22.09.2016

[WYWIAD] AGUSTIN BERNASCONI

[AGUS] ''PRZEBYWANIE NA SCENIE TO COŚ, CO KOCHAM!''

Agustin Bernasconi argentyński piosenkarz i aktor, znany jest z roli Gastona w serialu ''Soy Luna''. Udzielił wywiadu, w którym opowiada o miłości, o swoim castingu oraz o swojej przyjaźni z Ruggero. Oprócz kariery aktorskiej, młoda gwiazda rozwija się jako muzyk. Z wywiadu dowiecie się kilku ciekawych informacji dotyczących Agusa, dlatego zapraszam Was do czytania!


 Jak było na Twoim przesłuchaniu do serialu?
To była świetna zabawa. Rzeczywiście, musiałem przejść przez kilka etapów podczas castingu, na których grałem, śpiewałem tańczyłem i jeździłem na wrotkach.

Jakie cechy masz wspólne z granym przez siebie bohaterem?
W rzeczywistości Gaston i ja mamy kilka cech wspólnych. Dlatego uwielbiam tę rolę.

Co było Twoim największym wyzwaniem?
Wszystko było dla mnie nowe, zwłaszcza rola, jaką odgrywam ... Musiałem dopracować moją grę. Ponieważ Gaston ma dwa aspekty: jest dumny i arogancki lecz także jest bardzo wrażliwy. Więc jest to przygoda sama w sobie. Było to wyzwanie.

On widzi, że czegoś w życiu mu brakuje?
Chociaż wydaje się, że Gaston ma świat u swoich stóp, w swoim życiu brakuje mu miłości. Albo raczej, że nie może nawiązać jej z innymi i pokazać kim naprawdę jest.

Mówiąc o miłości, opowiedz jaka dziewczyna mogłaby być Twoją bratnią duszą?
Mój rodzaj dziewczyny? Nie sądzę, że mam! To jest chemia między dwojgiem ludzi, zaczyna się coś z nami dziać, gdy się zakochujemy. Spotykamy dziewczynę, która do nas pasuje, taką która nas rozumie, i z którą możemy zbudować trwały związek.

A Gaston, jakimi dziewczynami się interesuje?
Gaston wydaje się mieć słabość do popularnych dziewczyn. Jednak jest osobą wrażliwą, uwielbia literaturę i chce znaleźć kogoś takiego jak on.

Jaka jest twoja ulubiona książka?
Przyznaję, nie czytam dużo. Kiedy byłem w szkole, czytałem kilka książek. Moja ulubiona to "Rycerz w zardzewiałej zbroi" Roberta Fishera.

Jaki był twój ulubiony przedmiot w szkole?
Rysunek techniczny. W szkole technicznej, do której chodziłem, mieliśmy wiele godzin tego przedmiotu. Kochałem korzystać z maszyny do rysowania. 

Gaston i Matteo są najlepszymi przyjaciółmi. A jak jest z Tobą i Ruggero Pasquarelli?
Tak, Gaston i Matteo są najlepszymi przyjaciółmi na świecie i dzielą ze sobą wszystko i mówią sobie wszystko, jak to bywa z najlepszymi kumplami. Ruggero i ja jesteśmy bardzo blisko. Nawet jeśli jestem ostatnim, który dołączył do obsady, od początku świetnie dogaduję się ze wszystkimi. Jesteśmy świetnym zespołem! Ruggero i ja mamy wiele punktów wspólnych i nawiązała się między nami szczera przyjaźń.

Porozmawiajmy teraz o muzyce. Grałeś na żywo kilka razy. Co jest najbardziej ekscytujące, gdy jesteś na scenie?
Zrobiłem karierę na serialu muzycznym "Aliados". Występowaliśmy tam na scenie. Jest to ekscytujące doświadczenie. Przebywanie na scenie jest to coś, co kocham, bo artysta utrzymuje wtedy unikalną relację ze swoją publicznością.

Czy masz talizman przynoszący szczęście?
Nie, szczęście to nie moja sprawa.

Jaką radę dałbyś młodym osobom, które chciałyby zostać muzykiem?
Nigdy nie przestawaj próbowania i podejmowania! Pracuj i próbuj, próbuj ponownie i nigdy się nie poddawaj. Determinacja i wytrwałości zawsze do Ciebie wracają.

ŹRÓDŁO


JAK PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD Z AGUSEM?

5 komentarzy:

  1. Augus jest bardzo przystojny, a czytanie wywiadów z nim (i to tak ciekawych) jest czystą przyjemnością xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad :) Agus ma niesamowity talent i świetnie odgrywa rolę Gastona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go! Co prawda Gaston jako postać średnio przypadł mi do gustu, ale Agustin jest świetny! Wszystkim polecam jego kanał na YT, bo dość często wrzuca tam nowe klipy z coverami, które są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie Agustina bernasconi fajnie śpiewa ale bardziej jestem za Ruggero

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!