! Na razie seria nie ma jeszcze oficjalnej nazwy ani konkretnej daty, jednak prace już trwają! A jak pojawią się kolejne informacje, na pewno o nich napiszemy!

Wiemy jednak o czym serial ma opowiadać. W pilocie serialu mamy poznać Raven, obecnie rozwiedzioną matkę dwójki dzieci - syna i córki. Jedno z nich odziedziczyło po swojej niezwykłej matce zdolność do przewidywania przyszłości.

Adam Bonnett, wiceprezes Disney Channel Original Series Worldwide, powiedział:
"Genialny styl nieustraszonej Raven  był siłą napędową sukcesu Disney Channel na całym świecie. Jej występ w "Świat Raven" jest ponadczasowy. Teraz mamy zamiar kontynuować przyszłość z nią i czekamy na kolejną historię z już dorosłą Raven Baxter i jej dziećmi''.
''Świat Raven'' zadebiutował 17 stycznia 2003 na amerykańskim Disney Channel, a zakończył się 10 listopada 2007, ale wciąż na kanale emitowane są powtórki serialu. Serial był nominowany do nagrody Emmy w 2005 i 2007 roku, w kategorii najlepszy serial młodzieżowy.

Dorobek serialu ''Świat Raven'' był wzorowany na hicie Disney Channel ''Lizzie McGuire''. Raven posiada linię odzieży, wydania DVD, książki, zestawy sypialniane, perfumy, grę planszową, trzy gry wideo oraz dwie ścieżki dźwiękowe z muzyką do serialu.


KTO Z WAS OGLĄDAŁ ''ŚWIAT RAVEN''? CO MYŚLICIE O POMYŚLE 
NAD KONTYNUACJĄ TEGO FANTASTYCZNEGO SERIALU?

5 komentarzy:

  1. Ja nie oglądałam, ale to na pewno będę! Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie ogladałam tego serialu. Ale przeczytałam post o nim i zauroczyłam się nim! Cieszę się że będą kolejne przygody Reaven. Ciekawe jak będzie wyglądała jako matka 2 dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie oglądałam , ponieważ nie wiedziałam że jest taki serial , gdyby była kontynuacja to bym oglądała , ponieważ wydaje się być fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam szczęścia go zobaczyć... Ale fabuła zapowiada się bardzo zabawnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tego serialu. Gdy rozpoczął swoją emisję ja dopiero co się urodziłam ;D Spin-off chętnie zobaczę ;33

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!