18.10.2016

[BACKSTAGE] 20 PYTAŃ DO AVIVY MONGILLO

[BACKSTAGE] 20 PYTAŃ DO AVIVY MONGILLO

Czy są tu jacyś fani serialu "Backstage"? Na pewno! Bo właśnie specjalnie dla was przygotowałam tłumaczenie krótkiego wywiadu, w którym Aviva Mongillo, czyli serialowa Alya odpowiada na dwadzieścia pytań, które najczęściej pojawiały się w wiadomościach od fanów! Zachęcam do obejrzenia video i zapoznania się z odpowiedziami aktorki. Nie możecie również przegapić nowych odcinków serialu, które pojawią się już od 17 października 2016, od poniedziałku do piątku o godz. 19:00 tylko na Disney Channel!

VIDEO


1. TWÓJ ULUBIONY KOLOR?
Żółty.
2. TWÓJ ULUBIONY FILM?
"Piotruś Pan", film aktorski z 2003 roku.
3. CZEGO SOBIE ZWYKLE ŻYCZYSZ O 11:11?
Żeby mieć nieskończony zapas słodkości. ;)
4. TWÓJ ULUBIONY ARTYSTA LUB ZESPÓŁ MUZYCZNY?
"The 1975"
5. TWOJA PIERWSZA MIŁOŚĆ Z EKRANU?
Jeremy Sumpter z "Piotrusia Pana"
6. RZECZ, BEZ KTÓREJ NIE RUSZASZ SIĘ Z DOMU?
Telefon.
7. CZYTANIE KSIĄŻEK CZY OGLĄDANIE FILMÓW?
Wolę oglądać filmy.
8. JAKIEJ PIOSENKI OSTATNIO SŁUCHAŁAŚ?
"Thinking Out Loud" Ed Sheeran
9. PIERWSZY KONCERT NA JAKI SIĘ UDAŁAŚ?
Hilary Duff
10. CO BYŚ POWIEDZIAŁA 10-LETNIEJ SOBIE?
"Wyluzuj! Przestań się tak zastanawiać nad wszystkim!"
11.WOLISZ SIEDZIEĆ W NOCY CZY JEDNAK JESTEŚ RANNYM PTASZKIEM?
Stanowczo wolę spędzać czas w nocy, a w dzień spać.
12. TWITTER, INSTAGRAM CZY SNAPCHAT?
Twitter!
13. POSIADASZ JAKIEŚ ZWIERZĄTKO?
Mam jeża, Mazzy.
14. IDEALNY PLAN NA PIĄTKOWY WIECZÓR?
Nocowanie z najlepszą przyjaciółką!
15. TWÓJ NAJBARDZIEJ ŻENUJĄCY MOMENT?
Głupio mi kiedy powiem coś bez zastanowienia, a później dociera do mnie, że to było zawstydzające. Bardzo często mi się to zdarza!
16. JEŚLI MOGŁABYŚ WYBRAĆ DOWOLNE MIEJSCE NA PODRÓŻ, GDZIE BY TO BYŁO?
Wszędzie, gdzie mnie jeszcze nie było!
17. TWÓJ ULUBIONY SERIAL Z DZIECIŃSTWA?
"Hannah Montana"
18. ULUBIONA POTRAWA?
Makaron z serem!
19. ULUBIONA PORA ROKU?
Lato, ponieważ uwielbiam kiedy jest gorąco!
20. MASZ JAKĄŚ WIADOMOŚĆ DO FANÓW?
Dziękuję wam wszystkim za wsparcie, bardzo to doceniam! I mam nadzieję, że świetnie wam mija przy mnie czas!
ŹRÓDŁO: YOUTUBE

4 komentarze:

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!